TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

Game Over: הגנה חלשה על סיסמאות מותירה גיימרים חשופים לפריצות


קספרסקי
כשיותר ממחצית האנשים משחקים כעת באופן קבוע במשחקים מקוונים, לרשות עברייני הסייבר עומד מאגר עצום של מטרות

הגיימינג ברשת הופך במהירות לתעשייה עצומה, ויותר אנשים מאי פעם מחזיקים בחשבונות משחק. על פי מחקר של מעבדת קספרסקי, מעט יותר מחצי (53%) מהאנשים משחקים ברשת באופן קבוע, נתון שעולה ל- 64% בגילאי 25-34 ול-67% בגילאי 16-24. גם תחום הגיימינג קורץ היום לעברייני סייבר, אשר מוכרים חשבונות משחק שנפרצו בשוק השחור. על אף האיומים, גיימרים מותירים את החשבונות המקוונים שלהם פגיעים לניסיונות האקינג, ובכך הם מעמידים את הנתונים האישיים שלהם בסיכון.


קהל השחקנים העולמי – בהובלת פלטפורמות כגון Steam, PlayStation Network ו-Xbox Live – מקיף כעת על פי הערכות בין 2.2 ל-2.6 מיליארד איש, והוא ממשיך לצמוח. הדבר הופך את התעשייה למטרה מושכת עבור עברייני סייבר המחפשים לשבש את הפעילות המקוונת ולהשיג גישה לנתונים כגון סיסמאות וכרטיסי אשראי - כפי שנראה היטב בהתקפות האחרונות על פלטפורמות Xbox ו- PlayStation.


כשיותר ממחצית האנשים משחקים כעת באופן קבוע במשחקים מקוונים, לרשות עברייני הסייבר עומד מאגר עצום של מטרות. יותר מכך, גיימינג הפך לחלק חשוב בחייהם של גיימרים רבים, אשר חוזרים שוב ושוב למשחקים גם כדי להתרועע עם חברים. מסיבה זו, התקפות אפקטיביות יגרמו לא רק לאובדן נתונים אלא גם לאובדן גישה למשחקים וכפועל יוצא, גם אובדן של שעות רבות שהושקעו בבניית הפרופיל.


מבין הגיימרים שחוו ניסיונות תקיפה על אחד מהחשבונות המקוונים שלהם, 16% זיהו כי חשבונות הגיימינג שלהם היו מטרת המתקפה. 55% דיווחו כי לא היו מסוגלים לאחזר במהירות את פרטי חשבונות הגיימינג.
מהסקר עולה עוד כי המשחק משתלב יותר ויותר בחיי היומיום של גיימרים רבים. כמעט שליש (27%) מהגיימרים משתמשים באופן קבוע בסמארטפון כדי לשחק ברשת. למרות שמכשירים אלה אינם מאובטחים מטבעם, כמעט רבע (23%) מהגיימרים משתמשים ברשת Wi-Fi כדי להיכנס לחשבונות המשחק, ו- 56% מהם אינם נוקטים בשום אמצעי הגנה נוסף כאשר הם משתמשים ברשתות ציבוריות, מה שמייצר סיכון וודאי. היעדר המודעות לאבטחה חזקה בא לידי ביטוי בעובדה כי 5% בלבד מהמשתמשים ציינו את חשבון הגיימינג שלהם כאחד משלושת הנכסים שדורשים שימוש בסיסמא חזקה.


יותר מכך, מאחר ופרופילים רבים ברשת מחוברים ביניהם, קורבנות יכולים לאבד בקלות את הגישה למספר חשבונות – כגון דואר אלקטרוני וחשבונות מדיה חברתית – שעל ערכם למשמש אין צורך להרחיב. בעוד שלאובדן כזה יכולה השפעה משמעותית על גיימרים חובבים, גיימרים מקצועיים עלולים לחוות גם אובדן הכנסות.
"עם המידע אישי הזמין ברשת כיום, לעבריינים יש הזדמנות גדולה מאי פעם לשים את ידם על נתונים אישיים, אותם הם יכולים למכור בשוק השחור הדיגיטלי", אמר אנדריי מוצ'ולה, ראש תחום צרכני במעבדת קספרסקי. "גיימרים ברשת – חובבים ומקצוענים – מודאגים מפריצה לחשבונות שלהם, או מנעילה מחוץ לחשבונותיהם משום ששכחו סיסמא. זו דילמה איתה מתמודדים משתמשים בכל יום, כאשר רבים בוחרים באפשרות המאובטחת פחות של שימוש באותה סיסמא לכל החשבונות, או בחירה בסיסמאות פשוטות שקל להאקרים לנחש. רק באמצעות נקיטת אמצעי זהירות מתאימים כמו סיסמא חזקה וייחודית, המשתמשים יהיו בטוחים שהחשבונות יהיו מוגנים".


כדי לסייע לגיימרים להגן על החשבונות המקוונים שלהם, מספר מוצרי מעבדת קספרסקי כוללים מנהל סיסמאות שמסייע להם לשמור על פרטיהם חסויים. מאפיין זה מאחסן את כל סיסמאות המשתמש בכספת דיגיטלית מאובטחת, ומספק גישה קלה מ-PC, Mac וסמארטפונים. מחולל סיסמאות אוטומטי מייצר עבור המשתמש סיסמאות עמידות וחזקות, והמשתמש צריך לזכור רק סיסמת מאסטר אחת כדי לגשת לכל החשבונות המקוונים.
למידע נוסף אודות איומי הסייבר הגדולים ביותר איתם מתמודדים צרכנים, קרא את הדוח המלא "סקר סיכוני אבטחה לצרכנים 2017", כאן



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il