TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

השינויים האסטרטגיים באיילון ביטוח מתחילים להתבטא גם בשורת הרווח


איילון חברה לביטוח
איילון מסיימת את 2017 עם רווח בסך של 20.5 מיליון ש"ח לעומת הפסד בסך של 57.6 מיליון ש"ח אשתקד וגידול בהיקף הפרמיות לכדי יותר מ-3 מיליארד ש"ח
מנכ"ל איילון, אריק יוגב:
"דוחות 2017 ובמיוחד תוצאות הרבעון הרביעי של השנה, מעידים על מגמה של צמיחה ממוקדת רווחיות ופיתוח עסקי מואץ, שהניבו מעבר מהפסד לרווח בשורה של תחומי פעילות"

איילון חברה לביטוח מסיימת את 2017 עם רווח בסך של 20.5 מיליון ש"ח לעומת הפסד בסך של 57.6 מיליון ש"ח אשתקד. זאת על אף הפחתה של כ- 21 מיליון ש"ח שביצעה החברה בגין הערכת שווי של מיטב ד"ש גמל ופנסיה (שחלקה של איילון בה עומד על 20%). הרווח של איילון ברבעון הרביעי של 2017 הגיע לכדי 19.2 מיליון ש"ח, לעומת הפסד של 31.8 מיליון ש"ח ברבעון המקביל אשתקד.

האסטרטגיה שנוקטת החברה אותה מנהל אריק יוגב בתמיכת הדירקטוריון בראשות ישראל דוד, כבר נותנת אותותיה בתחומי הפעילות השונים ואיילון רושמת ב-2017 עליה בהיקף הפרמיות לכדי יותר מ-3 מיליארד ש"ח, כאשר כ-2 מיליארד ₪ מסך זה - פרמיות ביטוח כללי.

פרמיות ביטוח החיים צמחו ב-2017 בכ-11% לעומת אשתקד לכדי 617 מיליון ש"ח.

פרמיות ביטוחי הבריאות של איילון הגיעו בשנת 2017 לכדי 426 מיליון ש"ח - צמיחה של 11.6% לעומת אשתקד.

הרווח הכולל בעסקי ביטוח כללי עמד על כ-87 מיליון ש"ח, כאשר בעסקי רכב רכוש השיגה איילון בשנת 2017 רווח של כ-32 מיליון ש"ח לעומת הפסד של כ-43 מיליון ש"ח ב-2016.

בחברה מציינים כי גם במהלך 2017 התמודדה איילון עם אתגרים שנובעים מהרכב תיק ביטוח החיים הקיים של החברה וכי הפעילות לטיוב התיק עודנה בעיצומה. ההפסד בגין ענף ביטוח חיים בשנת הדוח הסתכם בכ- 26 מיליון ש"ח.

בתחום ביטוחי הבריאות צמצמה איילון את ההפסדים מכ- 21.8 מיליון ש"ח בשנת 2016 להפסד של כ- 8.1 מיליון ש"ח בלבד ב-2017, כאשר ברבעון הרביעי של השנה הפכה הפעילות לרווחית, והשיאה רווח של כ-4 מיליון ש"ח.

איילון חברה לביטוח הינה חברת בת של איילון אחזקות שבשליטת איש ביטוח הוותיק, לוי רחמני ויו"ר איילון אחזקות הינו שלמה גרופמן.

מנכ"ל איילון, אריק יוגב שנכנס לתפקידו לפני כשנתיים השלים במהלך תקופה זו את מיזוג פעילות הפנסיה והגמל של איילון לתוך מיטב דש ולאחרונה הוביל את רכישת תיק פוליסות ביטוח החיים והחיסכון של פסגות ביטוח (אותה הקים במסגרת תפקידו הקודם). יוגב מציין: "דוחות 2017 ובמיוחד תוצאות הרבעון הרביעי של השנה, מעידים על מגמה של צמיחה ממוקדת רווחיות ופיתוח עסקי מואץ. מהלכים אלו כבר הניבו מעבר מהפסד לרווח בשורה של תחומי פעילות. כך, אנחנו מציינים כבר השנה גידול בהיקפי הפרמיות, טיוב משמעותי של תיקי הביטוח ומעבר מהפסד לרווח בתחומי רכב רכוש, בריאות וקולקטיבים בביטוחי חיים" אומר מנכ"ל איילון אריק יוגב ומדגיש כי "אתגרים רבים מאוד עדיין לפנינו אבל עם השלמת השינויים הארגוניים בחברה, הטמעת יישומים דיגיטאליים מתקדמים והוצאתן לפועל של תכניות הפיתוח העסקי שלנו, איילון ערוכה כיום להתמקד בצמיחה והשאת ערך לבעלי המניות, הלקוחות, הסוכנים ועובדי החברה".

עודף ההון של החברה ע"פ תקנות ההון התקפות, עומד על כ 21.7%.
ע"פ משטר ההון העתידי סולבנסי 2, עומד עודף הון של איילון חברה לביטוח על כ- 11%, כאשר עסקת פסגות אף צפויה להגדיל את עודף ההון של החברה.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il