TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

Kado הישראלית ויצרנית המטענים של סמסונג יפתחו במשותף את מטען הלפטופ הדק בעולם


מטען הלפטופ הדק בעולם Kado
Kado מקדמת בימים אלה מגעים עם שותפים טכנולוגיים ועסקיים שונים

חברת הסטארט אפ הישראלית Kado (www.kado.tech) מלוד, שפיתחה טכנולוגיית טעינה חדשנית בתצורה דקה ביותר, מכריזה על הסכם שיתוף פעולה בינלאומי ראשון לפיתוח מוצריה. במסגרת ההסכם, משתפת Kado פעולה עם חברת Dongyang E&P הדרום קוריאנית במטרה להשלים את פיתוחו של המטען הדק בעולם למחשבים ניידים, שצפוי גם להיות המטען המתקפל הראשון בעולם למחשבים ניידים.


Dongyang E&P הדרום קוריאנית, המספקת את המטענים לענקית האלקטרוניקה סמסונג, היא חברה ציבורית שנסחרת בבורסה הקוריאנית KOSDAQ. Dongyang E&P מעסיקה 2,285 עובדים, והציגה בשנת 2016 מחזור עסקאות של כ-392.3 מיליון דולר. העבודה המשותפת תיעשה במרכז הפיתוח של Kado בישראל ובעיר סיאול בדרום קוריאה וצפויה להימשך כ-14 חודשים.


שתי החברות ישקיעו בפרויקט 2 מיליון דולר, מהם מיליון דולר שהתקבלו מקרן קוריאה-ישראל (KORIL-RDF), המשותפת לרשות החדשנות בישראל ולממשלת דרום קוריאה. Kado מקדמת בימים אלה מגעים עם שותפים טכנולוגיים ועסקיים שונים.


Kado הוקמה במאי 2016 בלוד על ידי היזמים הסדרתיים דניאל עסיס, איתי חסיד ושותפים נוספים. בפברואר 2017 גייסה Kado גייסה 1.2 מיליון דולר בהשתתפות קרן ההון סיכוןAltaIR Capital לפיתוח של מטעני הקיר הדקים מסוגם בעולם – מטען קיר למכשירי סמארטפון וטאבלט בעובי 5 מ"מ, לצד המטען המתקפל הראשון בעולם למחשבים ניידים, אותו מפתחת כעת Kado עם Dongyang E&P.


עסיס וחסיד, כבני 30, כבר רשמו ב-2016 אקזיט מוצלח של הסטארט אפ הקודם שהקימו, Mobeego. ב-Mobeego פיתחו וסיפקו היזמים מטען חד פעמי למכשירי סלולר, ממנו נמכרו בתוך 3 חודשים כחצי מיליון יחידות ב-14 מדינות. Mobeego, שהשיקה את המוצר בסוף 2015, נמכרה כחצי שנה לאחר ההשקה (יוני 2016) לחברה הציבורית האמריקנית LifeClips תמורת 6 מיליון דולר.


צוות יזמי Kado פיתח טכנולוגיה להמרת מתח בעלת רמות גבוהות של צפיפות הספק ונצילות שמציבה רף חדש של מטענים ושנאים קומפקטיים ודקים ביותר, המתאימים לסגנון החיים הנייד של ימינו. הטכנולוגיה פורצת הדרך של Kado מעוררת עניין בינלאומי רב וזכתה בפרסים בינלאומיים מאתרי חדשות טכנולוגיה מובילים דוגמת Digital Trends ובהכרה נרחבת בעיתונות הטכנולוגית העולמית, החל ממדור הטכנולוגיה של USA Today ועד לאתרים מובילים כמו TechCrunch ו-Mashable.


עוביו של מטען הלפטופ המפותח על ידי Kado ו- Dongyang צפוי להיות כ-8 מ"מ בלבד, כעוביו של מכשיר סמארטפון טיפוסי. המוצר יפעל בהספק של 65 וואט ויכלול שתי יציאות USB המאפשרות טעינה בו זמנית של מחשב נייד ומכשיר נוסף כגון סמארטפון או מחשב טאבלט. המטען יתאים לרוב סוגי מחשבי הלפטופ ויבוסס על טכנולוגיות מוגנות בפטנט של שתי החברות. בחברת Kado מציינים כי משתמשים יוכלו לשאת את המטען בצורה קלה וכמעט בלתי מורגשת בצמוד למחשב הנייד שלהם. החברה מפתחת מוצרים נוספים וכן מוצרים נלווים כגון כבלים נגללים ייעודיים, כיסויים ויחידות מודולריות אחרות, בכדי להשלים את חוויית הטעינה הדקה והייחודית.

"שיתוף הפעולה האסטרטגי עם Dongyang E&P, שנתמך על ידי הקרן הבילטרלית ישראל-קוריאה הוא שלב ראשון במימוש החזון של קאדו: להחליף את המטענים והשנאים המגושמים הקיימים כיום במוצרים קומפקטיים המתאימים לסגנון החיים הנייד של ימינו", אמר דניאל עסיס, מנכ"ל Kado. "בכוונתנו לגייס הון נוסף במהלך 2018 ולקדם שיתופי פעולה עם חברות בינלאומיות על מנת להביא לשוק הגלובלי את המטענים והשנאים הנוחים והדקים ביותר שנוצרו אי פעם".
משרד עורכי הדין אוסישקין-כהן ליווה את קאדו בתהליך חתימת עסקת שיתוף הפעולה עם החברה הקוריאנית.
על מנת להתרשם מטכנולוגיית Kado ניתן לצפות בסרטון בכתובת:
https://www.youtube.com/watch?v=zKCQBv_FRxA



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il