TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

ביקושי יתר בהנפקת אגרות החוב של רוטשטיין נדל"ן


חברת רוטשטיין נדל"ן בע"מ
החברה זכתה לביקושים של כ-222 מיליון שקל בשלב המוסדי של הנפקת סדרה ו' – פי 4 מהסכום שגויס; החברה בחרה לגייס כ-56 מיליון שקל

השלב המוסדי ננעל בריבית שקלית של 3.15% - נמוך מהריבית המקסימאלית בשיעור של 4.5% שהציעה החברה למשקיעים


חברת רוטשטיין נדל"ן בע"מ, חברה לייזום ובנייה למגורים ,השלימה בהצלחה את השלב המוסדי של הנפקת סדרה ו' (סדרה חדשה). במסגרת השלב המוסדי זכתה החברה לביקושי יתר של כ-222 מיליון שקל, מתוכם בחרה לגייס בשלב זה סכום של כ-56 מיליון שקל.


בעקבות ביקושי היתר הגבוהים שנרשמו בהנפקה, השלב המוסדי ננעל בריבית שקלית שנתית של 3.15% - נמוך מהריבית המקסימלית שהוצעה במכרז.


במסגרת ההנפקה, הציעה החברה למשקיעים איגרות חוב בריבית שקלית קבועה, עם מח"מ של כ-3.3 שנים כאשר מועד הפירעון הסופי יהיה בחודש יולי 2023. אגרות החוב מגובות בשעבוד ראשון על עודפי פרויקט באר יעקב שלב ה' ו-ו', הכוללים 288 יחידות דיור (חלק החברה 228 יחידות דיור) ועודפים צפויים בסך של כ-90 מיליון שקל (חלק החברה).


את ההנפקה הובילו לאומי פרטנרס חיתום ולצידם קונסורציום החתמים – פועלים אי.בי.אי, אפסילון חיתום, ווליו בייס, אגוז הנפקות ורקורד פידליטי.


נכון לסוף שנת 2017, החברה מבצעת ומשווקת (כולל חלק בעלי הקרקע) כ-1,157 יחידות דיור. חלק החברה הינו כ-794 יחידות דיור, מתוכו נמכרו כ-543 יחידות דיור בתמורה כספית של כ-710 מיליון ש"ח שקל. בנוסף, לחברה עתודות קרקע בתכנון של כ- 3,656 יחידות דיור, חלק החברה מתוכו הינו כ-1,760 יחידות דיור.


אבישי בן-חיים, מנכ"ל רוטשטיין נדל"ן: "אנו מודים לציבור המשקיעים על היענותו הגבוהה בהנפקה המוצלחת, דבר המבטא פעם נוספת את הבעת האמון של שוק ההון בחברה, בהנהלתה ובפעילותה העסקית. כספי ההנפקה יאפשרו לחברה להרחיב את פעילותה העסקית במהלך השנים הבאות. בעניין זה נציין את הדיווחים האחרונים בדבר התקדמות עסקת פינוי-בינוי ברמת השרון להקמת 180 יח"ד ואת מימוש האופציה לרכישת קרקע למגורים בפרדסיה להקמת 110 יח"ד".


כזכור, בחודש אוקטובר האחרון דיווחה החברה על התקדמות בעסקת 'פינוי-בינוי' ברמת השרון להקמת 180 יחידות דיור עם צפי הכנסות בסך של כ-330 מיליון ש"ח (לפני מע"מ) ורווח גולמי בסך של כ-50 מיליון ש"ח. בנוסף, באותו החודש, דיווחה החברה על כוונתה לממש אופציה לרכישת קרקע למגורים בפרדסיה המיועדת להקמת 110 יחידות דיור, בתמורה לכ-66 מיליון ש"ח (לפני מע"מ), לצד תמורה נוספת שתיגזר מתוספת יחידות דיור מעבר לתב"ע הנוכחית ושיעור רווחיות כמוסכם בין הצדדים.


רוטשטיין נדל"ן הינה חברה ציבורית הפעילה מעל ל-60 שנה, ומאז הקמתה עוסקת ביזום וביצוע פרויקטים גדולים למגורים ברחבי הארץ. רוטשטיין בנתה ובונה שכונות מגורים בנתניה, באר יעקב, רמת גן, מגדל העמק, לוד, קרית מלאכי, כפר יונה, אור עקיבא ועוד. החברה נסחרת בבורסה בתל אביב מאז שנת 1993. בעלת השליטה בחברה הינה חברת אבני שוהם ייזום בע"מ המוחזקת ע"י מר יצחק מירילשוילי ומר אבישי בן-חיים אשר הינו גם מנכ"ל החברה.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il