TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

ביוקנסל מודיעה על התנאים של סיבוב גיוס הון של 25 מיליון דולר


ביוקנסל
המשקיע המוביל צפוי לספק לפחות 7 מיליון דולר מכספו שלו ויש לו זכות להקצות מניות בעד 8 מיליון דולר למשקיעים אחרים שמקובלים על החברה

ביוקנסל בע"מ (TASE:BICL) ("החברה"), חברת ביו-פארמה בשלב הקליני שמתמקדת בגילוי, פיתוח ומסחור של תרופות חדשות לטיפול בסרטן, הודיעה היום שחתמה על מזכר הבנות לא מחייב להשקעה פרטית בחברה של בערך 25 מיליון דולר. מחיר ההשקעה יהיה 1.60 ₪ למניה ($0.46 לפי שער החליפין הנוכחי), המשקף שווי חברה של בערך 51 מיליון דולר על בסיס דילול מלא.


המשקיע המוביל צפוי לספק לפחות 7 מיליון דולר מכספו שלו ויש לו זכות להקצות מניות בעד 8 מיליון דולר למשקיעים אחרים שמקובלים על החברה. המשקיעים הקיימים צפויים לספק לפחות עוד 5 מיליון דולר, ומשקיעים חדשים נוספים צפויים לספק לפחות עוד 5 מיליון דולר. מסמך ההבנות קובע שהמשקיעים יקבלו כיסוי כתבי אופציות של 80% לרכישת מניות נוספות של החברה ב-120% ממחיר ההנפקה למניה, וגם הגנת מחיר והגנות אחרות. ההשקעה הפרטית כפופה, בין היתר, לחתימה על הסכם סופי בין הצדדים, אישור של בעלי המניות ואישור של הבורסה לניירות ערך בתל אביב.


בנוסף, במהלך 2018 החברה מתכננת להשלים הנפקה לציבור בבורסה אמריקנית, למרות שאין ביטחון שאפשר יהיה להשלים הנפקה אמריקנית בתנאים שיהיו מקובלים על החברה, או בכלל.
התוכניות האלה לגיוס הון מיועדות לממן את התחלת הניסויים הקליניים של החברה בBC819 לסרטן שלפוחית השתן בשלבים המוקדמים, ולצרכים תפעוליים אחרים.


מזכר ההבנות אינו מחייב. לא יכולה להיות ודאות לגבי העיתוי או התנאים הסופיים של המימונים הפרטיים או הציבוריים המוצעים או שהשקעה כזאת כלשהי בחברה תתממש.
ההודעה לעיתונות הזאת אינה הצעה למכור ולא שכנוע להצעה לקנות ניירות ערך כלשהם, ולא תהווה הצעה לקנות או מכירה של ניירות ערך בכל תחום שיפוט שבו הצעה, שכנוע או מכירה כאלה הם בלתי חוקיים.


אודות ביוקנסל
ביוקנסל היא חברת ביו-פארמה בשלב הקליני שמתמקדת בגילוי, פיתוח ומסחור של תרופות חדשות לטיפול בסרטן. המוצר הפוטנציאלי הכי מתקדם של החברה, BC-819, מפותח כטיפול בסרטן בשלב מוקדם של שלפוחית השתן שלא חדר לשריר (NMIBC). שני ניסויים קליניים לרישום של BC-819 מתוכננים להתחיל: ניסוי עם זרוע טיפול אחת בחולים שמחלתם אינה מגיבה לטיפול הסטנדרטי, וניסוי רנדומלי, במסגרת הערכת פרוטוקול מיוחדת (SPA) שהחברה קיבלה ממינהל המזון והתרופות של ארה"ב (FDA) בחולים שאופן הטיפול הראשון בהם לא הצליח. למידע נוסף, בקרו באתר www.biocancell.com.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il