TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

פלאפון הראשונה להשלים 50% מפריסת טכנולוגית ה- MIMO 4X4 ותסיים ב-2018 פריסה מלאה ברחבי הארץ


פלאפון
300 אלף לקוחות הצטרפו לתוכניות "החבילה המושלמת" מאז השקתה בקיץ 2017

סקר IPSOS: שליש מהישראלים הגדילו את נפח הגלישה בסלולר בכ-GB25
ב-2018 שני מיליון ישראלים יוכלו ליהנות מאינטרנט 4X4 במהירות של עד 400Mb
פלאפון השיקה את "חבילה ממש מושלמת", הכוללת: גלישה ללא הגבלה באפליקציות החברתיות ובחירה נוספת של גלישה ללא הגבלה באחת מבין ארבע חבילות: חדשות, כלכלה, שופינג וספורט
300 אלף לקוחות הצטרפו לתוכניות "החבילה המושלמת" מאז השקתה בקיץ 2017


בהמשך להכרזת החברה ביולי 2017 - פלאפון מודיעה על השלמת 50% מתוכנית פריסת ה-MIMO ברשת LTE, עד סוף 2018 הפריסה המתוכננת תושלם במלואה בכל רחבי הארץ.


כבר היום חצי מיליון משתמשים בישראל יכולים ליהנות מאינטרנט 4X4 במהירות של עד 400Mbps, וב- 2018 המספר יגדל לכשני מיליון בעלי מכשירים תומכים, שיוכלו ליהנות מהגלישה המהירה. השימוש בטכנולוגיית MIMO 4X4 מאיץ את קצב הגלישה, מכפיל את זרם המידע, ומביא להגדלת מהירות הגלישה בשיעור של עד 200% ברשת פלאפון.


סקר שנעשה על ידי חברת המחקר IPSOS ובחן את הרגלי הצריכה הסלולריים של הלקוח בישראל, מצא כי ב-2017 שליש מהישראלים הגדילו את נפח הגלישה ב-GB25 בממוצע, וכי 38% מהנשאלים היו מעוניינים לעבור לחבילה המשלבת גלישה במהירות גבוהה יותר. עוד ציינו בחברת פלאפון כי נפח הגלישה של הישראלי הממוצע בסלולר ב-2017 גדל פי 1.5 בשנה הקודמת.


עוד נמצא בסקר כי 83% מהמשתמשים בסלולר גולשים באפליקציות החברתיות, כגון: וואטס'אפ, פייסבוק, סנאפצ'אט ואינסטגרם במידה רבה ומעלה. 50% צורכים אפליקציות חדשות במידה רבה, אח"כ אפליקציות בתחום השופינג (38%), כלכלה (25%) וספורט (20%).


רן גוראון, מנכ"ל פלאפון: "כבר היום רשת פלאפון מובילה במהירות הגלישה והיא הרשת היחידה שתסיים את פריסת הטכנולוגיות המתקדמות כבר במהלך השנה הנוכחית. שמנו לנו כמטרה להעניק את חווית הלקוח המתקדמת והטובה בישראל. היום אנחנו משיקים חבילת סלולר שתואמת את הטעם של הצרכן הישראלי. אנחנו נמשיך להשקיע בביצועי הרשת על מנת לשמור על המובילות של פלאפון בסלולר".


פלאפון, שממשיכה להשקיע, לשפר ולשדרג את המוצרים והחבילות שלה בהתאם לצורכי הלקוח הישראלי, זיהתה את הגידול בשימוש צריכת הדאטה של לקוחותיה, והשיקה במאי האחרון את מסלולי "החבילה המושלמת" שכבר הצטרפו אליהם יותר מ-300 אלף לקוחות. כעת פלאפון משדרגת את החבילות כך שיתאימו בצורה המיטבית להרגלי הגלישה והצרכים הייחודיים של כל לקוח ולקוח. כך החבילה החדשה מאפשרת לבחור, לצד מתן גלישה ללא הגבלה באפליקציות הסושיאל המובילות, גם בחירה מבין ארבע קטגוריות נוספות- חדשות, שופניג, כלכלה וספורט, התכנים העיקריים הנצרכים על ידי הלקוח הישראלי, שכל אחת מהן כוללת ארבע אפליקציות נוספות לגלישה ללא הגבלה.


ישנם שלושה מסלולים לבחירה:
גלישה ללא הגבלה באפליקציות + חבילת חדשות/שופינג/כלכלה/ספורט + GB20 לגלישה נוספת – ב-59.9 ₪ לחודש
גלישה ללא הגבלה באפליקציות סושיאל + חבילת חדשות/שופינג/כלכלה/ספורט + GB23 לגלישה נוספת – ב-69.9 ₪ לחודש
גלישה ללא הגבלה באפליקציות סושיאל + חבילת חדשות/שופינג/כלכלה/ספורט + GB26 לגלישה נוספת – ב-79.9 ₪ לחודש
חבילת חדשות: YNET, הארץ, מעריב, ישראל היום
חבילת כלכלה: גלובס, דה מרקר, ביזפורטל, כלכליסט
חבילת ספורט: ספורט5, ONE, ספורט1, scores365
חבילת שופינג: יד2, זאפ, איביי, אלי אקספרס



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il