TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

One1Cloud הטמיעה פתרונות אבטחת מידע של Sophos בחברת ICSC


One1
במסגרת הפרויקט, שהחל בדצמבר 2017 והסתיים לאחרונה, הוטמעו ב-ICSC פתרונות להגנת נקודות קצה ושרתים של חברת Sophos, אותם מפיצה בישראל חברת Power Communication

חברת One1 השלימה בהצלחה פרויקט להטמעת פתרונות אבטחת המידע של Sophos בחברת ICSC. חברת ICSC פועלת בתחום של הקמת מרכזי תמיכה, שירות ו-Call Center והיא מספקת שרות ותמיכה לציוד הקצה של HP. הפרויקט בוצע על ידי One1Cloud, זרוע שירותי הענן של One1.


במסגרת הפרויקט, שהחל בדצמבר 2017 והסתיים לאחרונה, הוטמעו ב-ICSC פתרונות להגנת נקודות קצה ושרתים של חברת Sophos, אותם מפיצה בישראל חברת Power Communication. בין הפתרונות שהוטמעו ניתן לציין את Endpoint Antivirus והפתרון Intercept X, בעל יכולת נגד-כופרה מתקדמת, החוסם נוזקות zero-day, תוכנות ניצול בלתי ידועות והתקפות נסתרות.


חברת ICSC בחרה ב-One1Cloud ובפתרונות אבטחת המידע של Sophos לאחר שביצעה סקר מקיף ו-POC שיבטיח עמידה בתנאים המחמירים להם מחויבת חברה כמוה, הפועלת תחת הדרישות של HP העולמית.


מוטי אסף, מנכ"ל ICSC: "כחברה המספקת שירותים ללקוחות ישראלים ובינלאומיים, אנו רואים חשיבות רבה בשרידות והמשכיות עסקית שתאפשר לנו להמשיך ולתת ללקוחותינו שירות ומענה מלא ברמה שעליה התחייבנו. פתרונות אבטחת המידע של Sophos מספקים הגנה מתקדמת העומדת בחזית הטכנולוגיה, תוך מתן מענה מלא ועדכני לאיומים הקיימים בשוק. יישום המערכת והשירות שקיבלנו מ-One1Cloud הוכיחו לנו כי בחרנו חבילה מנצחת".


רהב רוזנטל, מנהל פעילות One1Cloud בחברת One1: "ICSC פנתה אלינו מפני שחיפשה מענה מבוסס ענן לצורכי האבטחה שלה. הודות לבחירה שלה ב-One1Cloud ובפתרונות של Sophos, היא תוכל להמשיך ולספק שירותים יעילים ובטוחים ללקוחותיה ברמה הגבוהה ביותר".


אילן סגלמן, סמנכ"ל מכירות ופיתוח עסקי ב-Power Communications, המפיצה את פתרונות Sophos בישראל: "פתרונות אבטחת המידע של Sophos מספקים לארגונים שקט נפשי, הן בהיבט ההגנה מפני איומים והן בהיבטי הניהול והתחזוקה. הפתרונות שולבו במערך המחשוב של החברה בקלות וביעילות ומאפשרים לה כיום להפנות משאבי כוח אדם יקרים למטרות נוספות על מנת להמשיך לספק את השירות הטוב ביותר".

אודות One1
One1 היא חברה ציבורית הנסחרת בבורסת תל אביב, ונמנית על חברות ה-IT המובילות בישראל בתחומי התוכנה ואינטגרציית המערכות. החברה מעסיקה כ-4,000 עובדים מקצועיים בארץ ובחו"ל ומספקת פתרונות מחשוב מקצה לקצה ושירותי מיקור חוץ ליותר מ- 2,000 לקוחות במגזרי התעשייה, היי-טק, בנקאות, פיננסים, ביטוח, קמעונאות, מסחר ועוד. מניית One1 נכללת במדד ת"א-125 והכנסותיה השנתיות הן כמיליארד שקל. מנכ"ל קבוצת One1 הוא שי אוזון.
One1Cloud מציעה שירותים ופתרונות מחשוב המסופקים מ-Data center גדול ומתקדם לפי דרישה, במתכונת "שלם לפי שימוש" ויכולת גידול וקיטון לפי הצורך. החברה מתמחה בפתרונות הענן המובילים כגון Azure, IBM CLOUD, AWS וכמו כן מספקת שירותי התאוששות מאסון והמשכיות עסקית, שרתים וירטואליים, אבטחת מידע, אירוח אתרים, גיבוי ועוד.

אודות ICSC
חברת ICSC פועלת בתחום הקמת מרכזי תמיכה, שירות ו-Call Center. החברה החלה את דרכה כמרכז התמיכה של חברת HP בישראל בשנת 1997 ועד היום. ההתמחות והידע בתחומי התמיכה והשרות שנצברו בחברה עם השנים הביאו את החברה להישגים רבים בתחום השירות והתמיכה וזכתה בפרסים למרכז התמיכה הטוב באירופה מטעם HP העולמית. בנוסף, מתמחה החברה בהקמה וניהול של מרכזי תמיכה, הקמה מכירה ושירות בתחום מרכזיה בענן למוקדים ולעסקים ובמתן מענה ופתרונות לעובדים בסביבה ממוחשבת, בתמיכה טכנית וייעוץ לשיפור איכות השירות בארגון. אבל לא רק טכנולוגיה מתקדמת וידע רב הביאו את החברה למה שהיא היום. אצלנו, האנשים עושים את ההבדל. החברה משקיעה בהכשרתם המקצועית של כ-150 עובדי החברה, שהנם המובילים והמקצועיים בתחום התמיכה והשירות בישראל. החברה עובדת בתקן בינלאומי למרכזי תמיכה COPC.

אודות Power Communication
Power Communication הוקמה בשנת 1996, החברה הינה "Value Added Distributor" ומתמחה בתחום התקשורת, אבטחת המידע וההמשכיות העסקית. הידע המקצועי והניסיון שנצבר במהלך השנים, בשילוב הפתרונות המופצים על ידה, מאפשרים לחברה לספק פתרונות אבטחת המידע, המשכיות עסקית ותקשורת של מיטב היצרנים בעולם, בשילוב תמיכה ושרות ברמה הגבוהה ביותר. החברה מייצגת בישראל את החברות Sophos, Unitrends ואחרות.
יותר מ-100 מיליון משתמשים ב-150 מדינות מסתמכים על פתרונות אבטחת המידע של Sophos, כהגנה הטובה ביותר מול האיומים המורכבים שעומדים מולם ואובדן מידע יקר. Sophos היא חברה ציבורית הנסחרת בבורסה הלונדונית לניירות ערך ובעלת הסמל "SOPH". מרכז הפעילות שלה נמצא באוקספורד , אנגליה. לפרטים נוספים : www.sophos.com.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il