TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

BE ALL, רשת מתחמי העבודה לחברות וארגונים בשיתוף פעולה ראשוני מסוגו עם קבוצת 'זאפ' והסטארטאפ קולקטיב


BE ALL
פיתוח בלעדי של טכנולוגיית משלוחים חברתית אשר תפעל לראשונה בקרב חברי קהילת BE ALL
BE ALL - רשת מתחמי העבודה לחברות וארגונים בבעלות נס שובל, מייסד חברת הנדל"ן שובל השקעות בע"מ משיקה שת"פ חדשני עם רסט משלוחים מקבוצת זאפ והסטרטאפ קולקטיב עבור החברות במתחמי הרשת שיוכלו מעתה לקבל הנחות בהזמנת משלוחי ארוחות ככל שהכמות ההזמנות גדלה.
***
הטכנולוגיה החדשנית מציעה לראשונה בישראל הזמנת משלוחים חברתית המשתמשת בכוח הקנייה הקיים במתחמי הרשת לטובת הנחות והטבות בקרב המסעדות המשתתפות

הטמעת טכנולוגיית קולקטיב המשולבת בפלטפורמת המשלוחים של רסט ב-BE ALL תספק לחברות, לעובדיהן ולנוכחים במשרדים את היכולת להזמין משלוחי ארוחות באופן חוויתי וליהנות מהטבות הניתנות להם ככל שמספר המזמינים גדל. החברים במתחמי הרשת יכולים לראות מאיזו מסעדה הזמינו עמיתיהם ולהצטרף להזמנה הקיימת בלחיצת כפתור, תוך בחירת המנות המתאימות להם. כמו כן, לחוויית הרכישה המשותפת מצטרף מודל חדשני של צבירת הטבות, החוסך עלויות לכל המשתמשים, מייעל את הלוגיסטיקה ומגדיל את המחזורים העסקיים של המסעדות המקומיות. בין המסעדות המשתתפות בפלטפורמה: הסושיה סניף הבורסה, בלאק, מקסיקנה, ואושי ואושי. המיזם הגדיל את כמות משלוחי האוכל מהמסעדות המקומיות ותרם לגידול המחזור העסקי ולייעול שילוח ההזמנות.

הטמעת המיזם במתחמי רשת BE ALL מתחברת לשורת מהלכים שעושה הרשת לטובת שוכריה בבניית סביבת עבודה חכמה ומתקדמת המגבירה את יעילות העבודה במתחם בהם; שילוב מערכות זיהוי פנים חכמות, אפליקציית מובייל לנעילת דלתות, אתר אינטראקטיבי להכנת מסמכים משפטיים בחינם, שיתופי פעולה עם חברות מובילות במשק ועוד.

עוד נמסר מקבוצת זאפ וחברת קולקטיב כי והטכנולוגיה של קולקטיב ניתנת למימוש גם בתחומים ורכישות מרוכזות אחרות, פרט למשלוחי האוכל, וכי הן מתכננות להציע באמצעותה בזמן הקרוב גם מוצרים ושירותים נוספים.

עוזי סורקיס, מנכ"ל BE ALL : "המשימה שלנו היא ליצור עבור שוכרינו פלטפורמה חדשנית המפגישה עסקים וטכנולוגיה היוצרים יחד אימפקט חברתי, זו הסיבה שאימצנו לחיקנו את המיזם הזה. היכולת להקנות הטבות והנחות יומיומיות לעובדי החברות במתחמים שלנו, ומקביל להגדיל את המחזורים של העסקים המקומיים, היא בדיוק האימפקט הנכון שיכולה ליצור הכלכלה השיתופית של ימינו. אנו גאים להיות החלוצים בתחום ולהמשיך להציע לשוכרי המתחמים את הפיתוחים הכי חדשניים בשוק המשפרים את שהותם רבת השעות במתחמים שלנו."

קרן קינן- סמנכ״לית פרויקטים אסטרטגיים בזאפ מוסיפה: ״אנו מאמינים שפתרון זה ייתן ערך לחברות וארגונים, גם אלה שאינם מסבסדים ארוחות לעובדיהם, וכן למסעדות, שיכולות להציע הנחות דיפרנציאליות כתלות במספר המזמינים. אנו עדים לאחרונה לתופעה של החרמת חברות כרטיסי ההסעדה מצד המסעדות לאור העמלות הגבוהות שהן גובות, ואנו שמחים להציע למסעדות אלטרנטיבה עדיפה ומשתלמת יותר באמצעות פתרון ייחודי לאוכלוסיית מתחמי העבודה הצומחת במהירות, תוך חיבור לערכי הקהילה והחדשנות."

אודי דגן, מנכ"ל קולקטיב: "קולקטיב פיתחה טכנולוגיה המאפשרת למנף את הקישוריות והשיתוף בקהילות מקושרות (connected communities). שילוב הטכנולוגיה של קולקטיב בשירותים של קבוצת זאפ מאפשר לנו להציע יחד מוצר חדשני, ייחודי ובעל ערך. לחברי הקהילה של BE ALL היה מאוד קל וטבעי שכן מדובר בקהל טכנולוגי, חכם, שאוהב חדשנות ואוהב לשתף. קהל כזה מעריך מאוד את חווית המשתמש בשירותים שהוא צורך. האווירה החברתית והשיתופית בקהילה, בשילוב עם יתרונות טכנולוגיית קולקטיב והשירותים של קבוצת זאפ, מאפשרים לנו לתת לקהל זה חוויה מהנה, מרעננת ומתגמלת. מעבר לחוויה הצרכנית הייחודית, הטכנולוגיה של קולקטיב מספקת למסעדות ושירותי המשלוחים שלוקחים חלק בשת״פ שירותים מתקדמים וחדשניים של ייעול משלוחים חכם והגדלה משמעותית של היקף המכירות״.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il