TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

יו"ר איגוד הטקסטיל בהתאחדות התעשיינים, רמזי גבאי, תוקף את התכנית של כחלון "נטו הוזלות"


התאחדות התעשיינים
"התכנית 'נטו הוזלות', היא 'נטו הרס' של תעשיית הטקסטיל הישראלית"

הנפגעות הישירות מהמהלך: מאות נשים דרוזיות שמועסקות במפעלי טקסטיל בפריפריה, שכעת נמצאים בפני איום סגירה


יו"ר איגוד הטקסטיל, רמזי גבאי, תקף לפני שעה קלה את ההחלטה של שר האוצר לחתום על תכנית "נטו הוזלות", בשל פגיעתה הישירה בתעשיית הטקסטיל הישראלית.


לדברי רמזי "התכנית 'נטו הוזלות', היא 'נטו הרס' של תעשיית הטקסטיל הישראלית. ויתור הממשלה על 400 מיליון שקל הכנסות ממכסי הטקסטיל, הוא בזבוז מוחלט של כספים שיכלו להגיע לציבור, כי כל הכסף הזה ילך רובו ככולו היישר לכיס התפוח ממילא של היבואנים. הרי יבואן שמוכר חולצה ב- 70 שקל, לא ימכור אותה בשקל ועשרים פחות בגלל הפחתת המכסים. לעומת זאת, בצד השני של המתרס, הפגיעה בתעשיית הטקסטיל הישראלית תהיה קטסטרופאלית, לא פחות. הפחתת המכסים תעמיד בסכנה ממשית את מקום העבודה של מאות עובדים בתעשיית הטקסטיל, אשר רובם ככולם מגיעים מערי הפריפריה והכפרים הדרוזים, מקומות שבהם גם כך אין הרבה אלטרנטיבות תעסוקתיות".


רמזי המשיך וציין כי מי שייפגע בעיקר מהמהלך הן עובדות הטקסטיל הדרוזיות. "מפעלי הטקסטיל מעסיקים ברובם מאות נשים דרוזיות, והן אלו שיפגעו ראשונות במידה ומפעלים אלו ייסגרו כתוצאה מהפחתת מכסי הטקסטיל. לנשים הללו אין את הגנת ההסתדרות ואין לוביסטים בכנסת, ונראה כי הממשלה החליטה להפקיר אותן לגורלן ולהשליך אותן היישר לסטטיסטיקה של מעגלי העוני, אך ורק כדי לקבל עוד כותרות על 'הוזלות' בעיתון".


ענף הטקסטיל והאופנה בישראל מגלגל כ- כ - 7.15 מיליארד שקל בשנה, היצוא עומד על כ- 800 מיליון דקל בשנה, ומספר המועסקים בענף נאמד בכ- 11.5 אלף עובדים.


תחומי הפעילות העיקריים בענף הם: ייצור טקסטיל לבית- מצעים, שמיכות, שטיחים, חבלים, מטליות ועוד; ייצור בדים לא ארוגים- מגבונים, מוצרי היגיינה, בדים לטיטולים; ייצור אופנה- הלבשת נשים, גברים וילדים; וייצור טקסטיל ביטחוני- כל פריטי הלבוש: מדים, מעילים, כובעים , אפודים, קיטבגים, אוהלים, רשתות הסוואה ועוד.




טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il