TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

אופנהיימר: ריכוז תחזיות ותאריכים פרסום דוחות לרבעון הרביעי 2017


אופנהיימר
טבע ומלאנוקס במרכז הבמה

השבוע נפתחת עונת הדו"חות של הרבעון הרביעי 2017 בקרב החברות הישראליות הנסחרות בארה"ב, עם פרסום דוחותיה של מלאנוקס (MLNX), שמקדימה את תוצאות שאר הישראליות כמעט בשבועיים. בעדכון הנוכחי, אנו מספקים את ריכוז התחזיות הרבעוניות עבור כ-40 חברות, ובנוסף מנתחים את ביצועיהן של כ-70 מניות בשלושת החודשים האחרונים.

פתיחת שנת ההשקעות החדשה המשיכה את המומנטום החזק של השנה שעברה, שהצטיינה בתור אחת מהשנים הטובות בתולדות החברות הישראליות הנסחרות בחו"ל. בעוד שהמניות החזקות של השנה הקודמת שמרו רובן על מומנטום חזק, המנצחות הגדולות, מבחינת התשואות בתקופה האחרונה, היו דווקא המניות שסבלו במהלך 2017, ובכך הדביקו את הפער בתשואות.


שתי החברות הבולטות בהקשר זה הן טבע (TEVA) ומלאנוקס (MLNX), שמניותיהן סבלו בשנים האחרונות, אך הפגינו התאוששות מרשימה בתקופה האחרונה, בעיקר בשל צעדי התייעלות פנימית. מניית TEVA כזכור איבדה כמחצית משוויה בשנת 2017, אך זינקה בכ-50% בשלושת החודשים האחרונים על רקע המהלך של המנכ"ל החדש להפחתת ההוצאות בחברה, שכלל פיטורים כואבים של עובדים הן בארץ והן בעולם. מניית MLNX שסבלה גם היא מחולשה בביצועיה, לא באותה עוצמה כמו טבע, אך עם ביצועי חסר ניכרים לעומת חברות דומות בפעילותה, זינקה גם היא ב-50% במהלך הרבעון האחרון, זאת בעקבות מהלך כניסה של קרן אקטיביסטית Starboard שכבר מוביל לצעדי התייעלות במבנה ההוצאות הגבוה של מלאנוקס, והיד עוד נטויה.


היפוך מגמה בשתי המניות הנ"ל מבליט את תהליכי הרוטציה שמאפיינים גם את שוק המניות האמריקאי הכללי, ולא פוסחים גם על המניות הישראליות. בנוסף, לקראת עונת הדוחות הקרובה ניתן לראות מימושים בחלק מהמניות שהציגו ביצועים חזקים בשנת 2017, כמו נובה (NVMI) ואלביט מערכות (ESLT) אך כמובן מה שיכריע את הכייון לשנה הקרובה זה הביצועים של החברות בפועל, ויכולתן להציג צמיחה בהכנסות וברווחיות גם ב-2018. אך בסיכום הכללי, ניתן לראות מגמה חיובית בקרב הישראליות שנמשכת גם בחודשים האחרונים.

ההאצה בקצב הצמיחה הגלובאלית והמשך החדשנות הן במגוון תחומי הטכנולוגיה, כולל מגזרי השבבים, התוכנה והסייבר, והן בתחומי הביומד המבטיחים, הנם הגורמים המספקים רוח גבית למניות הישראליות גם בשנה הקרובה. נציין כי לפני כשבועיים פרסמנו מסמך שכולל 10 המלצות בקרב המניות הישראליות לשנה הקרובה, אך רשימת המומלצות שלנו אינה מוגבלת במניות אלה, כאשר מחלקת המחקר של אופנהיימר עומדת לרשות לקוחותינו לצורך איתור הזדמנויות השקעה.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il