TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

ראג'אנט בוחרת את מינרבה להפצת הרשתות Kinetic Mesh


ראג'אנט
השותפות מביאה את הרשתות האלחוטיות הניידות של ראג'אנט לשווקים חדשים במזרח התיכון ואפריקה

Rajant ומינרבה הודיעו היום על הסכם הפצה חדש להבאת הרשתות האלחוטיות Kinetic Mesh® של ראג'אנט לחברות במזרח התיכון ואפריקה שרוצות לפתור את אתגרי התקשורת המתקדמת של האינטרנט של הדברים התעשייתי, כלי טיס בלתי מאוישים (כטב"מים), רכב קרקעי לא מאויש ויישומים אוטונומיים אחרים.


"בגלל צורך גובר לתמוך בניידות, חברות תעשייתיות צריכות הרבה יותר מרק קישוריות -- הן צריכות רשת בתנועה שיכולה לעזור להן לעמוד ביעדים כגון ייעול התפעול, שיפור היצרניות והשגת נתונים בזמן אמת לקבלת החלטות חכמה", אמר אלכסנדר אלן, מנכ"ל במינרבה.


"אחרי שהוספנו את תוכנת הרשתות InstaMesh® ואת הטכנולוגיה Kinetic Mesh® של ראג'אנט לתיק הספקים של מינרבה, יש לנו עכשיו פתרון קריטי שמספק ניידות, ועוזר ללקוחות שלנו במזרח התיכון ואפריקה לתת מענה לרבים מאתגרי התקשורת האלחוטית התעשייתית שהרשתות הנייחות הסטנדרטיות ורשתות הכברה Wi-Fi לא יכולות להתגבר עליהם".


המשרד הראשי ומרכז הלוגיסטיקה של מינרבה נמצא בדובאי, איחוד האמירויות, וממנו מינרבה משרתת את הביקוש הגדל של שווקים במזרח התיכון, מועצת המפרץ לשיתוף פעולה, אפריקה שמדרום לסהרה, צפון אפריקה, פקיסטן ואפגניסטן. למינרבה יש מפיצים והתקנות במספר מדינות, ביניהן איחוד האמירויות, ערב הסעודית, מרוקו, עומאן, פקיסטן ועוד.


"מינרבה תעזור לראג'אנט לחדור לשוקי מפתח באזורי הפעולה שלה, וגם תכניס אותנו למגזרים חדשים שעדיין לא מרוויחים מיכולות הרשתות המתקדמות שלנו", אמר כריס מייסון, מנהל המכירות של ראג'אנט באירופה, המזרח התיכון ואפריקה. "ארגונים רוצים להרוויח מהאינטרנט של הדברים התעשייתי ומיישומים ורכב אוטונומיים, והם צריכים רשתות תקשורת ניידות מדרגיות שמספקות יכולת הסתגלות וקצב העברה הרבה יותר גדול -- מבלי להקריב את האמינות והאבטחה".


החברות יתמקדו במגזרי תעשייה משותפים, כגון מימשל ובטיחות הציבור, צבא, נפט וגז ותחבורה, ומינרבה גם תיצור עבור ראג'אנט חשיפה חדשה בשווקים אנכיים אחרים, כגון אירוח.
ראג'אנט ומינרבה מציגות ביחד ב-Intersec, התערוכה המקצועית המובילה בעולם של אבטחה, בטיחות והגנה מפני אש, בדובאי מ-21 עד 23 בינואר 2018, בדוכן S3 – E09, אולם שיח' סעיד 3.
ראג'אנט מייצרת טכנולוגיה של רשתות כברה אלחוטיות קינטיות ניידות, מדרגיות ומאוד אמינות, שבניגוד לטכנולוגיות Wi-Fi מסורתיות אין בהן מסירה בין צומתי הרשת וזה מאפשר רשתות תקשורת שכל הזמן מחוברות כך שאפשר לגשת ליישומים קריטיים בזמן אמת.


אודות חברת ראג'אנט
חברת ראג'אנט היא הספקית הבלעדית של רשתות אלחוטיות המופעלות על ידי הרשת Kinetic Mesh®, צומתי הרשתות BreadCrumb®, ותוכנת הרשתות InstaMesh® הרשומים כפטנט. באמצעות ראג'אנט, הלקוחות יכולים לפרוס במהירות רשת עם יכולת הסתגלות ומדרגיות גבוהה שמנצלת את העוצמה של נתונים בזמן אמת כדי לספק בינה עסקית קריטית לפי דרישה. BreadCrumbs של ראג'אנט יכולים להשתלב באופן חלק עם כל מכשיר שמחובר באמצעות Wi-Fi או אתרנט כדי להעביר נתונים, קול ויישומי וידאו עם השהיה קצרה וקצב העברה גבוה על גבי רשת הכברה עם ריפוי עצמי. עם יכולת לקחת יישומי ונתוני רשתות פרטיות לכל מקום, הרשתות של ראג'אנט משמשות במערך רחב של ענפים, ביניהם צבא, תעשייה, תחבורה, חברות שירותים ציבוריים, תקשורת ומימשל בכל הרמות. למידע נוסף, בקרו באתר www.rajant.com.


אודות מינרבה
מינרבה היא מפיצה מובילה של פתרונות רדיו דו כיווני, רדיו טטרה, פס רחב אלחוטי, נקודה לנקודה, נקודה לנקודות מרובות, LTE, מוצרי תקשורת מאוחדת והספק. עם בסיס באיחוד האמירויות, שהיא המרכז הלוגיסטי האזורי, ראג'אנט משרתת את הביקוש הגדל של השווקים במזרח התיכון, מועצת המפרץ לשיתוף פעולה, אפריקה שמדרום לסהרה, צפון אפריקה, פקיסטן ואפגניסטן. למידע נוסף שילחו מייל לכתובת info@minerva-me.com או בקרו באתר www.minerva.ae.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il