TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

טאואר-ג'אז מודיעה על ערכת תכנון ראשונה מסוגה עבור פלטפורמת ה-SiPho המתקדמת של החברה המיועדת לשוק המשדרים האופטיים


טאואר גאז
עלפי דו"ח MarketandMarket, שוק ה-SiPho צפוי לצמוח בקצב שנתי של מעל 20% עד לשנת 2023
טאואר-ג'אז הודיעה היום (ג') על פיתוח מתקדם של תהליך תכנון וייצור ייחודי עבור סיליקון פוטוניקס ((SiPho הכולל פלטפורמות תכנון מתקדמות בעבור יישומים לחיבורים אופטיים ומרכזי מידע. פלטפורמה חדשה זו של טאואר-ג'אז מוצעת לכלל הלקוחות הקיימים והפוטנציאליים של החברה, זאת בניגוד לתהליכים "סגורים" אחרים המוצעים רק למספר לקוחות מצומצם. תהליך ה-SiPho של טאואר-ג'אז משלים את תהליך ה-SiGe BiCMOS אשר כבר נמצא בייצור בשני אתרי ייצור של החברה ברחבי העולם, דבר המאפשר גמישות ללקוחות החברה המשתמשים בפלטפורמה זו.

עלפי דו"ח MarketandMarket, שוק ה-SiPho צפוי לצמוח בקצב שנתי של מעל 20% עד לשנת 2023. טכנולוגית ה- SiPho הינה בעלת פוטנציאל לאפשר חסכון וגמישות בייצור של מעגלים אופטיים משולבים ומכשירי משדר-מקלט עבור אפליקציות למרכזי מידע, מחשבי על, מערכות מידע, צבא וחלל. הטכנולוגיה של טאואר-ג'אז מספקת פתרונות לדרישות הגבוהות של האפליקציות הללו כגון צריכת חשמל נמוכה, טווח תדרים גבוה ויכולות העברת מידע. פתרונות התכנון המתקדמים של טאואר-ג'אז מאפשרים ללקוחותיה סביבת תכנון יעילה ומתקדמת המאפשרת שיעור הצלחה גבוה בשלבי התכנון, דבר המקצר את זמני המעבר לייצור וחדירה לשוק.

טאואר-ג'אז ומובילות תכנון SiPho נוספות בתעשייה ביניהןCadence, Synopsys ו – Lumerical, משתפות פעולה בפיתוח יכולות תכנון עבור פלטפורמה זו. טאואר-ג'אז מביאה את הניסיון בייצור טכנולוגיות ייחודיות, ושנים של פיתוח ויכולות תכנון בעוד Cadence מספקת כלי תכנון מובילים, Synopsys מספקת יכולות תכנון וחיבור PIC ו- Lumerical מובילה בתעשייה בסימולציית פוטונים.

"אנחנו נרגשים להיות בחזית היצור של סיליקון פוטוניקס, עם היכולת להציע ללקוחותינו פלטפורמות תכנון SiPho מובילה עבור שוק המקלטים-משדרים האופטיים. ע"י שיתוף פעולה עם חברות מובילות בתעשייה כמו Cadence, Synopsys ו – Lumrical, אנחנו מביאים יכולות ייחודיות לשוק זה" אמר ד"ר מרקו רקאנלי, סמנכ"ל ומנהל בכיר של היחידה העסקית RF & HPA בטאואר-ג'אז.

טאואר-ג'אז משתתפת בכנס OFC (Optical Networking and Communication Conference) ב - 13-15 למרץ במרכז הכנסים בסאן דיגו ארה"ב, ביתן 1717# שם תציג את פיתוחיה הטכנולוגיים החדשים בתחום.

למידע נוסף על טכנולוגיית ה RF & High Performance Analog של החברה ניתן לבקר באתר החברה http://www.towerjazz.com/sige-bicmos_rf-cmos.html.

אודות טאואר-ג'אז
טאואר-סמיקונדקטור בע"מ (TSEM, TASE: TSEM) וחברות הבת האמריקניות בבעלותה המלאה ג'אז סמיקונדקטור וטאואר-ג'אז טקסס, פועלות תחת שם המותג טאואר-ג'אז, החברה המובילה בתכנון שבבים בטכנולוגיות אנלוגיות ייחודיות, ומייצרת מעגלים משולבים במגוון רחב של טכנולוגיות עיבוד המותאמות לצרכי הלקוח ובניהן מוצרי צריכה, תעשיה, רכב, רפואה וביטחון ותעופה.הטכנולוגיה המתקדמת של טאואר-ג'אז מכילה מגוון רחב של פלטפורמות מותאמות כגון: MEMS, integrated Power Management (BCD & 700V) ,CMOS Image Sensor ,RF CMOS Mixed Signal/CMOS ,BiCMOS SiGe. טאואר-ג'אז מספקת ללקוחותיה פלטפורמת תכנון חדשנית ומובילה המאפשרת מחזור תכנון מהיר ומדויק. בנוסף, מספקת טאואר-ג'אז שירותי העברת טכנולוגיה לייצור ושירותי פיתוח ליצרניות סמיקונדוקטור ולחברות שאין ברשותם מתקני ייצור וזקוקות להגדלת התפוקה. בכדי לאפשר ייצור נרחב ומשולב עבור הלקוחות לטאואר-ג'אז שני מתקני ייצור בישראל (150 מ"מ ו200 מ"מ), שני מתקני ייצור בארה"ב (200 מ"מ), ושלושה מתקני ייצור ביפן (שניים 200 מ"מ ואחד 300 מ"מ). למידע נוסף אנא בקרו ב- www.towerjazz.com



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il