TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

אלגומייזר מעבירה את מערכת ה-Ad-Assistant לשיטת הבלוקצ'יין


אלגומייזר
מטרת המהלך היא לנצל את טכנולוגיית הבלוקצ'יין המאפשרת ניהול זרימת מידע ותהליכים בצורה מאובטחת

חברת אלגומייזר הנסחרת בתל אביב בוחנת בימים אלו ביצוע ICO (Initial Coin Offering) על מנת להטמיע את טכנולוגית הבלוקצ'יין במוצר הדגל של החברה, מערכת ה-Ad-Assistant .
מטרת המהלך היא לנצל את טכנולוגיית הבלוקצ'יין המאפשרת ניהול זרימת מידע ותהליכים בצורה מאובטחת.


כמו כן, ביצוע ה-ICO והטמעת הטכנולוגיה,יאפשר לאלגומייזר להוסיף במערכת מודולים של וידוא קבלת השרות בפועל, קבלת תשלום, אישור ביצוע השרות, שיוך מיטבי של לקוחות ולידים והענקת אחריות.
המשמעות היא שלאחר הטמעת הטכנולוגיה, אלגומייזר תוכל להציע לקהל לקוחותיה מודל עסקי אטרקטיבי של תשלום מבוסס הצלחה עבור שימוש במערכת. כך שלמעשה הלקוחות ישלמו לחברה בגין השימוש במערכת רק לאחר קבלת עבודה שהתקבלה בפועל באמצעות המערכת.


נועם בנד, מנכ"ל אלגומייזר אמר כי "אנו בוחנים באופן רציני את המעבר לשיטת הבלוקצ'יין, כאשר בשלב הראשון אנו נטמיע את הטכנולוגיה במערכת ה-Ad-Assistant. המודל הזה נפוץ בעולם ומיישמות אותו חברות מצליחות רבות כגון Airbnb, Uber, Fiverr ועוד. אנו מעריכים כי, מודל עסקי זה יהווה יתרון נוסף לחברה ויאפשר להרחיב את רשתות הפרסום בהן בעל העסק יכול לפרסם היום באמצעות המערכת".
לשם בחינת ביצוע ה- ICO, החברה אף הקימה צוות בלוקצ'יין ו-ICO הכולל, בין השאר, את מנכ"ל החברה, המשנה למנכ"ל, יועץ חיצוני, וכן עובדים ויועצים נוספים.


כיום, מבצעת מערכת ה- Ad-Assistant בין השאר את התהליכים הבאים: יצירת קמפיין שיווקי בפלטפורמת הפרסום של גוגל, והפקת "Lead" או "Lead Call" לבית העסק המפרסם באמצעות המערכת.
טכנולוגיית הבלוקצ'יין, אותה מעוניינת להטמיע אלגומייזר, תסייע לחברה להציע יכולות ייחודיות נוספות לבעלי העסקים וללקוחותיהם אשר ישתמשו במערכת. להערכת החברה, המהלך כולו יחזק את יתרונותיה של מערכת ה-Ad-Assistant אל מול התחרות , כך שתהווה גורם משמעותי אשר יביא מפרסמים ומשתמשים רבים להשתמש במערכת.


החברה מדגישה, כי תבצע ICO, ככל שתבצע, אך ורק לאחר קבלת אישור של כל הגורמים המוסמכים ועמידה מלאה בכל הדרישות של רשות ניירות ערך, ככל שאלו יפורסמו טרם ביצוע ה-ICO, וכן ההוראות והתקנות של ה-SEC לביצוע ICO מסוג Security Token, כדי לעמוד אף בדרישות אלו.
להערכת החברה, לוח הזמנים הצפוי להכנת ה-ICO וביצועו, הינו כשלושה חודשים מתחילת התהליך.




טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il