TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

רוסאריו על נייר חדרה


רוסאריו קפיטל
עידכון שווי הוגן למניה ל- 285 ש"ח
ערן יעקובי, מנכ"ל רוסאריו ייעוץ ומחקר:

אנו מעדכנים את המודל שלנו על רקע המשך עליית מחירי ניירות האריזה בעולם, שמשפיעים בצורה חיובית על פעילות מגזר מוצרי נייר האריזה של החברה, כפי שראינו ברבעון הנוכחי.

בנוסף, לאור התוצאות החיוביות תפעולית של קבוצת נייר חדרה בשנה האחרונה וירידה בחוב הפיננסי שלה, אנו מרגישים מאד בנוח להוון את תזרים המזומנים העתידי ב- 9.5%.

השווי שמשקף המודל שלנו למניית נייר חדרה הוא 285 ש"ח לעומת 250 ש"ח עד כה. שווי זה משקף מכפיל EBITDA חזוי ל-2018 של 9.3 (בנטרול פעילות השכרת נדל"ן).

אנו, באופן מודע, ממשיכים לנקוט בשמרנות ובזהירות בהנחות שלנו לעתיד, בין היתר על רקע סיכוני שע"ח ותנודות במחירי חומרי הגלם והמוצרים הסופיים שמייצרת החברה.

עוד נציין כי מכפילי ה- EBITDA בתעשייה העולמית נעים סביב ה- 10 ואף צפונה מכך (עסקאות רכישה בעולם בתקופה האחרונה גבוהים מ- 10).

אנו מעריכים כי החברה תצליח להמשיך ולשפר את שיעור ה- EBITDA שלה לכיוון ה- 15% ואז תיסחר במכפילים גבוהים יותר על רקע מצבו של הענף העולמי נמצא בתקופה מצוינת ולפי התחזיות ועליות המחיר הצפויות מצד היצרנים, מנבא עוד שנה טובה (בעיקר המחצית השניה של 2018).

הביקוש בריא, כמות המלאי בשליטה וכן אחוז הניצולת. הענף עובר תקופה של מיזוגים ורכישות לאור החשיבות של היתרון לגודל והשתלבות לאורך כל שרשרת הערך.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il