TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

Sophos הוצבה כ"מובילה" ברבוע הקסם של גרטנר לשנת 2018 עבור פלטפורמות להגנת נקודות קצה


sophos
"נוף האיומים מתפתח בקצב מסחרר," אמר דן שיאפה, סגן נשיא ומנכ"ל מוצרים ב- Sophos. "במהלך ה- 12 החודשים האחרונים ראינו התקפות כופרה חוזרות ונשנות, שהגנה מסורתית על נקודות קצה לבדה אינה יכולה להגן מפניהן במידה מספקת"

Sophos (LSE:SOPH), מובילה גלובלית באבטחת רשת ונקודות קצה, שפתרונותיה מופצים בישראל על ידי חברת Power Communication וחברת אבנט תקשורת בע"מ, מודיעה כי גרטנר (Gartner, Inc.) הציבה אותה כ"מובילה" (Leader) בדוח רבוע הקסם לשנת 2018 עבור פלטפורמות להגנת נקודות קצה1. Sophos הוצבה כמובילה בכל עשרת הדוחות הללו, מאז שפורסמו לראשונה ב- 2007.


בדוח, גרטנר מציינת כי ההגדרה לפלטפורמות להגנת נקודות קצה (Endpoint Protection Platform – EPP) עודכנה: "בספטמבר 2017, בתגובה לדינמיקה של השוק המשתנה ודרישות הלקוחות, התאמנו את ההגדרה שלנו ל- EPP. פתרון EPP הוא כזה שמוטמע במכשירי נקודות קצה על מנת למנוע נוזקות מבוססות קבצים, לזהות ולחסום פעילות זדונית מיישומים אמינים ובלתי אמינים ולספק את המחקר וההתמודדות שזקוקים להם על מנת להגיב באופן דינמי לאירועי אבטחה והתראות. ארגונים שמים פרמיה על יכולות הזיהוי וההגנה בתוך ה- EPP וממעיטים ביכולתו של ספק ה- EPP לספק יכולות הגנה על מידע כגון מניעת איבוד מידע, הצפנה או שליטה בשרת".


"נוף האיומים מתפתח בקצב מסחרר," אמר דן שיאפה, סגן נשיא ומנכ"ל מוצרים ב- Sophos. "במהלך ה- 12 החודשים האחרונים ראינו התקפות כופרה חוזרות ונשנות, שהגנה מסורתית על נקודות קצה לבדה אינה יכולה להגן מפניהן במידה מספקת. על מנת להישאר בחזית של הגנת נקודות הקצה, ספקים חייבים לנתח את נוף האיומים באופן מתמשך ולחדש את גישת ההגנה מהר יותר מקצב החידוש של טכניקות התקיפה של פושעי הסייבר.


אנו מאמינים כי העובדה שגרנטר הציבה את Sophos ברביע ה'מובילים' ברבוע הקסם לפלטפורמות להגנת נקודות קצה, מוכיחה כי Sophos יכולה לחדש ולספק פתרונות שארגונים בכל סדרי הגודל יכולים להשתמש בהם כל יום. היכולת לחזות איומים עתידיים היא העתיד של אבטחת המידע ויכולות הלמידה העמוקה שהוספנו לפורטפוליו שלנו מאפשרות לנו לעשות זאת באופן יעיל יותר מכל ספק אחר של פתרונות הדור הבא".


Sophos ממשיכה לחזק את רמת ההגנה המתקדמות בפורטפוליו הפתרונות להגנת נקודות קצה והודיעה לאחרונה כי הוסיפה למידה עמוקה (deep learning) מבוססת טכנולוגית רשתות עצביות וטכנולוגית anti-exploit מתקדמת לגרסה החדשה של פתרון הדור הבא Intercept X. פתרון Intercept X ניתן להתקנה לצד כל פתרון מסורתי להגנת נקודות קצה מכל ספק, דבר שמגדיל מידית את מהירות הזיהוי והדיוק שלה. Sophos מאמינה כי טכנולוגיות הדור הבא שלה להגנת נקודות קצה, שרתים ורשת יקדמו עוד את הובלתה וימשיכו לשמור על לקוחותיה מוגנים ככל שהאיומים מתפתחים. טכנולוגית הלמידה העמוקה פותחה על ידי Sophos על מנת לחזק את יכולות Sophos Sandstorm והיא מספקת כוח לאנליזת איומים אוטומטית במתקני SophosLabs סביב העולם.


על מנת להוריד את הדוח הקליקו כאן.
1Gartner, Magic Quadrant for Endpoint Protection Platforms, Ian McShane, Avivah Litan, Eric Ouellet, Prateek Bhajanka, 24 January 2018.

אודות Sophos
Sophos מובילה בפתרונות הדור הבא לאבטחת נקודות קצה ורשת. כחלוצה באבטחה סינכרונית, החברה מפתחת פורטפוליו חדשני של פתרונות אבטחת נקודות קצה, רשת, הצפנות, web, אימייל ומובייל, כך שיעבדו טוב יותר יחד. יותר מ-100 מיליון משתמשים ב-150 מדינות מסתמכים על פתרונות אבטחת המידע של Sophos, כהגנה הטובה ביותר מול איומים מתוחכמים ואובדן מידע יקר. פתרונותיה של Sophos זמינים באופן בלעדי דרך רשת גלובלית המונה 26 אלף שותפים רשומים.
מטה Sophos מוצב באוקספורד, אנגליה והיא חברה ציבורית הנסחרת בבורסה הלונדונית לניירות ערך ותחת הסמל "SOPH". לפרטים נוספים : www.sophos.com.




טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il