TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

סגנטק השלימה את הגרסה הראשונה של פלטפורמת iDRM 5.0 לפיתוח וניהול כללי תכנון לשבבים


Sage-DA
מערכת iDRM החדשה מייצרת אוטומטית את הבדיקות (DRC) Design Rule Check עבור כללים אלה ועבור כל תוספת או עידכון לכללי התכנון

סייג' דיזיין אוטומיישן בע"מ (Sage-DA), חברה בת של סגנטק ישראל המוחזקת על ידי קרן תעוזה (38.1%), הכריזה על השלמת הגרסה הראשונה של מוצר ה-iDRM החדש שלה (iDRM 5.0), המהווה פלטפורמה לפיתוח וניהול של כל כללי התכנון של שבבים ( semiconductor technology design rules) .


המוצר החדש כולל ממשק משתמש חדש eDRM (electronic design rule manual) , שפותח על ידי Sage-DA. ממשק זה מאפשר ליצרני מוליכים למחצה לקרוא באופן אוטומטי סט שלם של כללי תכנון ממאגרי הנתונים או הקבצים הפנימיים שלהם ולסנכרן אוֹתָם באופן אוטומטי עם מערכת iDRM.


מערכת iDRM החדשה מייצרת אוטומטית את הבדיקות (DRC) Design Rule Check עבור כללים אלה ועבור כל תוספת או עידכון לכללי התכנון. יתר על כן, Sage-DA גם שילבה את iDRM 5.0 עם מוצר ה- DRVerify שלה, שמייצר באופן אוטומטי בדיקות QA עם כיסוי גבוה לכל חוקי התכנון ומשתמש בהם לאמת את ה- DRC-runset. המוצר החדש מאפשר ליצרני מוליכים למחצה לפתח טכנולוגיות וכללי תיכנון במהירות רבה יותר, עם פחות שגיאות, ולספק עדכוני טכנולוגיה ללקוחות שלהם תוך זמן קצר יותר.


אודות Sage-DA:
Sage-DA עוסקת בעצמה ובאמצעות חברות בנות בארה"ב ובהולנד בפיתוח ייצור ושיווק של כלי תוכנה לתכנון מוליכים למחצה. כלי התוכנה אשר פותחו על ידה מיועדים לחברות מוליכים למחצה המפתחות טכנולוגיות ייצור חדשות או מעדכנות טכנולוגיות קימות. הכלים של סייג' מקצרים את זמני הפיתוח של טכנולוגיות חדשות, מאפשרים זרימת מידע מדויק למפתחי השבבים ובכך מסייעים במניעת טעויות ובהגעה מהירה יותר של מוצרים חדשים לשוק.


אודות תעוזה:
תעוזה הינה אחת מקרנות הון הסיכון הוותיקות בישראל אשר התחילה את פעילותה בשנת 1992. החברה הינה קרן הון סיכון המשקיעה בחברות עתירות ידע, בעיקר בתחומי המכשור הרפואי, תעשיית המוליכים למחצה, האינטרנט, התוכנה והתקשורת במטרה להשביח את ערכן ולממשן ברווח בעת הנפקה ציבורית או מכירה לצד שלישי.
תעוזה השקיעה עד כה ב-27 חברות בסכום כולל של 57 מיליון דולר. עד היום מימשה החברה את השקעתה ב-18 חברות. בין החברות בפורטפוליו ההשקעות של תעוזה בעבר ניתן למנות את TYTO, ביונס , נובה, וויבאקסס ועוד.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il