TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

פטנט אמריקני חדש על צמנט מוקשה באמצעות CO2 של סולידיה טכנולוגיות מקדם את הביצועים והקיימות של חומרי בנייה


סולידיה
"קשירות ההידרטים בבטון רגיל יכולות לפגוע בחוזק ובעמידות של החומר", הסביר מנהל הטכנולוגיות הראשי של סולידיה ד"ר ניקולס דכריסטופרו

משרד הפטנטים וסימני המסחר של ארצות הברית העניק פטנט על המבנה של Solidia Concrete™ מוקשה באמצעות CO2, שמקדם את הביצועים והקיימות של החומרים שזמינים לענף הבנייה ולתעשיית החומרים הגלובליים. Solidia Concrete™ מחזיקה בזכויות הבלעדיות למתן רישיונות לפטנט, שמוחזק על ידי אוניברסיטת רטגרס, שבה הומצאה היצירה המקורית של החומר.


פטנט אמריקני מספר 9,868,667, שכותרתו:
Bonding Element, Bonding Matrix and Composite Material Having the Bonding Element and Method of Manufacturing Thereof כולל את הרכב החומר של הבטון הלא הידרולי.


"קשירות ההידרטים בבטון רגיל יכולות לפגוע בחוזק ובעמידות של החומר", הסביר מנהל הטכנולוגיות הראשי של סולידיה ד"ר ניקולס דכריסטופרו. "בבטון שמוקשה על ידי CO2, אלמנטי קשירה המבוססים על סיליקה וסידן פחמתי יוצרים מגוון רחב של תכונות אטרקטיביות, כולל חוזק מכני, עמידות בפני בלאי בגלל קפיאה והפשרה ועמידות בפני התקפת סולפט".


סולידיה נותנת מענה למטרה של תעשיית הצמנט להפחית את פליטות הפחמן שלה, שתורמות 3-5% מזיהום ה-CO2 בעולם. התהליכים של סולידיה שמתחילים בצמנט בר קיימא חוסך אנרגיה, ולאחר מכן בטון מוקשה באמצעות CO2, מפחיתים את טביעת הפחמן של הצמנט והבטון בעד 70% וממחזרים 60-80% מהמים שמשמשים בייצור. תוך שימוש באותם חומרי גלם ובציוד הקיים כמו בבטון המסורתי, למוצרים שנוצרים יש ביצועים גבוהים יותר, עולה פחות ליצר אותם והם מתקשים תוך פחות מ-24 שעות.


"הבטון מהדור הבא שלנו מציע יתרון תחרותי לשוק הבטון הגלובלי שהיקפו טריליון דולר ולשוק הצמנט שהיקפו 300 מיליארד דולר, ומקדם רווחיות וקיימות בתעשייה שצריכה את שתיהן", אמר נשיא ומנכל סולידיה טום שולר.


הטכנולוגיה, שכעת במסחור ליישומים גדולים וקטנים, התמקדה בהתחלה ביישומים לא מזוינים יצוקים מראש, כולל מרצפות ובלוקים. סולידיה מפתחת עכשיו תהליכים ליישומים מזוינים, כולל בטון גז, חיבורי מסילות ברזל, לוחות חזותיים ושיחול עם ליבה חלולה.


תיק הפטנטים של סולידיה כולל יותר מ-200 בקשות לפטנטים בכל העולם, מהם 32 שהוענקו ו-14 מתוכננים. המשקיעים של סולידיה כוללים את Kleiner Perkins Caufield & Byers, Bright Capital, BASF, BP, LafargeHolcim, Total Energy Ventures, Air Liquide, OGCI Climate Investments, Bill Joy ומשקיעים פרטיים אחרים.
תעקבו אחרי סולידיה טכנולוגיות באתר www.solidiatech.com



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il