TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

כתבי אישום נגד שמעון בטאט וגלעד רמות בגין עבירות לפי חוק המפלגות


משרד המשפטים
בטאט מואשם באי מסירת הודעה ורמות מואשם במתן תרומה אסורה
פרקליטות מחוז ת"א (פלילי) הגישה לפני זמן קצר כתבי אישום לבימ"ש השלום בעיר כתבי אישום נגד שמעון בטאט וגלעד רמות בגין עבירות לפי חוק המפלגות. בטאט מואשם באי מסירת הודעה ורמות מואשם במתן תרומה אסורה.

על פי כתבי האישום, שהוגשו על ידי עו"ד דפנה יבין, בחודש אוגוסט 2013 הוכרז על קיומן של בחירות מקדימות במפלגת "העבודה". הבחירות התקיימו ב- 21.11.13. חבר הכנסת יצחק הרצוג שהחליט באותה עת להתמודד על ראשות המפלגה, הקים לצורך כך מטה בחירות. הרצוג מינה והסמיך את שמעון בטאט לעמוד בראש המטה. במועד ובמקום שאינם ידועים במדויק, נפגש בטאט עם דניאל כהן, שהיה פעיל במפלגת "העבודה" וחפץ כי מר הרצוג יזכה בבחירות המקדימות.

באותו המפגש סיכמו בטאט וכהן, כי כהן יפעל לפרסום קמפיין בעל אופי שלילי נגד חברת הכנסת שלי יחימוביץ', שהתמודדה אף היא לראשות המפלגה, וזאת באמצעות שליחת הודעות טקסט בתפוצה רחבה לחברי המפלגה, אשר יכילו קישורים לכתבות שונות ובהם תכנים פוגעניים לכאורה בקשר ליחימוביץ'. עוד סוכם כי עבור עריכת הקמפיין השלילי יקבל כהן סכום של 40,000 ש"ח אשר ישולם לו על ידי שליח מטעם מטה הבחירות שיגיע אליו בהמשך.

בהתאם לסיכום, ב- 17.9.13, נפגש רמות עם כהן במשרדו באשדוד. רמות הודיע לכהן כי הוא מגיע אליו בהמשך למפגש האמור של כהן עם בטאט וכי הוא יסדיר את התשלום עבור הקמפיין השלילי. כעבור מספר ימים, שלח רמות לכהן, באמצעות שליח, שיקים של חברה המצויה בבעלותו לטובת כהן, וזאת בתמורה לעריכת הקמפיין השלילי, על אף שמתן תרומה באמצעות תאגיד הינה אסורה על פי דין. כנגד התשלום מסר כהן לרמות חשבוניות עליהן נכתב כי הכספים שולמו בעד "ייעוץ משפטי", למרות שכהן לא נתן ייעוץ משפטי לחברה וזאת על מנת להסתיר את מטרת התשלום. בתמורה לתשלום, ביצע כהן את הקמפיין השלילי במהלך חודש אוקטובר 2013.

כתב האישום נגד בטאט הוגש במסגרת הסדר טיעון, לפיו בטאט יודה בכתב האישום. בנוסף, הנאשם יכול לבקש מביהמ"ש להפנותו לקבלת תסקיר שירות מבחן והפרקליטות לא תתנגד לכך. כמו כן, על פי ההסדר עם בטאט, עמדת המדינה תהיה למאסר על תנאי, קנס וביצוע עבודות לתועלת הציבור.

כתב האישום עם רמות לא הוגש במסגרת הסדר טיעון.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il