TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

הורדת דירוג


S&P מעלות
S&P מעלות - קרדן אן. וי.

תמצית
קרדן אן. וי עומדת בפני הצורך לממש נכס אחד או יותר בטווח הזמן המידי על מנת לעמוד בפירעונות החוב בסך כולל של כ-114 מיליון אירו )קרן וריבית( אשר צפויים בפברואר 2018 .למיטב ידיעתנו, נכון להיום אין בקופת החברה היקף מזומנים מספק כדי לעמוד בפירעון הקרן והריבית הקרובים.


 לנוכח הודעת החברה כי לא תוכל להשלים את מכירת החזקותיה בתהל עד מועד תשלום הפירעונות והיעדר מקורות מימון נוספים, אנו צופים כשל פירעון )דירוג ‘D )‘של החברה ושל איגרות החוב המדורגות שלה בפברואר 2018.


 לחברה גמישות פיננסית נמוכה הנובעת ממינוף גבוה מאוד ומהעובדה כי היא מחזיקה בתיק המורכב מנכסים פרטיים בלבד.
 אנו מורידים את הדירוג של חברת ההחזקות התפעולית ההולנדית קרדן אן. וי. ל-'ilCC 'מ-'ilCCC.'
 תחזית הדירוג השלילית משקפת את הערכתנו כי קיימת ודאות כמעט מלאה כי בטווח המידי יתרחש אירוע כשל פירעון לפי הגדרות .S&P Global Ratings


פעולת הדירוג
ב-18 בינואר, 2018 ,הורידה P&S מעלות את הדירוג של חברת ההחזקות התפעולית קרדן אן. וי. ל-'ilCC 'מ-'ilCCC .'תחזית הדירוג שלילית.


שיקולים עיקריים לדירוג
הורדת הדירוג של קרדן אן.וי. נובעת מהערכתנו כי קיימת ודאות כמעט מלאה כי החברה לא תעמוד בלוח הסילוקין עד תומו לפי התנאים הנוכחיים. הערכתנו מתבססת על הודעת החברה כי לא תוכל להשלים עסקה למכירת החזקותיה בחברת הבת Group Tahal .V.B International( להלן, "תהל"( וכי במקביל, בכוונתה לפנות למחזיקי איגרות החוב כדי לנהל מו"מ להסדר חוב חדש.


לחברה פירעונות חוב מהותיים בסך כולל של כ-114 מיליון אירו למחזיקי אג"ח סדרה א' )25 בפברואר 2018 )ואג"ח סדרה ב' )1 בפברואר 2018 .)אין בקופת החברה כמות מזומנים מספקת ולכן היא תלויה משמעותית במימוש נכס מהותי – מכירת חברת תהל – לצורך עמידה בפירעונות החוב. מכירתם של נכסים לא סחירים היא משימה מאתגרת במיוחד, וקוצר הזמן עד לפירעונות החוב העומדים בפתח מעצים את סיכוני האי-ביצוע בזמן )risk execution )של המימושים המתוכננים ולפיכך, את סיכון האשראי של החברה, בטווח
המידי. לנוכח הודעת החברה כי לא תוכל להשלים את מכירת החזקותיה בתהל עד מועד תשלום הפירעונות והיעדר מקורות מימון נוספים, אנו צופים כשל פירעון )דירוג ‘D )‘של החברה ושל איגרות החוב המדורגות שלה.


אנו מעריכים כי הגמישות הפיננסית של החברה נמוכה מאוד, לנוכח רמת מינוף גבוהה כמתבטא ביחס LTV( value to loan )העולה על %80 .רמה כזו של מינוף מפחיתה, לדעתנו, את הסיכוי לביצוע מיחזור חוב. הגמישות הפיננסית הנמוכה נובעת גם ממאפיינים חלשים של תיק ההשקעות של החברה, ביניהם היותו מורכב מנכסים פרטיים בלבד.


נזילות
אנו רואים את רמת הנזילות של החברה כ"חלשה", על פי המתודולוגיה שלנו. רמת הנזילות החלשה מתבססת על הערכתנו כי מקורותיה הוודאיים של החברה אינם מספיקים למימון שימושיה, בעיקר פירעון חלויות חוב )קרן וריבית( בסך כ-114 מיליון אירו בפברואר 2018 .


יכולת החברה לעמוד בחלויות החוב הקרובים תלויה בלעדית בהצלחתה לממש נכס אחד או יותר בחודש פברואר הקרוב. בעת הנוכחית חשופים נושיה של החברה לסיכוני אי ביצוע בזמן (risk execution (של תהליך מימוש הנכסים שהוא תהליך מורכב יחסית.


בהתאם למתודולוגיה שלנו, תרחיש הבסיס אינו כולל תקבולים ממימושים עתידיים של נכסים, היות שאינם ודאיים.
אנו מניחים כי המקורות העומדים לרשות החברה מיום 1 בינואר, 2018 ,ועד ליום 31 בדצמבר, 2018 ,הם:
 מזומן ונכסים פיננסיים סחירים )זמינים לשירות החוב( בהיקף של כ-6 מיליון אירו.


ההנחות שלנו לגבי השימושים של החברה לאותה תקופה הן:
 פירעונות קרן וריבית אג"ח בהיקף של כ-114 מיליון אירו;
 הוצאות הנהלה וכלליות של כ-4 מיליון אירו.
בנוסף, לחברה צפויים פירעונות קרן וריבית של כ-109 מיליון אירו ב-2019 וכ-102 מיליון אירו ב-2020 .
לחברה מספר התניות מול נושיה, והיא עומדת בהן נכון ל-30 בספטמבר, 2017 .


תחזית הדירוג
תחזית הדירוג השלילית משקפת את הערכתנו שישנה סבירות גבוהה יחסית שהחברה תגיע לכשל פירעון בטווח המידי, בין כתוצאה מאי תשלום, מכל סיבה, של חוב פיננסי במועד המקורי, ובין כתוצאה מהגעה להסדר חוב או פריסה מחדש של חוב קיים. מצוקת הנזילות של החברה באה לידי ביטוי בתלות מוחלטת של החברה במימושים מהירים של נכסים לא סחירים בטווח המידי. על כן, להערכתנו, ישנה חשיפה מהותית מאד לסיכוני אי-ביצוע בזמן של מהלכים שמטבעם אינם תלויים אך ורק בהנהלת החברה.


התרחיש השלילי
נפעל להוריד את הדירוג ל-‘D ‘אם החברה לא תעמוד בהחזרי החוב על פי לוח הסילוקין הנוכחי, לרבות אי עמידה בתשלומים בעקבות הסכמה עם הנושים )exchange distressed .(תחת הנסיבות הקיימות, כל הסדר עם נושי החברה יוגדר על ידינו ככשל פירעון, וזאת בהתאם למתודולוגיה שלנו.


התרחיש החיובי
בהינתן רמות המינוף הגבוהות של החברה ופרופיל הנזילות החלש, פעולת דירוג חיובית אינה סבירה בטווח הקרוב.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il