TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

קבוצת הולמס פלייס השלימה את רכישת מועדון הפרימיום של זאוס ברמת גן תמורת 15.75 מיליון שקל


הולמס פלייס
הולמס פלייס נמצאת במו"מ לרכישת מועדוני כושר נוספים
אחרי שרכשה את רשת גו אקטיב ומועדון גרייט שייפ בהרצליה, הולמס פלייס ממשיכה את מגמת ההתרחבות ואסטרטגיית הצמיחה המהירה, ומדווחת על השלמת רכישת מועדון זאוס ברמת גן. בהתאם להסכם הנוכחי, תשלם הולמס פלייס 15.75 מיליון שקל, במקום 16.5 מיליון שקל כפי שדווח בעבר, ובנוסף תשלם הולמס פלייס לזאוספורט בע"מ תוספת של 750 אלף שקל, אם ה-EBITDA המשוקללת של המועדון בגין התקופה החל מה-1 ביולי 2018 ועד ה-30 ביוני 2019, הינה לפחות 3 מיליון שקל. הולמס פלייס נמצאת במו"מ לרכישת מועדוני כושר נוספים ולחברה אופציה לרכישת הזכויות גם במועדון הכושר זאוס במיקדו סנטר בתל אביב.

קבוצת הולמס פלייס, שבשליטת קרן גרין לנטרן בניהולם של ריצ'י האנטר, דניאל בן רעי ויוסף עליאש, קיבלה את אישור הממונה על ההגבלים העסקיים לעסקת רכישת מועדון הכושר "זאוס ספורט" במגדל משה אביב ברמת גן מחברת זאוספורט, ובכוונת החברה להסב אותו למועדון הולמס פלייס. 4,000 מנויי המועדון יקבלו באופן אוטומטי כרטיס "גולד" של הולמס פלייס, מה שיאפשר להם להיכנס לכלל המועדונים בקוצת הולמס פלייס עד לסיום תקופת המנוי שלהם.

על פי דוחותיה הכספיים (שאינם מבוקרים) של זאוספורט לשנת 2016, הכנסות מועדון הכושר עמדו על 14.4 מיליון שקל, וה-EBITDA עמדה על 2 מיליון שקל. הולמס פלייס מעריכה כי לאחר מיצוי סינרגיות (בעיקר חיסכון בהוצאות מטה), ה-EBITDA של מועדון הכושר תעמוד על כ-3 מיליון שקל.

הרכישה של מועדון זאוס ברמת גן, הינה המשך ישיר לאסטרטגיית הצמיחה של הקבוצה שהחלה עם רכישת רשת גו אקטיב המתחרה, אליה הצטרפו מועדון גרייט שייפ בהרצליה ותת הרשת אייקון פיטנס שעומדת לפתוח בקרוב באשדוד את המועדון החמישי שלה.

לדברי קרן שתוי, מנכ"ל קבוצת הולמס פלייס, "אנו שמחים מאוד עם השלמת רכישה אסטרטגית נוספת זו, ובדעתנו להמשיך ולבחון הזדמנויות צמיחה נוספות. זאוס, כמו גם יתר הרכישות שביצענו ושנבצע בעתיד, יוסבו במהירות למועדוני הולמס פלייס על פי הסטנדרטים הנהוגים בקבוצת הולמס פלייס ובמטרה להמשיך ולמנף את כוח המותג שלנו, שהינו המוביל בשוק".

עוד מציינת שתוי, "המנויים הקיימים של מועדון זאוס במגדל "משה אביב" יצורפו לתוכנית הנאמנות של הולמס פלייס והחל מה-1.2 יוכלו להיכנס גם למועדונים אחרים ברחבי הארץ. אנו נמשיך לפעול בהתאם לאסטרטגיה העסקית עליה הצהרנו בהנפקה ותוך המשך ניצול הזדמנויות עסקיות והשאת ערך למשקיענו".
הולמס פלייס היא הרשת הגדולה ביותר בישראל למועדוני כושר בישראל, ומפעילה 35 מועדונים בפריסה ארצית, 111 אלף מנויים ו–20 מתקני כושר נוספים במוסדות ותאגידים חיצונים שונים. בדצמבר 2017 השלימה החברה את הנפקת המניות הראשונה לציבור, וגייסה סך כולל של כ-101.7 מיליון שקל לפי שווי כולל של כ-236 מיליון שקל.
גרין לנטרן מחזיקה בכ-25.46% מהון המניות של הולמס פלייס, ובעלי עניין נוספים בחברה הם אלטשולר שחם (כ-20.77%) ובנק הפועלים (כ-11.53%).


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il