TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

אופנהיימר: סיווה – הורדת דירוג ל-Perform


אופנהיימר
אנו מורידים את המלצתנו על מניית סיווה (CEVA) מ Outperform ל Perform בעקבות השגת מחיר היעד ומתוך הערכה לפוטנציאל עלייה מוגבל בטווח הקצר.
אנו ממשיכים להחזיק בדעה חיובית על CEVA בראיה ארוכת טווח, אך בטווח הקצר רואים מקום מוגבל להמשך הגדלת נתח שוק של לקוחות החברה במכשירי 4G , התקדמות איטית בתחומי הפעילות מחוץ לשוק ה baseband וסוגיית שינוי חשבונאי, שעלולה להעיק על הנראות בפעילות סיווה ברבעונים הקרובים.

התיקון החשבונאי ASC606, שנכנס לתוקף ב-1.1.18, מחייב רישום הכנסות מתמלוגים בעת מכירת המוצרים הסופיים על ידי לקוחות סיווה. עד כה, הכירה סיווה בהכנסות מלקוחותיה באיחור של רבעון, לאחר קבלת מידע מדוייק על מכירות מכשירי קצה, כאשר השינוי עלול להקשות על רמת הנראות העסקית ועל יכולת החיזוי לרבעונים הקרובים, תוך התבססות על הערכות בנוגע למועד השקת המכשירים בהם נעשה שימוש בטכנולוגיה של החברה.

בנוסף, אנו נוקטים בגישה זהירה יותר בנוגע לשוק הסלולר, נוכח לחצי מחירים במכשירים בסיסיים של דור 2 ו-3, והתארכות מחזורי החלפת מכשירי הסלולר בפלח השוק הגבוה. שוק ה baseband מהווה נגזרת ישירה של מכירות מכשירי הסלולר, ובכך החלשות הצמיחה בשוק זה עלולה להשליך על פעילות סיווה. אנו מורידים את תחזיתנו לשנת 2018, בה אנו צופים הכנסות של 90 מיליון דולר עם רווח נקי של 1.22$ למניה, לעומת תחזיתנו הקודמת של 101 מיליון דולר ו-1.62$ למניה. במקביל, אנו מציגים תחזית ל-2019 - הכנסות של 105 מיליון דולר עם רווח של 1.75$ למניה, כאשר תחזית זו מבוססת על הערכה כי שליש מהכנסות יגיעו מתחומים מעבר לשוק ה baseband המסורתי של סיווה (זאת בהשוואה לנתח של כ-20% ברבעון הקודם).

מניית CEVA הציגה עליה מרשימה של מעל 200% מאז העלאת המלצתנו בסוף 2014, ביצועי יתר משמעותיים על מדד הנאסדק, שעלה ב-63% בתקופה זו, ובכך התקרבה למחיר היעד שלנו. בשלב זה, אנו מעריכים כי המניה מתומחרת בשווי ראוי, ובכך מורידים את המלצתנו מ-Outperform ל-Perform.





טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il