TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

איגוד תעשיות הטקסטיל והאופנה בהתאחדות התעשיינים יוצא בקמפיין תקשורתי חדש נגד תכנית 'נטו הוזלות'


התאחדות התעשיינים
התכנית של שר האוצר תוביל לפיטורים של מאות נשים דרוזיות שמועסקות בחברות טקסטיל ישראליות בפריפריה
יו"ר איגוד תעשיות הטקסטיל והאופנה, רמזי גבאי: "ביום שנשיא ארה"ב מטיל מכסים כדי לחזק את הפעילות היצורית האמריקאית, משרד האוצר מבטל מכסים ישראלים, ללא הסכמי סחר. המדינה היא זו שאמורה להגן על התעשייה בישראל, אך הפעם היא כשלה בתפקידה"

איגוד תעשיות הטקסטיל והאופנה בהתאחדות התעשיינים יוצא בקמפיין תקשורתי חדש נגד תכנית 'נטו הוזלות' שמוביל שר האוצר, משה כחלון. מודעות שיתפרסמו בחודש הקרוב בעיתונים הארציים, יתריעו מפני הפיטורים הצפויים כתוצאה מהתכנית, בקרב עובדי תעשיית הטקסטיל בישראל.

במודעות יראו את העובדות והעובדים של תעשייה זו, ברובם בני מיעוטים מהעדה הדרוזית, שנמצאים בסכנה ממשית להיפלט אל מעגלי האבטלה והעוני.

בדיקת התאחדות התעשיינים העלתה כי הפחתת המכסים החד צדדית תפגע באופן קשה בתעשיית הטקסטיל והאופנה הישראלית, תהפוך אותה ללא רווחית ועלולה להוביל לסגירת חברות תעשייה.

יו"ר איגוד תעשיות הטקסטיל והאופנה, רמזי גבאי, מסר כי "החלטנו לצאת בקמפיין תקשורתי רחב היקף, על מנת לשמור על תעשיית הטקסטיל בישראל. לא יתכן שביום שנשיא ארה"ב מודיע על הטלת מכסים כדי לחזק את חוט השדרה הייצורי האמריקאי, שר האוצר חותם על הפחתת מכסים, ללא הפחתת מכסים מקבילה במדינות איתן אנחנו סוחרים, ומסכן באופן מיידי מקומות תעסוקה בפריפריה. הפחתת המכס על מוצרי הטקסטיל לא תתגלגל לצרכן, כפי שלא התגלגלה בעבר, וכל שהיא תוביל אליו הוא להגדלת רווחיות היבואנים ב-6% על חשבון חברות התעשייה הישראליות. תכנית 'נטו הוזלות' היא בגדר גזר דין מוות למפעלים רבים, אשר כבר היום מתקשים לשרוד אל מול יוקר הייצור בישראל והשחיקה בכושר התחרות. אנו מקווים כי הקמפיין יעורר מודעות למצוקת החברות ועובדיהן, ויוביל את הממשלה ומשרד האוצר בפרט, לחזור בהם מתכנית 'נטו הוזלות' ולשנות אותה כך שלא תפגע בתעשיית האופנה הישראלית".

ענף הטקסטיל והאופנה בישראל מגלגל כ- כ - 7.15 מיליארד שקל בשנה, היצוא עומד על כ- 800 מיליון דקל בשנה, ומספר המועסקים בענף נאמד בכ- 11.5 אלף עובדים.

תחומי הפעילות העיקריים בענף הם: ייצור טקסטיל לבית- מצעים, שמיכות, שטיחים, חבלים, מטליות ועוד; ייצור בדים לא ארוגים- מגבונים, מוצרי היגיינה, בדים לטיטולים; ייצור אופנה- הלבשת נשים, גברים וילדים; וייצור טקסטיל ביטחוני- כל פריטי הלבוש: מדים, מעילים, כובעים , אפודים, קיטבגים, אוהלים, רשתות הסוואה ועוד.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il