TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

theDOCK מעלה את ישראל על מפת החדשנות העולמית בתחומי הספנות והנמלים


theDOCK
יוצאת בקול קורא לסטארט-אפים בתחומי הספנות השונים

עולם הספנות והנמלים העולמי חווה בתקופה זו תנופת חדשנות אדירה ונמצא על סף מהפכה טכנולוגית. עוד ועוד חברות ענק מצטרפות למרדף אחר טכנולוגיות חדשות. כעת, גם בישראל קם מרכז חדשנות, theDock, שמטרתו לאתר, לקדם ולמסחר טכנולוגיות בתחומי חדשנות הכוללים טכנולוגיות בלוקצ'יין(Blockchain) לתמיכה בשרשרת הערך של ההובלה הימית, טכנולוגיות הקשורות בפיתוח האוניה האוטונומית העתידית, טכנולוגיות לניטור ומעקב סביבתי כמו הורדת פליטות וכד', ופיתוח הגנות בפני איומי סייבר בתווך הימי.


theDock מהווה פלטפורמה המפגישה גופי ספנות ונמלים בינלאומיים, יזמים יצירתיים ומשקיעים, על מנת ליצור סביבה מיטבית לפיתוח מיזמים טכנולוגיים בתחילת דרכם. השותפים העסקיים של theDock נהנים מחשיפה לטכנולוגיות החדשות והיצירתיות ביותר, בעוד הסטארטאפים נהנים מהאצת המוכנות שלהם לשוק, וחברות בוגרות יותר יכולות להסב טכנולוגיות מוכחות ליישומים בתחום הספנות.


theDock הוקמה ע"י חנן כרמלי וניר גרצמן, אנשי מקצוע ובעלי ניסיון בעולמות ההיי-טק מתוך הבנה כי תחום טכנולוגיות הספנות בישראל לוקה בחסר ושמו להם למטרה לרתום את הידע והניסיון הקיימים בארץ ולהביא חדשנות שימושית לסקטור הספנות והנמלים.


חנן כרמלי, מייסד ומנכ"ל theDOCK אומר: "בכוונתנו לתרום למיצוב ישראל כאומת הסטארטאפ גם לתחום טכנולוגיות נמל וספנות. הרכיב המשמעותי ביותר להצלחת חברות צעירות הוא הקשר עם השוק בכלל ועם חברות גלובליות מובילות בתחום בפרט. theDOCK משקיעה רבות בהנגשה של ידע שוק באמצעות שותפויות עם ענקי ספנות, מספנה, יצרני מכלולי אוניה, נמלים וחברות לוגיסטיקה. הקמנו סביבה שלמה בה חברת ההזנק מקבלת תמיכה בכל המימדים על מנת להגיע לשוק העובר מהפכה דיגיטלית - תחום הספנות והנמלים".


בימים אלו יצאה theDOCK לראשונה בקול קורא לסטארטאפים להגיש את מועמדותם להצטרפות לאקסלרטור הראשון מסוגו בארץ לתחום ספנות ונמלים. לאחר כחודשיים של סינון מועמדים ייפתח בתחילת אפריל האקסלרטור שקבע את מעונו בחיפה ממש ליד שער הנמל. האקסלרטור שיימשך 4 חודשים מציע לסטארטאפים המשתתפים מימון (השקעה ראשונית של עד 100,000 דולר), עזרה בהגשת בקשות לתכניות מדען, מתחם עבודה, והחשוב מכל – ליווי צמוד של היזמים לא רק ע"י מומחים לתחום היזמות אלא ע"י חברות בינלאומיות מתחום הספנות והנמלים, כדוגמת מארסק, שלאורך כל הדרך יסייעו בהתוויית המוצר, ישמשו כמעבדה וסימולציה ולעיתים אף יהוו לקוח ראשון לסטארטאפ הבשל.


לפרטים נוספים ולהגשת מועמדות לקול קורא: www.theDockInnovation.com/accelerator



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il