TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

להב אר.אר וקבוצת ראובן אלה רכשו בית מלון בגרמניה בכ- 17.2 מיליון אירו


להב אל.אר
מלון 4 כוכבים במרכז העסקים של העיר, צמוד לשדה התעופה בפרנקפורט , המלון כולל 205 חדרים, 6 חדרי ועידות, 2 אולמות, ספא וחניון על מגרש בשטח של 12,000 מ"ר, תשואת עסקה 7.55%-9.88%
חברת להב אל.אר שבשליטת אלי להב הודיעה היום כי חברת בת זרה בשליטה משותפת של החברה, המוחזקת בחלקים שווים על ידי החברה (50%) וע"י קבוצת ראובן אלה שבבעלותה מלון כרמים, מלון דניאל בהרצלייה ומספר מלונות בגרמניה, חתמה על הסכם מחייב לרכישת בית מלון בעיר Langen בגרמניה בתמורה לכ- 17.2 מיליון אירו., תשואה צפויה להון העצמי של 10.14%-12.65%

מדובר במלון 4 כוכבים אשר נבנה בשנות ה- 80 ושופץ במהלך השנים הכולל 205 חדרים, 6 חדרי ועידות, 2 אולמות, ספא וחניון הממוקם על מגרש בשטח של 12,000 מ"ר. ממוקם במרכז העסקים של העיר Langen, במרחק של כ- 15 ק"מ משדה התעופה של פרנקפורט ובצמוד לתחנת הרכבת הקלה. למלון יש שאטלים משדה התעופה למלון.

השוכרת הנוכחית, הינה רשת המלונות הגרמנית המובילה Chain Steigenberger בהסכם שכירות המסתיים בחודש נובמבר 2018. להב אל.אר חתמה במקביל על הסכם מחייב עם ראובן אלה והמותג מריוט להשכרת המלון ל-10 שנים, בשכ"ד קבוע שנתי של 1.3 מיליון אירו ועד לתקרה של 1,700 אלפי אירו שנתי בהסכם עד סוף שנת 2029 זאת כמובן במידה והמפעיל הנוכחי לא ימשיך.

”קבוצת ראובן אלה" בעלת מנגנון ניסיון וידע בהפעלה ותפעול של בתי מלון. מבעלי מלונות דניאל וישרוטל בהרצליה וכרמים בקרית ענבים. בנוסף, הקבוצה בעלים ומפעילה 6 בתי מלון בגרמניה ומלון בבודפשט, הונגריה.

בכוונת חברת הבת לממן את רכישת בית המלון באמצעות הלוואה מתאגידים בנקאיים בשני שלבים.
שלב א' – הלוואה לתקופה של 24-36 חודשים
חברת הבת התקשרה עם מוסד בנקאי להעמדת הלוואה בהיקף כולל של 13 מיליון אירו בריבית של כ-3% ולתקופה של שנתיים עם אופציה להארכה לשנה נוספת המותנית במספר תנאים.
שלב ב' – הלוואה לזמן ארוך
חברת הבת קיבלה אישור עקרוני מבנק גרמני להעמדת הלוואה בהיקף כולל של עד 70% משווי בית המלון ולתקופה של 10-15 שנים. ההלוואה תילקח לאחר כניסת מפעיל לזמן ארוך.

יתרת הסכומים שידרשו לחברת הבת לצורך מימון העלות הכוללת, כ- 6 מיליון אירו, תמומן מהונן העצמי של השותפות. (חלקה של להב אל אר כ- 3 מיליון אירו)

חברת להב אל.אר השלימה בימים אלו בהצלחה הנפקה של סדרת אג"ח חדשה, סדרה ב' (לא מדורג) בהיקף של כ-64.8 מיליון שקל ובריבית נומינלית שנתית שקלית של 5.3%.

במקביל לגיוס האג"ח, ביצעה החברה הקצאה של כ-4.9% ממניות החברה לקרן נוקד שבבעלות רועי ורמוס, שלומי ברכה ושי יצחקי בתמורה לכ-4 מיליון שקל זאת במסגרת מדיניות החברה לחיזוק ההון עם שותפים מובילים בשוק.

בנוסף, החברה מצויה בשלבי מו"מ מתקדמים להקמת מרכז מסחרי בסמוך לעיר אילת בעלות כוללת של כ-185 מיליון שקל, חלקה הצפוי של החברה יעמוד על 22.5% ולפני חתימת הסכם מחייב לרכישת נכס מניב בעיר Kerfeld בגרמניה המושכר במלואו לרשת סופרמרקטים NETTO.

להב אל.אר בשליטת אלי להב פועלת בשני תחומי פעילות עיקריים. הראשון, תחום הנדל"ן המניב בגרמניה, התמקדות ברכישת מרכזי קניות (מרביתם שכונתיים) ברחבי גרמניה, בבעלות החברה 30 מרכזים המניבים דמי שכירות שנתיים של כ-5.5 מיליון אירו. התחום השני הינו תחום אנרגיה ירוקה מתחדשת בישראל, בבעלות חברת הבת (50%) כ-235 מתקנים המייצרים היקף מצטבר של כ-12.2 מגה וואט בחוזים ארוכי טווח לחברת חשמל, מחזור שנתי של כ-24 מיליון שקל ו- NOI של כ-15.8 מיליון שקל בשנה. בנוסף, לאחרונה זכתה חברת בת (100%) במכרז רשות החשמל להקמת 4 מגה במתקנים פוטו וולטאים בינוניים.




טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il