TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

רדהיל ביופארמה מודיעה על תוצאות סופיות בניסוי שלב II עם BEKINDA® ל- IBS-D


רדהיל
רדהיל מתכננת להיפגש עם ה- FDA במחצית הראשונה של 2018 על מנת לדון בניסוי שלב III פיבוטאלי אחד או שניים עם BEKINDA® במינון 12 מ"ג לתסמונת המעי הרגיז המלווה בשלשול.

חברת הביו-פרמצבטיקה הישראלית, רדהיל ביופארמה (ת"א / נאסד"ק: RDHL), המתמקדת בפיתוח ומסחור תרופות מוגנות פטנט, בשלבי פיתוח קליניים מתקדמים, לטיפול במחלות הקשורות לדרכי העיכול וסרטן, הודיעה היום על תוצאות סופיות (top-line final results) מניסוי שלב II עם BEKINDA® במינון 12 מ"ג לטיפול בתסמונת המעי הרגיז המלווה בשלשול (IBS-D).


ניתוח בלתי-תלוי של התוצאות הסופיות, אשר סופק לחברה, אישר כי הניסוי שלב II עם BEKINDA® 12 מ"ג עמד בהצלחה ביעדו העיקרי והביא לשיפור של 20.7%


(absolute difference) בשיעור ההצלחה במדד מוצקות היציאות בהשוואה לפלצבו
(p-value=0.036). התוצאות הסופיות מהוות שיפור ביחס לתוצאות הראשוניות עליהן דיווחה החברה קודם לכן (שיעור הצלחה של 19.4%, p-value=0.05).


ניתוח תוצאות הניסוי שלב II עם BEKINDA® מעיד כי התוצאות משתוות באופן חיובי לתוצאות אשר דווחו בעבר מניסויים עם תרופות Xifaxan® (rifaximin) ו- Viberzi® (eluxadoline) בשלושת מדדי היעילות.
הניסוי שלב II האקראי, כפול-הסמיות ומבוקר הפלצבו בחן את היעילות והבטיחות של BEKINDA® במינון 12 מ"ג ב- 126 חולים מעל לגיל 18 בארה"ב. החולים טופלו באמצעות BEKINDA® או פלצבו, פעם ביום, למשך שמונה שבועות.


תסמונת המעי הרגיז (IBS) הינה אחת מההפרעות השכיחות ביותר בדרכי העיכול, המשפיעה על כ- 30 מיליון אנשים בארה"ב - כאשר כ- 40% מחולים אלו סובלים מתסמונת המעי הרגיז המלווה בשלשול (IBS-D). שוק התרופות לטיפול ב- IBS-D בארה"ב גדל בכ- 550% בין השנים 2013-2016.
רדהיל מתכננת להיפגש עם ה- FDA במחצית הראשונה של 2018 על מנת לדון בניסוי שלב III פיבוטאלי אחד או שניים עם BEKINDA® במינון 12 מ"ג לתסמונת המעי הרגיז המלווה בשלשול.


אודות רדהיל
רדהיל ביופארמה (נאסד"ק/ת"א: RDHL) הינה חברת פרמצבטיקה המתמקדת בעיקר בפיתוח ומסחור תרופות אוראליות, מוגנות פטנט בשלבי פיתוח קליניים מתקדמים לטיפול ומחלות הקשורות לדרכי העיכול וסרטן. רדהיל משווקת בארה"ב שלושה מוצרים בתחום מחלות דרכי העיכול: Donnatal®, תרופת מרשם הניתנת כטיפול משלים, במתן אוראלי, עבור תסמונת המעי הרגיז ואנטרוקוליטיס (דלקת במעי הדק), Esomeprazol Strontium, תרופת מרשם לטיפול בבוגרים הסובלים מרפלוקס קיבתי-ושטי (GERD) ומחלות נוספות בדרכי עיכול ו- EnteraGam®, מוצר מזון רפואי לניהול תזונתי של שלשול כרוני ויציאות רכות.


צנרת התרופות בפיתוח של החברה כוללת: (i) RHB-105 - קומבינציה במתן אוראלי לטיפול בזיהום של חיידק ה- Helicobacter pylori - עם ניסוי שלב III מאשר המתנהל כעת ותוצאות חיוביות מניסוי שלב III ראשון; (ii) RHB-104 - קומבינציה במתן אוראלי לטיפול במחלת הקרוהן - ניסוי שלב III ראשון מתנהל כעת, וניסוי שלב III מתוכנן לטיפול בזיהומים מסוג ;NTM (iii)(ABC294640) YELIVA® - תרופה חדשנית, מעכבת SK2 במתן אוראלי עם ניסוי שלב IIa לטיפול בכולנגיוכרצינומה המתנהל כעת; (iv) BEKINDA® (RHB-102) - תרופה במתן כדור חד-יומי אוראלי של חומר הפעיל ondansetron למניעת בחילות והקאות עם תוצאות חיוביות בניסוי שלב III לטיפול בגסטרואנטריטיס וגסטריטיס ובניסוי שלב II לטיפול בתסמונת המעי הרגיז המלווה בשלשול; (v) RHB-106 - תרופה בקפסולה אוראלית לריקון המעי כהכנה לפרוצדורות רפואיות, אשר נמכרה בהסכם רישיון כלל-עולמי ל- Salix Pharmaceuticals Ltd. ; (vi) RHB-107 (MESUPRON) - תרופה חדשנית, מעכבת פרוטאזות במתן אוראלי, הנמצאת בשלב II ומיועדת לטיפול בסרטן הלבלב ובמחלות בדרכי העיכול. למידע נוסף: www.redhillbio.com



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il