TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

הכנסת אישרה את תקנות נגישות לתלמידים במערכת החינוך, שקידמה נציבות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות


משרד המשפטים
אברמי טורם, נציב שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות: "בשורה אמיתית לילדים עם מוגבלות ולמשפחותיהם"
לאחר תהליך ארוך שקידמה נציבות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות במשרד המשפטים אישרה וועדת העבודה והרווחה של הכנסת את תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות פרטנית לתלמיד ולהורה), התשע"ח – 2018. עם האישור בוועדה יעברו התקנות לחתימת שר החינוך.

התקנות עוסקות בהתאמות הנגישות להן זכאים תלמידים עם מוגבלות הלומדים במערכת החינוך והורי תלמידים שהם אנשים עם מוגבלות. התקנות כוללות פירוט של כלל ההתאמות הנדרשות הכוללות לדוגמא מעלית ורמפה, כיתה אקוסטית ומערכת עזר לשמיעה, ברייל והתמאות טכנולוגיות, שפת סימנים ותמלול, הנגשת מתקנים בחצר, טיולים ופעילות חינוכית מחוץ למוסד הלימודי ועוד. נושאים נוספים בהם עוסקות התקנות הם הגדרת החובה לעדכן את הזקוקים להנגשה על זכותם לקבל אותה, נהלי העבודה לצורך ההנגשה, הדרכה של העובדים במסגרות החינוך ועוד.

עד היום פעלה מערכת החינוך באמצעות נהלים וללא תקנות מחייבות המגדירות לבתי הספר ולרשויות המקומיות את תחולת ההתאמות הנדרשות ואת לוחות הזמנים. אף כי סופקו חלק מן ההתאמות, לעיתים נאלצו ילדים לחכות להנגשה כגון מעלית, רמפה או כיתה אקוסטית במשך זמן רב, ואף נוצרו מצבים אבסורדיים בהם ילדים סיימו את לימודיהם בבית הספר בלא שקיבלו את ההנגשות להן הם היו זקוקים.

התקנות נכתבו לאחר תהליך ארוך בהובלת נציבות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות במשרד המשפטים וח"כ אילן גילאון. התהליך נעשה בשיתוף פעולה הדוק עם משרד החינוך האמון על התקנות, ועם מרכז השלטון המקומי ובתהליך שיתוף ציבור אינטנסיבי ביותר בו נטלו חלק ארגונים שונים, אנשים עם מוגבלות והורים לילדים עם מוגבלות.

אברמי טורם, נציב שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות: "שילוב במערכת החינוך תוך קבלת התאמות נדרשות מאפשר לילדים עם מוגבלות ללמוד יחד עם כולם במסגרות החינוך השונות ולרכוש השכלה שתאפשר גם פתיחת הזדמנויות תעסוקתיות ואחרות בעתיד. לאחר דיונים רבים הגענו לנוסח תקנות מוסכם שמביא בשורה אמיתית לילדים עם מוגבלות ולמשפחותיהם, תקנות שגם ייאכפו בפועל על ידי נציבות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות. אני מברך את כל שותפנו ממשרד החינוך, ארגוני זכויות והשלטון המקומי שהשקיעו מזמנם ומהידע המקצועי שלהם, כמו גם לח"כ אילן גילאון שמוביל את הנושא שנים רבות בכנסת. מרבית דרישתנו נכנסו לתקנות ואנו נמשיך ונפעל כי כל הנושאים הנוספים יטופלו אף הם".


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il