TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

Fiverr רוכשת את פלטפורמת ה SAAS המקצועית לפרילנסרים AND CO ותספק את התוכנה שלה ללא עלות


AND CO
הרכישה מחזקת את מעמדה של Fiverr כפלטפורמה המובילה בעולם לקהילת הפרילנסרים

Fiverr – זירת המסחר האלקטרונית הגדולה בעולם לשירותים דיגיטליים עבור יזמים ועסקים קטנים ובינוניים, מודיעה היום על רכישת פלטפורמת שירותי הפרילנס AND CO. כחלק מהמהלך, השירותים שהוצעו עד כה בתשלום במודל ה- SAAS של החברה, יהפכו לזמינים ללא עלות, וייצרו לבעלי מקצוע עצמאיים באשר הם, הן בעולם האון-ליין והן בעולם האוף-ליין, הזדמנות לנהל את עסקיהם באופן יעיל ומאורגן יותר.

רכישה זו מחזקת את מעמדה של Fiverr כפלטפורמה התומכת בעבודת הפרילנסר בעולם הדיגיטלי ובעולם הפיזי. Fiverr נותנת לפרילנסרים גישה למיליוני לקוחות ופרויקטים בצירוף כלים המקלים על התקשורת עם לקוחותיהם. באמצעות רכישת And Co תספק החברה מערכת לכל פרילנסר באשר הוא, שתאפשר לו לבצע את כל הפעולות הנדרשות לניהול עסקיו, ובכך תאפשר לו להתרכז בעבודה שהוא אוהב "בנינו את Fiverr בכדי לאפשר לכל אחד להתמקד בפיתוח הכישורים שלו.


אנו שואפים לספק לכל פרילנסר את האפשרות להצליח", מסר מיכה קאופמן מנכ"ל Fiverr. "כזירת מסחר, Fiverr בנתה את כל הכלים הנדרשים בכדי לנהל עסק כפרילנסר, החל מהיבטים תפעוליים כגון יצירת חשבוניות וקבלת תשלומים, ועד ניהול זמן ופרויקטים באופן עצמאי. עם זאת, תשעים ושבעה אחוזים מעבודות הפרילנסר נעשית כיום באופן לא מקוון ואנו מאמינים כי יש לאפשר לכל הפרילנסרים יכולת ליהנות מגישה לכלים איכותיים אלה, ללא עלות. צירופה של חברת AND CO למשפחת Fiverr מהווה צעד נוסף בבניית החזון וביצירת ערך משמעותי לחייהם של הפרילנסרים, אנו שואפים ליצור מוצרים ופתרונות נוספים, אשר מסייעים ליזמים ולפרילנסרים לשתף פעולה בצורה מיטבית על מנת לאפשר להם לעשות יותר".

AND CO נוסדה בשנת 2015 בניו יורק על ידי ליף אברהם ומרטין שטרוץ. מאז קיבלה מימון מקרנות ההון סיכון Thrive Capital, BoxGroup, Red Swan Ventures ו- Designer Fund. הסטארט-אפ צמח והרחיב את קהילת המשתמשים שלו, הפרילנסרים, על ידי בניית תשתית תפעולית ואדמינסטרטיבית, המאפשרת להם להתמקד בתחום המקצועי שלהם ולעשות את מה שהם אוהבים באמת. AND CO מציעה מגוון שירותים נרחב ובכך פותרת קשיים רבים המהווים מטרד עבור פרילנסרים, דוגמת מעקב אחר זמנים, חשבוניות, תשלומים, חוזים, ניהול משימות ומעקב אחר הוצאות והכנסות. החיבור של And Co מייצר עבור Fiverr הזדמנות ליצירת אקוסיסטם שלם, הכולל מכירת שירותים וניהול עסקי.

"זוהי הזדמנות גדולה להצטרף לצוות של Fiverr ודרך משמעותית להגשים את הייעוד של AND CO: לאפשר לאנשים להתמקד בעבודה שהם אוהבים", מסר ליף אברהם, מנכ"ל ומייסד החברה. "הפרק החדש הזה מהווה הזדמנות למצב את AND CO כחברה גלובלית ולהביא פרילנסרים נוספים לעולם האון-ליין, דבר אשר יתאפשר רק בעזרת חברה מובילה, בינלאומית ובעלת קהילה מאסיבית, כמו Fiverr".

על אף ששתי החברות ישתפו פעולה באופן נרחב, הן ימשיכו לפעול כשתי חברות נפרדות בתקופה הקרובה, כאשר AND CO תהפוך ל AND CO from Fiverr.

AND CO היא החברה השנייה שנרכשה על ידי Fiverr בתקופה האחרונה, כאשר הראשונה הייתה הרכישה של חברת Veed.Me, ביוני האחרון, זירת מסחר ורטיקאלית לשירותי וידאו ואנימציה באיכות גבוהה. החברה תמשיך לתור אחר הזדמנויות לרכישת זירות מסחר מתמחות, כמו גם אחר כלים ושירותים נוספים המאפשרים ליזמים ולעצמאיים לנהל את עסקיהם באופן יעיל יותר. במקביל ממשיכה החברה להרחיב את זירת ה-Pro שלה בכדי לתת לפרילנסרים מקצועיים בית בו יוכלו לפתח עסקים באיכות גבוהה.

Fiverr® היא זירת המסחר האלקטרונית הגדולה בעולם לשירותים דיגיטליים וקריאטיביים, בהם עיצוב גרפי, קופירייטינג, הקלטות קוליות, מוזיקה, עריכת סרטים ועוד. Fiverr מספקת ליזמים ופרילנסרים פלטפורמה לביצוע משימות במהירות, גמישות ויעילות. החברה שנוסדה בשנת 2010, נפרסת על פני משרדים ברחבי העולם בניו יורק, שיקאגו, מיאמי, סן-פרנסיסקו, ותל אביב. קהילת הפרילנסרים הגלובלית ב-Fiverr כבר ייצרה מיליוני Gigs® (שירותים) איכותיים במגוון תחומים ב-190 מדינות בעולם.

אתר החברה: fiverr.com בלוג פייסבוק טוויטר או אינסטגרם.




טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il