TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

חברת Arrow ECS תפיץ פתרונות Fire Eye בישראל


אילן יהושוע מנכל Arrow ישראל
Arrow ECS ממשיכה להתחזק בתחום אבטחת המידע ומוסיפה את מוצרי Fire Eye לפורטפוליו המוצרים שלה
Arrow ECS ממשיכה להתחזק בתחום אבטחת המידע ומוסיפה את מוצרי Fire Eye לפורטפוליו המוצרים שלה. החברה תציע לשוק הישראלי את מוצרי Fire Eye המתקדמים ואת שירותי המודיעין והחקירות המתקדמים בעולם. הצפי הוא לגידול בנתח השוק של FireEye בשוק המקומי במגוון השירותים ובשיתוף פעולה מתרחב ופורה עם שותפים משמעותיים בתחום.

"חברת FireEye מצטרפת לתיק האבטחה הטוב ביותר שלנו עם פתרונות מצוינים וחדשניים שישלימו את הגישה שלנו להציע ללקוחות פתרון אבטחה מלא, שאינו תלוי בסביבה שבה הוא נחוץ" אמר אילן יהושע מנכל Arrow ECS.

מאיר עמור, מנהל פעילות FireEye בישראל, הוסיף כי:" החלטנו לעבות את מערך ההפצה שלנו בישראל על מנת לתת מענה לדרישה ההולכת וגוברת למוצרינו . אנו מציעים היום לשוק הישראלי את סל המוצרים והשירותים הגדול והממוקד ביותר וכוללים בתוכו את רכיבי המודיעין והחקירות ההכרחיים לבניית הגנה אפקטיבית עבור כל ארגון".

פתרונות FireEye הם הכרח עבור שותפים ויועצים אשר נמצאים בשיח עם לקוחות קצה על האבטחה שלהם או כל סיכון אפשרי", אמר דודי אליהו מנהל חטיבת אבטחת מידע Arrow ECS. "בשנים האחרונות, אנו רואים עלייה משמעותית בהתקפות סייבר ברחבי העולם נגד כל סוגי וגדלי של עסקים, ו Arrow ECS ,תסייע ללקוחותיה להתמודד עם מגמה זו באמצעות פתרונות FireEye .

אודות FireEye:

FireEye פיתחה פלטפורמת אבטחה ייעודית מבוססת טכנולוגיה וירטואלית, המספקת הגנה בפני איומים, בזמן אמת, לארגונים וממשלות ברחבי עולם בפני הדור הבא של התקפות סייבר .
התקפות סייבר מתוחכמות אלה עוקפות בקלות הגנות מסורתיות מבוססות חתימה , כגון חומות אש מהדור הבא , IPS , אנטי וירוס, ועוד .
פלטפורמת מניעת האיומים של FireEye מספקת בזמן אמת , הגנה דינמית על הארגון, ללא שימוש בחתימות, מול סוגי וקטורי ההתקפה השונים ולכל אורך שלבי מחזור חיי ההתקפה.
ליבת פלטפורמת FireEye היא מנוע ביצוע ווירטואלי המשלים מודיעין איומים דינמי ,לזהוי ולחסימת התקפות סייבר בזמן אמת .
ל- FireEye יש מעל 4,700 לקוחות ברחבי 67 מדינות , 730 מהם הם חלק מ- Forbes Global 2000.

אודות Arrow ECS:

חברת Arrow ECS ישראל היא חברת ההפצה המובילה בישראל בתחום הפתרונות הטכנולוגיים. Arrow ECS ישראל מתמחה במתן פתרונות ברמה ארגונית ושירותים המתמקדים באחסון וגיבוי נתונים, אבטחת רשתות, תקשורת IP, וירטואליזציה, תשתיות גישה ועוד.

Arrow ECS ישראל משמשת כנציגות המקומית של חברת ההפצה Arrow ECS, מובילה עולמית בתחום הפצת פתרונות תוכנה, חומרה, אחסון ואבטחה למשווקים, חברות אינטגרציה וספקי תוכנה עצמאיים. Arrow ECS (www.ecs.arrow.com) היא חטיבה עסקית של Arrow Electronics (NYSE:ARW). ממטה החברה שממוקם באינגלווד, קולורדו ועם משרדים ב -26 מדינות, Arrow ECS מחברת את לקוחותיה עם הספקים המובילים בעולם הטכנולוגיה.

Arrow ECS פועלת בישראל מאז שנת 1996 ולרשותה עומדות שנים רבות של ניסיון ואנשי מקצוע במגוון רחב של תחומים. מדיניותה ושירותי הערך המסוף אותם מציעה Arrow ECS הופכים את החברה לשותף אסטרטגי ללקוחותיה ותורמים להצלחתם.

המקצועיות של Arrow ECS נשענת על שני מרכיבים מרכזיים:

תמיכה ושירות - אנשי התמיכה הטכנית של Arrow ECS עוברים הכשרות על ידי ספקי הפתרונות בחו"ל ומוסמכים ברמות הגבוהות ביותר עובדה זו מסייעת לאינטגרטורים והמשווקים העובדים עם החברה להציע את הפתרונות המתאימים ולתת את השירות הטוב ביותר לצורך הטמעת המוצרים והפתרונות אצל לקוחותיהם.

חדשנות הפתרונות - כחברת ההפצה המובילה בישראל מחוייבת Arrow ECS לחדשנות ועדכון תמידי של הטכנולוגיות שהיא מפיצה. לחברה מוניטין מוכח של זיהוי טכנולוגיות שעומדות בפני פריצה והפיכתם לפתרון נפוץ.

בין יצרניות הטכנולוגיה המיוצגות על ידי Arrow ECS Israel נכללות: McAfee, Juniper, IBM, Dell- EMC, Splunk, Forcepoint , VMware, SimpliVity, RSA, Riverbed, Radware, ,Quantum, Carbon Black ,IBM, IXIA, Cybonetו- Oracle


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il