TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

חברת רקיט בנקיזר ישראל נתבעת על סך 5 מיליון ₪


דיזולב
חברת דיזולב ישראל ואיש העסקים והנדל"ן דרור פאר תובעים את חברת רקיט בנקיזר ישראל יבואנית מותג הכביסה "קולון" בסך של 5 מיליון ₪ בעקבות נישול זכויות התובעים, חוסר תום לב בנהול מו"מ, והתנהלות שלא הולמת חברה בינלאומית.

התובעים מיוצגים על ידי משרד עוה"ד גלעד כצמן ועו"ד תם שפלר

עפ"י התביעה שהוגשה לבית המשפט המחוזי מחוז מרכז, התובעת חברת דיזולב ישראל מחזיקה בארץ בבלעדיות זכויות הפצה של מוצר מהפכני אותו מייצרת חברת דיזולב הקנדית. בפברואר 2015 נחשפה השקת המוצר בכלי התקשורת המובילים בישראל תחת המותג דיזולב המיובא מקנדה באמצעות התובעים, חברת דיזולב ישראל.


עפ"י התביעה, לאחר מספר חודשי מכירה של המוצר, פעל נמרצות איש העסקים דרור פאר על מנת להגדיל את נתח השוק של המוצר ובמסגרת פעולותיו ובתמורה לעמלת תיווך, פנה למספר חברות מובילות במשק הישראלי בינהן חברת רקיט בנקיזר. בעקבות כך התקיימה פגישת היכרות בין מנכ"ל רקיט בנקיזר כפיר אהרון לבין דרור פאר בה נכח גם איש העסקים מר אורי אריאלי. לפגישה זו קדמה שיחה טלפונית ותכתובת מייל בה נמסרו למר אריאלי פרטים לגבי המוצר של התובעת, לה היה מכותב גם כפיר אהרון מנכ"ל רקיט בנקיזר.


כמפורט בתביעה, בפגישה זו הוצג על ידי התובע המוצר המהפכני, תוך שצוין בפניו בפירוש כי מדובר במוצר בלעדי ! וכי לחברה המחזיקה בו בישראל יש זכות הפצה בלעדית שלו מן היצרן הקנדי. לצדדים היה ברור כי מדובר במוצר מהפכני של ממש אשר עשוי לחולל שינוי עצום בשוק מוצרי הכביסה, וככזה הינו בעל פוטנציאל אדיר!


כאמור בתביעה, לאחר מספר שבועות, דין ודברים ומספר פגישות והבנה של חברת דיזולב כי יש לנתבעת רצון להשקיע במוצר הועברו נתונים, ובוצע חיבור ישיר לחברה הקנדית, כמ כן הועברו נתונים אודות פוטנציאל צמיחה ונתונים רבים נוספים . מייד לאחר מכן, חל מפנה ביחסים והחלה התעלמות מוחלטת של מנכ"ל רקיט בנקיזר מר כפיר אהרון לניסיונות התקשרות בכל דרך עד היום.


לאחר מספר חודשים ובהפתעה גמורה נחשפו התובעים לקמפיין טלוויזיוני ארצי של אותו המוצר, שנמשך עד ימים אלה במדיות השונות: דיגיטל, טלוויזיה , שלטי חוצות, חסויות על ארועים וכו'. המוצר, שמיובא ומשווק על ידי חברת קולון נקרא "קולון סטריפים", עם אותו מוצר בדיוק המיוצר במפעל של דיזולב קנדה באריזה בעלת סממנים דומים למוצר התובעת ובמסר תקשורתי דומה.‏
כאמור בתביעה לטענת התובעים : הנתבעת ביצעה באופן מופגן עוולה של ניהול מו"מ בחוסר תם לב. הנתבעת ידעה באופן חד משמעי על הסכם הבלעדיות וחרף זאת פנתה בעצמה לחברת דיזולב קנדה, עקפה את התובעים ולמעשה גרמה להפרת הבלעדיות שלה, בכך שקיבלה הסכם הפצה ושיווק משלה, מגבשת את אחריותה לנזקים הרבים שנגרמו לתובעים.


הנתבעת ניהלה במשך תקופה ארוכה מו"מ עם התובעים אולם כפי שמתברר היה בבירור בחוסר תום לב , תוך רצון לשאוב מהתובעים את כל המידע הדרוש לה, ובידיעה ברורה כי בכוונתם לנצל מידע זה בכדי לפנות באופן ישיר אל דיזולב קנדה , כך בתביעה.
עפ"י התביעה המוגשת, למעשה חוסר תום הלב של הנתבעים בניהול המו"מ מול התובעים הוא זה אשר הסב לתובעת את הנזקים החמורים בשיעור של עשרות מיליוני ₪, תוך שקיים קשר סיבתי ישיר וחד משמעי בין המעשה לבין הנזקים שנגרמו.


לפי התביעה, מדובר באובדן נתח שוק פוטנציאלי עצום של עשרות אם לא מאות מיליוני ₪ כאשר לנוכח חדשנות המוצר, והמהפכה האמיתית שהוא מביא עמו לשוק הכביסה, הרי שיש משמעות עצומה למי שנכנס עמו באופן אינטנסיבי לשוק לראשונה.


בנסיבות אלה, מוגשת התביעה לבית המשפט המחוזי מחוז מרכז בייצוג משרד עוה"ד גלעד כצמן כאמור על ידי חברת דיזולב ישראל ודרור פאר , בה תובעים את הנזקים וההוצאות שנגרמו להם עקב מעשי ומחדלי הנתבעים שתוארו לעיל. לצרכי אגרה הועמד סך התביעה על 5,000,000 ₪. בלבד.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il