TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

חממת האצ'יסון כנרות וקודאק ישראל בכנס "העתיד של הקיימות הסביבתית"


קודאק
ברביעי האחרון (17/1) קיימו חממת האצ'יסון כנרות וקודאק ישראל אירוע בנושא The Future of Environmental Sustainability. באירוע שהתקיים במשרדי קודאק השתתפו עשרות יזמים מתחומי הקלינטק והקיימות, אנשי עסקים ועוד.

מטרת האירוע, היתה לשפוך אור על הפעילות העניפה של קודאק בתחום ההדפסות, על האפליקציות הרבות והמגוונות שלה, בין היתר בהיבט של קיימות סביבתית, לצד הצגת פעילותה של חממת האצ'יסון כנרות, מגמות עדכניות בתחום הקלינטק בהיבט של השקעות וכן מתן טיפים ליזמים סביבתיים.


באירוע הרצה נשיא מחלקת מערכות ההדפסה בקודאק העולמית, Brad Kruchten על הדפסה כדרך בת קיימא לתקשורת, והסביר כי הדפסה לכשעצמה היא אחד המוצרים הממוחזרים ביותר בנמצא, ואף ציין כי ההדפסה, על האפליקציות השונות שלה, היא רווחית וביכולתה להצעיד קדימה את העסק העושה בטכנולוגיה זו שימוש. בהמשך הרצה מנכ"ל חממת האצ'יסון כנרות רואי ויזנר על טיפוח חדשנות בתחומי איכות הסביבה (חדשנות בתחום הקיימות). ויזנר הסביר על מודל החממה לטיפוח חברות הזנק בשלב מוקדם בתחום הקלינטק, פירט על הטרנדים האחרונים בתחום והעניק למשתתפים טיפים ביזמות עסקית בקלינטק.


מבין חברות החממה, הציג באירוע קובי אולין, מנכ"ל ומיזמי חברת הסטארט אפ InEnStoהמפתחת סוללת אלומיניום-אוויר לא נטענת מהפכנית, אשר לה יישומים רבים, לרבות שימוש בתחום ה IOT,תחום הרחפנים ושימושים צבאיים. הטכנולוגיה מאפשרת יצירת סוללות בעלות צפיפות אנרגטית פורצת דרך, כלומר, עד פי 5 יותר אנרגיה ליחידת משקל ו/או נפח מכל הקיים עד כה. לטכנולוגיה מגוון רחב מאד של שימושים, בייחוד בתחומים בהם נדרש מזעור הסוללות ו/או אספקת כמות גדולה יותר של אנרגיה. הסוללה מאפשרת form factor מגוון, אפשרות הטמעה במעגלים מודפסים והדפסה במדפסות 3D.


בתמונה מימין לשמאל :
בראד קרוצ'ן – נשיא חטיבת מערכות ההדפסה בקודאק
עינב אהרוני יונס – מנכ"לית קודאק ישראל ומנהלת החדשנות הגלובלית בקודאק
רוית ששון – מנהלת פיתוח עסקי בקודאק
רואי ויזנר מנכ"ל חממת האצ'יסון כנרות
קרדיט צילום: יח"צ




חממת האצ'יסון כנרות, הפועלת תחת תכנית החממות של הרשות לחדשנות, מטפחת, מלווה ומשקיעה במיזמים בשלבים מוקדמים המשלבים חדשנות טכנולוגית עמוקה ומספקים פתרונות ייחודיים ומתקדמים בתחומי טכנולוגיות המים והקלינטק, בכלל זאת לתחומי האנרגיה, פסולת, זיהום אוויר, חקלאות והחומרים המתקדמים. החממה, בבעלות "האצ'יסון ווטר", שהיא חלק מ-CK Hutchison Holdings Limited, קונגלומרט רב-לאומי הנסחר בבורסה בהונג קונג, פועל ביותר מ-50 מדינות והמעסיק מעל ל-270,000 עובדים ברחבי העולם.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il