TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

חברת BIZZABO משיקה את האפליקציה החדשה המאפשרת למתג ולשווק חווית מובייל לאירוע עסקי בתוך דקות אחדות


האפליקציה החדשה של BIZZABO
האפליקציה החדשה מאפשרת ללקוחות החברה למנף את ביצועיהם באמצעות יצירת חווית מובייל ממותגת לחלוטין, הכוללת בניית קהילה סביב האירוע, שליחת הודעות למשתתפים, צפייה בלו״ז הכנס ועוד

Bizzabo, חברת הסטארט-אפ הישראלית, המפתחת פלטפורמת all-in-one לניהול אירועים, משיקה גרסה חדשנית של אפליקציית המובייל שלה, המאפשרת למתג ולשווק חווית מובייל לאירוע עסקי בתוך דקות אחדות


לאחר שהשלימה באחרונה גיוס נוסף של 15 מיליון דולר, ביזאבו מרחיבה את פעילות הפיתוח של המוצר ומשיקה את הדור הבא של אפליקציית המובייל שלה, תוצר של מחקר ייעודי בן שש שנים שנעשה בשיתוף עם מותגים מובילים בעולם


האפליקציה החדשה מאפשרת ללקוחות החברה למנף את ביצועיהם באמצעות יצירת חווית מובייל ממותגת לחלוטין, הכוללת בניית קהילה סביב האירוע, שליחת הודעות למשתתפים, צפייה בלו״ז הכנס ועוד.
חברת ביזאבו (Bizzabo) הישראלית, המפתחת פלטפורמת טכנולוגיית ענן לניהול ושיווק של כנסים ואירועים עסקיים, משיקה הבוקר את הדור הבא של אפליקציית המובייל שלה (עבור אנדרואיד ואייפון) המשמשת את משתתפי הכנס לפני, במהלך ובתום האירוע.


ביזאבו מאפשרת ללקוחותיה לייצר אפליקציה ממותגת לאירוע בתוך דקות אחדות, ובלי צורך בידע טכנולוגי מוקדם. חווית המובייל שמתקבלת משקפת באופן מוחלט את ערכיי החברה שמאחוריי הכנס ועושה שימוש חכם בנכסי המותג הקיימים. האפליקציה משלימה את החוויה המוצעת למשתתפים בכנס ומאפשרת למארגנים לבנות קהילות, להציג מידע בזמן אמת, למקסם את מעורבות הקהל באמצעות מתן אפשרות לשליחת הודעות, שיתוף ברשתות החברתיות ומענה לסקרים.


האפליקציה החדשה מייצגת את שיאו של מחקר ייעודי בן שש שנים שנעשה בשיתוף עם מותגים מובילים בעולם ובחן כיצד עשויה אפליקציית מובייל לאירועים להוות גורם משמעותי במיקסום חווית המשתתפים והצלחת האירוע כולו.


בנוסף ליכולות המיתוג בממשק, האפליקציה של האירוע, אפליקציית ביזאבו החדשה, מאפשרת למארגני אירועים עסקיים:
לייצר חוויה פרסונלית עבור כל משתתף -כל משתתף בכנס נחשף למידע הרלוונטי לו בכדי למקסם את החוויה האישית שלו, לדוגמא- לו״ז שבנה לעצמו, פרטי הכרטיס שרכש, אנשי קשר שלו שמגיעים לכנס גם כן, ועוד.
לבנות קהילה סביב האירוע - כלי בניית הקהילה מאפשר למשתתפים לתקשר זה עם זה באמצעות שליחת הודעות ומסרים, ומעניקה למארגן הכנס יכולת לעשות follow-up אחרי לידים בקרב המשתתפים.
לייצר ערך עסקי לנותני החסויות- האפליקציה מאפשרת להניב החזר על ההשקעה עבור נותני החסות והמציגים באירועים, על ידי מתן הזדמנות להציג מבצעים מיוחדים ולהפיק תועלת מדפי פרופיל ממותגים.
לעקוב אחר מעורבות המשתתפים בזמן אמת- ביזאבו מאפשרת לנטר ולעקוב אחר האינטראקציות של המשתתפים עם האפליקציה וכן ברשתות החברתיות.
לנתח את ביצועי האירוע- ביזאבו מציגה דוחות ייעודיים שמסייעים למנף ולנתח את נתוני האירוע ולהפגין מידע אודות החזר השקעה עבור נותני החסות.


ערן בן שושן, מייסד ומנכ"ל Bizzabo, מסר: "ביזאבו הייתה הראשונה לשווק פתרון סלולרי מקיף לאירועים עסקיים. במשך שנים, צברנו ניסיון וידע מאלפי אירועים וכנסים, אשר אפשרו לנו להשיק אפליקציה חדשה וייחודית, שלוקחת בחשבון את הטרנדים החדשים ביותר בתחום העיצוב וחווית המשתמש. בניגוד לאפליקציות אחרות של אירועים, האפליקציה שלנו היא חלק בלתי נפרד מפלטפורמת ה- All-in-One להצלחה של אירוע, והיא מציעה חוויה הוליסטית יותר עבור המשתתפים. בתעשיית התוכנה לאירועים המגלגלת 28 מיליארד דולר, אנו מציעים את האפליקציה האידיאלית ביותר בשוק, שהופך יותר ויותר תלוי מכשירים ניידים".


חברת ביזאבו (Bizzabo)הישראלית, המפתחת פלטפורמת טכנולוגיית ענן לניהול ושיווק של כנסים ואירועים עסקיים, השלימה באחרונה סבב גיוס בהיקף של 15 מיליון דולר אשר הגדיל את המימון הכולל של Bizzabo ל-30 מיליון דולר, ומהווה חיזוק נוסף לעשייה החשובה ולטכנולוגיה הייחודית של החברה. Bizzabo ממשיכה להשקיע בפיתוח של מוצרים חדשים כדי לתמוך בקהל הלקוחות הצומח במהירות.


 Bizzaboהיא פלטפורמה טכנולוגית עטורת פרסים לניהול ושיווק של כנסים ואירועים עסקיים, אשר מעניקה לארגונים פתרון מקיף לייעל ולמקסם את האירועים שלהם. הפלטפורמה מאחדת תחת קורת גג אחת כלים ליצירה של אתרי אירועים עסקיים, ניהול מערכת רישום משתתפים, בניית קהילות נטוורקינג ויכולות אנליזה מתקדמות, אשר מאפשרים למארגני האירועים ונותני החסויות לקבל תובנות עסקיות אשר לא היה ניתן להשיגן עד כה. שוק הכנסים נמצא בצמיחה מתמדת, בכל יום מתקיימים כ-8,000 אירועים עסקיים מסביב לעולם, ועל פי Frost & Sullivan בשנה ממוצעת חברות משקיעות למעלה מ-500 מיליארד דולר באירועים וכנסים.


מאז השקתה בשנת 2012, אלפי אירועים השתמשו ב- Bizzabo למקסם את האירועים שלהם ולהציע חוויה טובה יותר למשתתפים שלהם. בין מאות לקוחות החברה נמנות חברות כגון EA sports, GitHub, Hubspot, WeWork, Bank Of Ireland ועוד. בשנה האחרונה בלבד, ההכנסות השנתיות של החברה גדלו ביותר מ-200% והצוות הוכפל בגודלו. ל-Bizzabo הכנסות במיליוני דולרים והיא בדרכה לשבור שיאי צמיחה נוספים השנה.


Bizzabo נוסדה ב-2012 על ידי היזמים אלון אלרואי, בועז כץ וערן בן-שושן, שלושתם יוצאי תוכנית זל ליזמות במרכז הבינתחומי בהרצליה. החברה מונה מעל ל-60 עובדים בין משרדיה בניו-יורק ובתל-אביב. Bizzabo זכתה במקום הראשון בפרס ״תוכנת ניהול האירועים הטובה ביותר״ ו״ספקית טכנולוגיית האירועים המועדפת - בחירת הקהל״, זו השנה השלישית ברציפות, בתחרות Event Tech Awards היוקרתית בלונדון. בין משקיעי החברה נמנות הקרנות Pilot Growth Equity, Kaedan Capital ,Lion Bird, OurCrowd, AfterDox, Maor Investments והמשקיעים צביקה לימון, דני טוקטלי, אביגדור וילנץ, גיגי לוי, אלי אלרואי, ברק רבינוביץ׳ וג׳ואי לאו.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il