TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

החשב הכללי פרסם אומדן ראשון לשנת 2017 של שיעור יחס החוב לתוצר


משרד האוצר
שיעור החוב הציבורי מהתוצר לשנת 2017 עומד על 61.1% לעומת 62.4% ומשקף ירידה של 1.3%
שיעור החוב הממשלתי מהתוצר לשנת 2017 עומד על מתחת ל60% של מאסטריכט

בעשר השנים האחרונות ירד שיעור החוב הציבורי מהתוצר ב-11%

שר האוצר כחלון: במשך הרבה שנים הרגילו אותנו שצריך לבחור בין כלכלה אחראית לבין חמלה ורגישות חברתית. בשנים האחרונות הוכחנו שאפשר גם וגם"

שר האוצר, משה כחלון: "הנתונים מוכיחים שוב ושוב כי בניגוד למה שהרגילו אותנו, ניתן לשמור על אחריות כלכלית ופיסיקאלית לצד קידום סדר יום חברתי ודאגה למעמד הביניים והשכבות החלשות. הירידה בחובות הממשלה מחזקת את אמון המשקיעים במשק הישראלי, מאפשרת לנו לשלם פחות ריבית על החוב ולהפנות יותר תקציבים לטובת המשרדים החברתיים וצמצום פערים".

החשב הכללי, רוני חזקיהו: " הירידה המתמשכת ביחס החוב לתוצר וירידת יחס החוב הממשלתי לתוצר אל מתחת ל-60% של מאסטריכט הינה תוצאה ישירה של שמירה מתמשכת על מסגרות פיסקליות, תנאי שוק נוחים ומדיניות יעילה בניהול החוב. היכולת להמשיך במגמה זו עומדת בקשר ישיר עם הצמיחה במשק. מגמה מתמשכת זו מעידה על האיתנות הפיננסית של הכלכלה הישראלית כפי שבאה לידי ביטוי באמון המשקיעים, האנליסטים וחברות הדירוג".

החשב הכללי במשרד האוצר, רוני חזקיהו, פרסם היום (ב'), אומדן ראשון לשיעור החוב הציבורי והממשלתי מהתוצר לשנת 2017. בהתאם לאומדן, שיעור החוב הציבורי מהתוצר, הכולל חובות של רשויות מקומיות, צפוי לרדת באופן משמעותי ולעמוד על 61.1%. שיעור החוב הממשלתי מהתוצר צפוי לרדת לרמה של 59.4%, לראשונה מתחת ל-60%. יחס החוב מהתוצר הינו אינדיקטור מרכזי באיתנות הפיננסית של מדינת ישראל ובקביעת דירוג האשראי שלה. האומדן הסופי ליחס החוב לתוצר יפורסם בדו"ח השנתי של יחידת החוב.

הגורמים המרכזיים אשר תרמו לירידה ביחס החוב לתוצר הינם, שיעור הצמיחה הנומינאלית לצד גירעון נמוך וכן התחזקות השקל אל מול הדולר והירידה המתמשכת בריבית הצבורה על החוב הממשלתי.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il