TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

סיילספורס מציגה את Salesforce Essentials - אפליקציה חדשה לעסקים קטנים


סיילספורס
החברה מנגישה טכנולוגיה עסקית מתקדמת, המשרתת את רוב החברות המובילות במדד Fortune 500, למאות מיליוני עסקים קטנים ברחבי העולם

צפו בדמו - https://youtu.be/17AsZ6Y-vOo


חברת סיילספורס, המובילה העולמית בתחום ה-CRM ושירותי הענן, השיקה היום את Salesforce Essentials, אפליקציה חכמה עבור עסקים קטנים, המבוססת על מערכת ה-CRM המתקדמת של סיילספורס. האפליקציה החדשה והנוחה לשימוש נועדה לאפשר לעסקים קטנים לצמוח ולהתפתח מהר יותר, תוך חסכון משמעותי בזמן ובכסף.


מייק רוזנבאום, סמנכ"ל אפליקיות CRM של סיילספורס אמר: "בכל רגע נתון יש בעולם יותר מ-125 מיליון עסקים קטנים, החולקים כולם מטרה אחת משוטפת – צמיחה. אפליקציית Essentials יכולה לענות בצורה מדויקת ויעילה לצרכים הייחודיים של כל עסק קטן. האפליקציה קלה להתקנה ונוחה לשימוש. כמו כן, היא משתדרגת ומתעדכנת בעצמה, כך שכל עסק קטן יכול להוסיף לה יכולות חדשות, ובאתם להתפתחות החברה ובכל רגע נתון".


מחקר שערכה סיילספורס בקרב עסקים קטנים ובינוניים מראה, כי בעלי עסקים קטנים משקיעים 23% משעות העבודה בכל יום בהזנת מידע ונתונים למערכות. מדובר בכמויות זמן לא מבוטלות שהלכה למעשה אינן מושקעות בחיפוש, שימור או שירות לקוחות. אפליקציית Essentials מסייעת לעסקים קטנים לחסוך זמן יקר בכך שהיא מאפשר לבצע מכירות ולתת שירות ישירות דרך אפליקציה מתקדמת, קלה להתקנה, נוחה לשימוש וכזו המאפשרת עדכונים שוטפים, בהתאם לצרכים של בית העסק הגדל.


אפליקציית Essentials כוללת בתוכה את כל היתרונות של מיטב החידושים הטכנולוגים של סיילספורס. היא בנויה על בסיס ה-CRM המתקדם של החברה, שכבר נמצא בשימוש על ידי 83% מהחברות הבינלאומיות המובילות, שנשכרות במדד Fortune 500. כיום, לראשונה, טכנולוגיה מתקדמת זו מונגשת גם לעסקים הקטנים ביותר.


מה כלול באפליקציה?
להתחיל מהר וללמוד בקלות עם יישום ה- Trailheadשל סיילספורס – כ-62% מבעלי העסקים הקטנים שהשתפו בסקר העידו כי העשרה מקצועית של העובדים עשויה לתרום לפיתוח העסק שלהם. אך ההשקעה הכספית והשקעת הזמן שכרוכות בכך מונעות מהם לעשות זאת. פלטפורמת Trailhead הינה סביבת למידה אינטרקטיבית מבית סיילספורס, המוצעת ללקוחות Essentials ללא עלות ומאפשרת תהליך למידה מהיר ונוח, באמצעות הדרכות אינטרקטיביות בהתאמה אישית. בנוסף, שירות Trailhead מאפשר לכל אדם לפתח כישורים טכניים, מקצועיים, או אפילו עסקיים, סביב המוצרים של סיילספורס, ללא קשר לרמת השכלתו או הרקע המקצועי ממנו הגיע.


לעבוד חכם יותר עם הבינה המלאכותית, איינשטיין, של סיילספורס – אפליקציית Essentials כוללת בתוכה טכנולוגיית בינה מלאכותית בשם Einstein Activity Capture, המאפשרת אוטומציה מלאה של תהליכי הזנת נתונים, המתבצעים לרוב באופן ידני. יכולת זו תורמת בצורה משמעותית להגברת הפרודוקטיביות בקרב אנשי המכירות ונותני השירות של החברה. לדוגמא, כשנציגי החברה מקבלים דוא"ל הכולל תאריכי זימון ליומן, הבינה המלאכותית, איינשטיין, מעבירה את זימון ליומן באופן אוטומטי ושולחת הודעה לנציג הרלוונטי באותו זימון. כל ההודעות נשמרות ברצף מסודר, בהתאם לאינטרקציות של נציג החברה עם הלקוח, ובכך מאפשרות לו מעקב סדיר אחר ההיסטוריה בתיק הלקוח. תהליך זה חוסך לארגון זמן עבודה יקר, שעלול היה להתבזבז על פעולות אדמיניסטרטיביות פשוטות.


לעבוד מכל מכשיר באמצעות פלטפורמת Lightning של סיילספורס – אפליקציית Essentials מבוססת על טכנולוגיית Lightning של סיילספורס. פלטפורמה ידידותית למשתמש המאפשרת גישה נוחה מכל מכשיר אלקטרוני- סמארטפון, טאבלט או מחשב. העבודה על הפלטפורמה נוחה ואינטואיטיבית ומאפשרת לכל בית עסק להתאים לעצמו את סביבת העבודה באמצעות פעולות "גרור וזרוק" פשוטות, שלא דורשות ידע טכני או תכנות.


להתפתח בקלות – לרוב, עסקים קטנים מחליטים על רכישת טכנולוגיה על סמך מה שהם צריכים כרגע ולא מה שיצטרכו בעתיד. החלטות כאלה עולות להם ב יותר זמן וכסף על שדרוגים ואינטגרציות בטווח הארוך. אפליקציית Essentials בנויה פלטפורמת CRM מס' 1 בעולם, ומאפשרת לעסקים קטנים להוסיף יכולות מתקדמות במהירות ובקלות בכל שלב בחיי החברה.





טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il