TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

אפולו פאוור חתמה על מזכר הבנות לשיווק והפצה של המערכת הסולארית


אפולו פאוור
על פי מזכר ההבנות, הצדדים ישתפו ביניהם פעולה בניסוח הצעות למכירת המערכת ושירותים נלווים למפיצי משנה, יצרנים וצרכני קצה

חברת אפולו פאוור מדווחת כי חתמה על מזכר הבנות עם חברה בינלאומית המתמחה במתן פתרונות בתחומי התשתיות, האנרגיה והביטחון, בעלת יכולות הפצה במספר יבשות ומדינות לשיתוף פעולה בנוגע לשיווק, מכירה והפצה של המערכת הסולארית המודולארית לייצור חשמל פרי פיתוחה של אפולו.
על פי מזכר ההבנות, הצדדים ישתפו ביניהם פעולה בניסוח הצעות למכירת המערכת ושירותים נלווים למפיצי משנה, יצרנים וצרכני קצה.


כמו כן, בהתאם למזכר ההבנות, אם וככל שייחתם הסכם מפורט בין סולארפיינט והמפיץ כאמור, ובכפוף לתנאי ההסכם המפורט, סולארפיינט תספק מערכות למפיץ, וכן מידע טכני בנוגע למערכות, חומר שיווקי, יעוץ והדרכה, שירותי תמיכה טכנית ותחזוקה, ואילו המפיץ ירכוש את המערכות מסולארפיינט בהתאם למחיר שיקבע בין הצדדים, וזאת לצורך מכירתן על ידי המפיץ ללקוחות.


המערכת כוללת יחידה פוטו-וולטאית לייצור חשמל, מערכת אגירת אנרגיה וכן אפשרויות טעינה ויציאות סטנדרטיות המתאימות למכשירי חשמל ביתיים שונים. המערכת תוכננה בצורה מודולרית, על מנת לענות על שורת צרכים מגוונים, המותאמים אישית בהתאם לקהלי היעד להם מייעדת החברה את המערכת.


המערכת שתוצע במסגרת שיתוף הפעולה הנוכחי מיועדת ללקוחות שאינם מחוברים לרשת החשמל או בעלי חיבור חשמל בלתי רציף ומטרתה לספק מענה לצרכי אנרגיה גוברים בקרב לקוחות הקצה.


המערכת מותאמת לטכנולוגיית PAYG (Pay As You Go) המאפשרת שימוש במערכת בשיטת ליסינג על ידי הכנסת קוד מתאים ומתאימה לפאנלים סולאריים ומכשירי חשמל הנמצאים בשימוש משתמשי הקצה הטיפוסיים בשווקי היעד.


המערכת פותחה כמוצר משלים ומתאימה לשימוש עתידי גם (אך לא רק) ביחד עם היריעות הסולאריות הגמישות הייחודיות אותן מפתחת החברה.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il