TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

קיסייט משיקה שירות חדש Test Asset Optimization לניטור ואופטימיזציה של ציוד בדיקות


קיסייט
השירותים החדשים מאפשרים לשפר בצורה דרמטית את ההחזר על ההשקעה בציוד הבדיקות, ומפחית הוצאות תפעוליות והשקעות הוניות בציוד המתבצעות במרכזי מו"פ ויצרניות טכנולוגיה

קיסייט טכנולוגיות (Keysight Technologies), ספקית טכנולוגיה מובילה של פתרונות לניהול תהליכי ייצור טכנולוגי-אלקטרוני, הכריזה על שירותי Test Asset Optimization, פתרון אינטגרלי ראשון מסוגו בתעשייה המאפשר לנטר בזמן אמת את מידת השימושיות והתקינות של ציוד הבדיקות בארגון.


שירותי Test Asset Optimization של קיסייט מבטלים את הצורך של חברות לבצע עבודה ידנית לרישום זמני העבודה של ציודי הבדיקות. השירותים החדשים מאפשרים לארגונים לשפר בצורה דרמטית את ההחזרים על ההשקעה המתבצעת ברכש ציודי הבדיקות הדרושים בתהליכי המו"פ והייצור.


הצורך בשירות החדש עלה כתוצאה מהקיצוצים שמתבצעים בתקציבי הבדיקות, והדרישה ממחלקות הבדיקות לעשות יותר בפחות, דבר שמחייב שקיפות ויכולת אופטימיזציה טובה יותר של ציוד הבדיקות. השירותים החדשים של קיסייט באים לספק מענה לדרישה הזו ומאפשרים לחברות להתקדם ממצב בו הן עוקבות אחרי השימוש בציוד הבדיקות למצב בו הן מקבלות יכולת ניהול ושליטה מלאה על הציוד.


השירותים האינטגרליים של קיסייט מתממשקים לציודי בדיקות של ספקיות מגוונות וכוללים מודולים של רמת ניצולת הציוד בזמן אמת, חיווי על תקינות הציוד וקבלת המלצות מהמערכת לביצוע התייעלות. בדרך זו השירותים החדשים מסייעים לחברות לקבל החלטות מושכלות אודות רכש של ציודי הבדיקות שלהן.


חלק אינטגרלי של שירותי Test Asset Optimization הינה תוכנת PathWave Asset Advisor, הזמינה כשירות ענן או להתקנה בארגון (On Premise). תוכנת PathWave Asset Advisor עוקבת ומנהלת את ציודי הבדיקות, מנטרת את הניצולת שלהם ואת התקינות של ציודים נבחרים, ומאפשרת יכולות Loan Pool בשימוש בציודי הבדיקות.


תוכנת PathWave Asset Advisor, מבוססת ענן של אמזון ווב סרוויסז (AWS), ומציעה לארגונים פונקציונאליות מעודכנת, מהירה ואמינה לצד יכולת מאובטחת לגישת web לניהול הציודים. תצורת הענן של הפתרון מבטלת את הצורך של ארגונים להקים תשתיות IT ייעודיות הדרושות לתפעול הפתרון און פרמיס – דוגמת: חיבור לרשת הארגונית והקמה של שטחי אחסון.
לארגונים הנדרשים לפתרון און פרמיס תוכנת PathWave Asset Advisor נמצאת על גבי שרת מאחורי הגנת הפיירוול הארגונית. המערכת פועלת בתוך הארגון בצורה מלאה, ועם מלוא התכונות הנדרשות לייבוא וייצוא של מידע.


שירותי Test Asset Optimization מספקים גישה אינטגראלית המשפרת את ההחזר על ההשקעה בציודי הבדיקות בשלושה שלבים. השלב הראשון – מעקב ושליטה בציודי הבדיקות באמצעות שירותי Track and Control; השלב השני – ניטור תקינות הציודים והניצולת האמיתית שלהם באמצעות שירותי Utilization and Health; והשלב השלישי – אופטימיזציה של השימוש בציודים באמצעות יכולות Loan Pool בזמן אמת המאפשרות לשתף את הציוד בין המחלקות השונות.


Analog Devices סיימה פיילוט עם פתרון PathWave Asset Advisor של קיסייט
Analog Devices, חברה מובילה עולמית לעיצוב וייצור של מעגלים משולבים, ביצעה פיילוט בפתרון PathWave Asset Advisor. נתוני ניצולת האמת שהתקבלו מהמערכת של קיסייט איפשרו לחברה לאתר נכסים שהיו בניצולת חסרה, ובנוסף מידע בזמן אמת אודות תקינות הציודים איפשר לחברה למנוע בהם תקלות.


"התרשמנו מהמהירות בה ADI הצליחה לקבל החלטות ולבצע פעולות ברגע שהיה להם המידע מ-PathWave Asset Advisor", אמר אריק טיילור, סגן נשיא, חטיבת שירותים מנוהלים, בקיסייט טכנולוגיות. "אנחנו חיים בעולם מהיר והחלטות נדרשות להתקבל במהירות ובצורה מדוייקת. באמצעות תהליך מתודי בן שלושה שלבים של מעקב, ניטור ושיתוף הציודים ניתן להפחית בצורה דרמטית את ההשקעה ההונית בציודים אלה, את ההוצאות התפעוליות, ולשפר את ההחזר על ההשקעה בציוד הבדיקות."

לפרטים נוספים אודות השירותים החדשים:
https://www.keysight.com/en/pc-2674437/test-asset-optimization-services?nid=-32244.0.00&cc=IL&lc=eng&cmpid=zzfindassetoptimization



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il