TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

רוסאריו על נאוויטס


רוסאריו קפיטל
אפסייד של 53% וזו רק ההתחלה!

אלון סלע, אנליסט רוסאריו ייעוץ ומחקר:


נאוויטס פטרוליום הינה שותפות מוגבלת שנוסדה במטרה לעסוק בתחום החיפושים, הפיתוח וההפקה של נפט וגז טבעי. השותפות בעלת זכויות ב-12 פרויקטים הכוללים 20 זיכיונות לקידוח וחיפוש נפט וגז טבעי בארה"ב ובקנדה. בספטמבר 2017, הנפיקה השותפות לציבור יחידות השתתפות בסכום של כ- 60 מיליון ₪ (כולל השתתפות של השותף הכללי בהיקף של כ-15 מיליון ₪). כמו כן, השותפות, באמצעות חברת הבת "נאוויטס בקסקין מימון", הנפיקה שתי סדרות אג"ח בהיקף של כ-720 מיליון ₪, לצורך מימון הפיתוח של פרויקט בקסקין.

הזדמנות בתחום הנפט והגז- לאור המשבר הקשה שחוותה תעשיית ה-Oil & Gas, זיהתה השותפות הזדמנויות אטרקטיביות בפרויקטים של פיתוח בצפון אמריקה. יציאתן של חברות גדולות בענף מפרויקטים בשלבי פיתוח, והתמקדותן בפרויקטים מניבים, מאפשרות לשותפות הזדמנות כניסה לפרויקטים במחירים הזדמנותיים. כמו כן, החיסכון הדרמטי בעלויות הפיתוח וההפקה (עלויות החכרת אסדות וכדו') מהווה הזדמנות ייחודית של העת הנוכחית.

פרויקט בקסקין- הנכס העיקרי של השותפות הינו 7.5% מהזכויות בפרויקט בקסקין. תכנית הפיתוח המקורית של שלב 1א' במאגר בקסקין עמדה על כ- 697 מיליון דולר, עם צפי תחילת הפקה בסוף שנת 2019. בנובמבר 2017, דיווחה המפעילה (LLOG) על גידול של כ- 29% בעתודות מקטגוריית 2P (עתודות מוכחות וצפויות) ועל קיטון של כ- 156 מיליון דולר בתקציב הפיתוח, לפיכך, התקציב המאושר עומד על כ-541 מיליון דולר, כשמועד ההפקה הוקדם מדצמבר ליולי שנת 2019.

שווי ומומנטום
פרויקט בקסקין- אומדן הרזרבות המעודכן של חברת NSAI למאגר בקסקין הינו כ-500 מיליון חביות נפט, כאשר בחלק הצפוני, המיועד לפיתוח, ישנן 237.1 מיליון חביות נפט גולמי (BOE), (עתודות P2 – מוכחות + צפויות). אנו מעריכים את שוויו של החלק הצפוני של מאגר בקסקין בכ- 1.35 מיליארד דולר (לאחר פקטור סיכון של 85%), וזאת עפ"י מודל NPV@10 המתבסס על הכמויות מדוח NSAI האחרון, בשקלול ההפחתה הדרמטית של עלויות תכנית פיתוח המאגר (שלב 1א') ל-541 מיליון דולר (מ-697 מיליון דולר), ותחת הנחות של מחירי נפט גולמי (WTI) וגז טבעי (Henry Hub) קבועים של 57 דולר לחבית ו-3 דולר ל-MMBTU לאורך חיי הפרויקט. בחלק הדרומי ישנן 258.9 מיליון חביות נפט גולמי (BOE), (משאבים C2 – מותנים + מנובאים). החלק הדרומי הינו חלק מהתגלית ויפותח לאחר השלמת פיתוח החלק הצפוני. לאור זאת שטרם קיימת תכנית פיתוח לחלק הדרומי, הערכנו אותו לפי עלות ההשקעה ההיסטורית.

פרויקטים נוספים- יתר הפרויקטים של השותפות נלקחו בהערכת השווי שביצענו לפי מחירי עלות, וזאת לאור המורכבות בהערכת נכסי אקספלורציה בשלבים מוקדמים. לאור המגמות בשוק הנפט, ויכולות השותפות ליזום פרויקטים, אנו מעריכים כי נכסים אלו טומנים בחובם אפסייד משמעותי, והזדמנות של השותפות ליצר פורטפוליו נכסים מפיקים.

שותפות נאוויטס- הנכס המשמעותי היום בפעילות השותפות הינו האחזקה במאגר בקסקין. הפרויקט מבליט את התוכנית האסטרטגית של החברה עם ניצול ההזדמנויות שקיימות היום בשוק הנפט במפרץ מקסיקו, ארה"ב. הגדלת האחזקה בשותפות ל 7.5%, ירידה בעלויות והקדמת תהליך ההפקה, הופכים את הפרויקט לאטרקטיבי כאשר שוויו אינו מתבטא באופן מלא במחיר המניה.

אנו מעריכים את שווי מאגר בקסקין צפון בכ- 1.35 מיליארד דולר, המשקף שווי אחזקה לנאוויטס של כ-101.7 מיליון דולר. המחיר ההוגן למניה בשלב זה עומד על כ- 12.4 ₪, גבוה בכ- 53% ממחירה הנוכחי.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il