TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

מרץ 2018- החודש של Bizzabo


Bizzabo
Bizzabo, חברת הסטארט-אפ הישראלית, שוברת שיא וחוצה את ה-100 מיליון דולר במכירות כרטיסים

החברה, נבחרה החודש במקום ה- 14, מתוך 1000 חברות ה-SaaS הצומחות בעולם
חברת ביזאבו (Bizzabo) הישראלית, המפתחת פלטפורמת טכנולוגית לניהול ושיווק של כנסים ואירועים עסקיים all-in-one, הכריזה היום כי לקוחותיה מכרו כרטיסים לאירועים עסקיים בהיקף של למעלה מ-100 מיליון דולר. 70 מיליון דולר מתוך סכום זה, מהשנה שחלפה, נתון המעיד על מומנטום הצמיחה המאוד ייחודי בו נמצאת החברה כיום. החברה צפויה להכפיל את המספר במהלך השנה הקרובה.


ביזאבו מוסיפה כי מחיר כרטיס ממוצע לאירוע של לקוחותיה הוא 500 דולרים. מבין לקוחותיה נמנות החברות המובילות בעולם: WeWork, Hubspot, Teach for America, GitHub, EA Sports, Coindesk ו-Virgin.
החברה צפויה להפעיל במהלך חודש מרץ את המספר הגדול ביותר של אירועים באמצעות הפלטפורמה שפיתחה, מאז השקתה בשנת 2012.


בנוסף, ביזאבו נבחרה החודש לככב במקום ה-14 ברשימה הנחשבת של האתר SaaS 1000, המפרסם אחת לרבעון דירוג של 1000 חברות ה- SaaS המובילות בעולם באופן צמיחתן בששת החודשים העוקבים.
אלון אלרואי, מייסד וסמנכ״ל הלקוחות של החברה, אמר: "אבני דרך אלה, המעידות על צמיחת החברה ועל הביקוש הגובר בטכנולוגיה בשוק האירועים והכנסים העסקיים, עולות בקנה אחד עם החדשות האחרונות על גדילה של 200% בהכנסות החברה בשנה האחרונה".

Bizzabo נוסדה ב-2012 על ידי היזמים אלון אלרואי, בועז כץ וערן בן-שושן, שלושתם יוצאי תוכנית זל ליזמות במרכז הבינתחומי בהרצליה. החברה מונה מעל ל-60 עובדים בין משרדיה בניו-יורק ובתל-אביב. Bizzabo זכתה במקום הראשון בפרס ״תוכנת ניהול האירועים הטובה ביותר״ ו״ספקית טכנולוגיית האירועים המועדפת - בחירת הקהל״, זו השנה השלישית ברציפות, בתחרות Event Tech Awards היוקרתית בלונדון. בין משקיעי החברה נמנות הקרנות Pilot Growth Equity, Kaedan Capital ,Lion Bird, OurCrowd, AfterDox, Maor Investments והמשקיעים צביקה לימון, דני טוקטלי, אביגדור וילנץ, גיגי לוי, אלי אלרואי, ברק רבינוביץ׳ וג׳ואי לאו.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il