TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

נחתם מזכר הבנות להשקעה של כ-25 מיליון דולר בביוקנסל לפי שווי של כ-51 מיליון דולר לפני הכסף


ביוקנסל
ההשקעה הפרטית מתבצעת לפי מחיר של 1.60 ש"ח למניה, הגבוה בכ-14% ממחיר השוק
ביוקנסל נערכת, במקביל, להנפקה ראשונית בארה"ב

חברת ביוקנסל (TASE: BICL), העוסקת במחקר ופיתוח של תרופות למחלת הסרטן, מודיעה על חתימה על מזכר הבנות (Term Sheet) להשקעה פרטית של כ-25 מיליון דולר בחברה, לפי מחיר המשקף לביוקנסל שווי של כ-51 מיליון דולר לפני הכסף (על בסיס דילול מלא). בנוסף, במהלך שנת 2018, החברה מתכננת לבצע הנפקה ראשונית לציבור בבורסה בארה"ב.

גיוסי ההון נועדו, בין היתר, למימון צרכיה התפעוליים של החברה בעתיד הקרוב, ובעיקר את תחילת הניסויים הקליניים הפיבוטליים של מוצר הדגל של החברה, ה-BC-819, כטיפול בסרטן שלפוחית השתן שאינו פולשני בשריר (NMIBC). במקביל, ביוקנסל מקיימת מגעים עם מספר גורמים לקידום שת"פים אסטרטגיים עבור מוצר ה-BC-819 ונעזרת לשם כך בחברת ייעוץ אמריקאית.

לפי מזכר ההבנות, ההשקעה תבוצע לפי מחיר למניה של 1.60 ש"ח, הגבוה בכ-14% ממחיר השוק. המשקיע המוביל צפוי להשקיע לפחות 7 מיליון דולר ממקורותיו העצמיים, והוא רשאי לצרף משקיעים נוספים, המקובלים על החברה, בהיקף של 8 מיליון דולר. משקיעים קיימים ישקיעו לפחות 5 מיליון דולר, ומשקיעים חדשים נוספים צפויים להשקיע עוד 5 מיליון דולר.

מזכר ההבנות קובע כי המשקיעים יקבלו כמות כתבי אופציה לרכישת מניות נוספות של החברה, השווה ל-80% מכמות המניות המוקצות, וזאת במחיר מימוש השווה ל-120% ממחיר המניות המוקצות, וכן יוענקו למשקיעים הגנות מחיר וזכויות נוספות.

השלמת ההשקעה הפרטית כפופה בין היתר לחתימה על הסכם סופי בין הצדדים, אישור אסיפה כללית של בעלי המניות ואישור הבורסה לני"ע בתל אביב. המניות המוקצות יהוו כ-36% מהון מניות החברה, לאחר ההנפקה הפרטית.

ביוקנסל פרסמה לאחרונה תוצאות קליניות מעודכנות מניסוי שלב 2 של ה-819 עם BCG בסרטן שלפוחית השתן ונערכת לביצוע שני ניסויים פיבוטליים, האחד בשילוב מוצר ה-BC-819 עם הטיפול הקיים (BCG) והשני במתן מוצר ה-BC-819 לבדו.

אודות ביוקנסל
ביוקנסל היא חברת פרמצבטיקה, הממוקדת בגילוי ובפיתוח של טיפולים חדשים לסרטן. תרופת הדגל של החברה, ה-BC-819, מצויה בפיתוח לטיפול בסרטן שלפוחית השתן שאינו פולשני בשריר (NMIBC).



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il