TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

מגדל משיקה לראשונה


מגדל
ביטוח נסיעות לחו"ל בצ'אט עם רובוט

ללא זמן המתנה, בירוקרטיה או ניירת: מגדל משיקה הבוקר לראשונה בענף הביטוח אפשרות לרכישת ביטוח נסיעות לחו"ל על ידי שיחה דיגיטלית עם רובוט. בתום שיחת הצ'אט תונפק פוליסה במסלול מוזל לביטוח הנסיעה לחו"ל

החל מהבוקר, צרכני השירות יפגשו את ההודעה הבאה:
"היי, אני בוטי, הבוט החדש של מגדל. אני מחשב חכם המאפשר ללקוחות לרכוש בעזרתי בקלי-קלות פוליסת מגדל מסע עולמי במסלול LOW COST , לטיסות של עד 14 יום ולנוסעים עד גיל 40".


מגדל הניפה את דגל המעבר לדיגיטל כבר לפני מספר שנים, וכעת מסמנת עצמה כמובילה בתחום בעולם הביטוח: לאחר שפיתחה שורה ארוכה של כלים דיגיטליים מתקדמים, לרבות אפליקציית לקוחות ראשונה מסוגה בענף הביטוח, מציגה החברה את הפיתוח המתקדם ביותר בתחום, שלא קיים עד כה בעולם הביטוח, ומאפשרת ללקוחותיה לפנות לשירות הצ'אט בוט לרכישת ביטוח נסיעות לחו"ל.


מהו צ'אט בוט?
תומר רובינשטיין, סמנכ"ל שיווק במגדל מסביר: "זהו ממשק צ'אט רובוטי אוטומטי, בדומה לאופן ההתכתבות ב SMS או Whatsup, היודע לייצר תגובות, לענות על שאלות ולמלא אחר בקשות שונות של הלקוח, ללא מגע יד אדם. הוא נכנס לשימוש בצורה אינטנסיבית בגופים פיננסיים בחו"ל במטרה לתת מענה לשירותים עצמיים".

לקוח המבקש לרכוש ביטוח נסיעות לחו"ל באמצעות הצ'אט בוט ימצא אותו באתר החברה ובקרוב מאוד גם באפליקציה של מגדל , בתחילת השיחה יתבקש הלקוח למסור פרטים אישיים ופרטים הנוגעים לטיסה, למלא שאלון בריאות קצר, לאשר את תנאי הפוליסה ולמלא את פרטי כרטיס האשראי לתשלום. לאחר התהליך הקצר והפשוט תישלח פוליסת ביטוח נסיעות דיגיטלית ישירות לטלפון הנייד, ללא צורך בניירת או כל אמצעי אחר.

מגדל מציעה במסגרת שירות זה לרכוש ביטוח מגדל מסע עולמי במסלול LOW COST , שהוא ביטוח נסיעות לחו"ל בעלותו 1.45$ בלבד ליום והוא כולל כיסוי ביטוחי מקיף, ללא השתתפות עצמית, בגין הוצאות רפואיות ומגוון הרחבות כגון: הרחבה לטלפון נייד וספורט אתגרי וחילוץ. המסלול מיועד לנוסעים עד גיל 40 )כולל(, שאינם זקוקים לתוספת החמרה רפואית, ותוקפו הינו למקסימום 14 יום.

תמי אוחנה - קול, מנהלת חטיבת הטכנולוגיות במגדל ומי שניהלה את הפיתוח החכם, אמרה: "הצ'אט בוט משלים שורה של פיתוחים דיגיטליים חדשניים שנעשו במגדל במטרה לשפר משמעותית את השירות ללקוחות ולהתאים את ערוצי התקשורת לעולם הטכנולוגי שבו אנו נמצאים. מגדל משקיעה משאבים רבים בהתאמה למאה ה-21 ותמשיך להוביל את התחום".



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il