TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

קבוצת לוזון מביאה את הצלחת חברת רונסון גם לישראל


קבוצת לוזון
קבוצת לוזון תאפשר לראשונה למשקיעים ישראליים להשקיע באחד מפרויקטי המגורים הגדולים במזרח אירופה
קבוצת לוזון מביאה את חברת רונסון גם לישראל: קבוצת לוזון מודיעה היום על כוונתה לפתוח נציגות ומשרד מכירות בישראל לחברת רונסון, מחברות הנדל"ן למגורים המובילות בפולין, ולאפשר לראשונה למשקיעים ישראליים לקחת חלק באחד מפרויקטי המגורים הגדולים בפולין ובמזרח אירופה. בעלי הנציגות המקומית של רונסון בישראל הוא עידן רדושינסקי.

רונסון הינה מחברות הנדל"ן היזמיות הפעילות ביותר והגדולות ביותר בעיר וורשה ובסביבתה ולה פורטפוליו נכסים רחב ופרויקטים הנמצאים בכל שלבי הפיתוח וההקמה. צבר הקרקעות והפרויקטים המנוהלים על ידי קבוצת לוזון, שהינה בעלת השליטה היחידה בחברת רונסון הפולנית (66%), מגיע לכ-7,427 יחידות דיור, מרביתם יחידות דיור ומקצתם יחידות צמודות קרקע. הפרויקטים של רונסון בפולין נחשבים לפרויקטים מובילים וייחודיים בשוק הנדל"ן למגורים בפולין וזאת הודות למיקומם במרכזי ערים ובסמוך למוקדי התיירות הגדולים במדינה.

רונסון הינה מותג מוביל בשוק בייזום ופיתוח פרויקטים למגורים בפולין, ועד כה, הסתיימה הקמתם של כ-1,029 יחידות דיור, בעוד כ-6,398 יחידות דיור עודן צפויות להימכר. במסגרת פרויקטי רונסון מגוון רחב של נכסים, ובהם נכסי יוקרה והשכרה למגורים, הצמודים לשטחי מסחר ומלונאות. צבר הקרקעות והפרויקטים של רונסון בפולין כולל פרויקטים בהקמה, פרויקטים שהקמתם הסתיימה ופרויקטים בתכנון. צבר זה כולל גם התקשרות בהסכם לרכישת קרקע בוורשה ל-1,600 יחידות דיור נוספות.

לרונסון והנהלתה, ניסיון רב בייזום ופיתוח נכסי נדל"ן בפולין ובכלל זה פרויקטים יזמיים, נכסים מניבים ו/או קרקעות המסווגות כנדל"ן להשקעה. אלה, בשילוב הידע, הניסיון והמוניטין של קבוצת לוזון יוצרים מענה ייחודי עבור משקיעים ישראלים המבקשים להשקיע במזרח אירופה בתחום הנדל"ן ולנצל את הזדמנויות הצמיחה הקיימות בשוק הפולני.

חברת רונסון, הנסחרת בבורסה של וורשה בפולין, הינה חברה רווחית המחלקת דיבידנד לבעלי המניות ונהנית מהתמורות החלות בשוק הנדל"ן הפולני, ובכללן התחזקות המשק הפולני והשכר הממוצע, עלייה במחירי הקרקעות ובמחירי הביצוע לצד גידול בביקושים לדירות ועלייה במחירי המכירה. קבוצת לוזון פועלת כדי למצות את היתרון הקיים ליזמים הגדולים והמבוססים בפולין ולנצל את יתרונה העסקי והתחרותי בשוק צומח זה.

קבוצת לוזון החליטה להקים נציגות ומרכז מכירות לרונסון בישראל ולציין זאת במסגרת אירוע השקה חגיגי בו תוצגנה פעילויות החברה וההזדמנויות להשקעה בפולין. אירוע ההשקה יתקיים ביום שני, ה-12 במרץ, בשעה 19:30, ברידינג 3 נמל תל אביב.
במסגרת ערב השקה למותג "רונסון" בישראל יוגש קייטרינג "פלפל", המארחים את השף אביב משה וכן תהיה הופעה של שמעון בוסקילה ומירי מסיקה.

אודות קבוצת לוזון
קבוצת לוזון שבבעלות עמוס לוזון פועלת ב-4 מגזרים עיקריים:
אנרגיה - החזקה בעקיפין ב 9.4% מההון המונפק של תחנת הכח דוראד.
יזמות בישראל של פרויקטים למגורים.
יזמות למגורים בפולין - החזקה ב-66% מההון של חברת רונסון, הרשומה למסחר בפולין (ההון העצמי של רונסון ליום 30 ביוני 2017 הינו בסך של כ-335 מיליון זלוטי)
עבודות גמר וקבלנות - באמצעות רום גבס (100%), דורי בניה (100%) ואינובייט (50.1% בשרשור)
ההון העצמי של החברה ליום 30 בספטמבר 2017 הינו בסך של כ-342 מיליון שקל (כולל זכויות מיעוט)


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il