TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

סיוה תספק לסרגון מעבדי אותות לתשתיות תמסורת אלחוטית דור 5


סיוה CEVA
מעבדי האותות הדיגיטליים של סיוה משולבים במכשירים ובתשתיות סלולר של יצרנים מובילים בשווקי הסמארטפונים, ה-NB-IoT, תחנות הבסיס, התקשורת הלוויינית והבית החכם

ספקית טכנולוגיות עיבוד האותות והבינה המלאכותית סיוה (נאסד"ק: CEVA) הודיעה היום על הסכם רישוי עם סרגון נטוורקס (נאסד"ק: CRNT). סרגון מספקת פתרונות לרשתות תמסורת סלולריות, המאפשרים להרחיב ולשדרג את קיבולת הרשת. לפי ההסכם, תשלב סרגון את מעבדי האותות CEVA-X2 ו-CEVA-XC4500 בתשתיות תמסורת אלחוטית (wireless backhaul) המיועדות לרשתות מתקדמות בדור 5.
מעבדי האותות הדיגיטליים של סיוה משולבים במכשירים ובתשתיות סלולר של יצרנים מובילים בשווקי הסמארטפונים, ה-NB-IoT, תחנות הבסיס, התקשורת הלוויינית והבית החכם. מעבדים אלה מאפשרים צריכת הספק נמוכה לצד רמת ביצועים גבוהה, וכן קיצור זמני הפיתוח.


רכיב חשוב באסטרטגיה
"מעבדי האותות של סיוה הם רכיב חשוב במפת הדרכים האסטרטגית שלנו להגדיל פי ארבעה את קיבולת הרשת, באמצעות שילובם בשבב תקשורת מרובה-ליבות בדור הבא של תשתיות ה-backhaul", אמר סמנכ"ל המוצרים והשירותים של סרגון, יובל ריינה. "הצורך ביכולות גבוהות יותר של רשתות סלולריות ואחרות, ההופכות למורכבות יותר, מדגיש עוד יותר את התפקיד הקריטי של תשתית ה-backhaul בהקמת הרשתות ובמימוש המטרות העסקיות של המפעילים.


יתרונות למפעילים
"תשתית ה-backhaul לדור 5 מספקת יתרונות אדירים ללקוחות סרגון באמצעות הגדלת הקיבולת, הרחבת הכיסוי, ניהול יעיל יותר של הרשת, שימוש מינימלי בשטח והפחתת עלויות האנרגיה. הטכנולוגיה החדשה שלנו, המשולבת בפתרון ורטיקלי שלם, מתמודדת בהצלחה עם אתגרי תשתיות ה-backhaul ומאפשרת למפעילי הסלולר להגדיל את קיבולת הרשת ולזרז את המעבר מדור 4 לדור 5".
מנהל חטיבת התקשורת הסלולרית של סיוה, מיכאל בוקאיה, הוסיף: "התמחותה הייחודית של סיוה בפיתוח מעבדי אותות דיגיטליים עבור מכשירים ותשתיות סלולר הפכה אותנו לספק מוביל בשוק. החלטתה של סרגון, המובילה בתחום ה-backhaul, לשלב את טכנולוגיות העיבוד שלנו בפתרונות החדשים שלה לתשתיות דור 5, היא הוכחה נוספת לכך".

סיוה (CEVA)
סיוה מספקת טכנולוגיות לעיבוד אותות ומעבדי בינה מלאכותית המיועדים לשווקי הסלולר, האלקטרוניקה, הרכב, והאינטרנט-של-הדברים (IoT). הטכנולוגיות של החברה הן בתחומי התקשורת והתשתית הסלולרית (דור 4, 4.5 ו-5), הראייה המלאכותית, הלמידה העמוקה והרשתות הנוירוניות, האודיו, יישומי הפעלה קוליים, קישוריות Wi-Fi ובלוטות', ואחסון נתונים.
הטכנולוגיות של סיוה משולבות בסמארטפונים ובמוצרי IoT של יצרנים ומותגים מובילים, לצד יצרניות צעירות המעוניינות לזרז פיתוח מוצרים חדשים.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il