TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

רשות המסים פרסמה הוראות ביצוע המבהירות את מדיניותה בנוגע לדוחות שנתיים עם סטייה מהנוסח האחיד ולגבי תיקוני דוחות שנתיים


רשות המיסים
פרסום כאמור נעשה במטרה להגביר את השקיפות והוודאות לציבור מגישי הדוחות
רשות המסים פרסמה הוראות ביצוע המבטאות את מדיניותה בכל הנוגע לקבלת דוחות שנתיים המבוקרים על ידי רואי חשבון ואשר כוללים חוו"ד הסוטה מהנוסח האחיד, וכן את מדיניותה ביחס לתיקוני דוחות שנתיים. פרסום כאמור נעשה במטרה להגביר את השקיפות והוודאות לציבור מגישי הדוחות.

הוראת הביצוע האחת (4/2018) מתייחסת להגשת דוחות שנתיים הכוללת חוות דעת של רואה חשבון המבקר הסוטה מהנוסח האחיד (חוו"ד שאינה חלקה). הוראת הביצוע קובעת הנחיות בדבר האופן בו יש להתייחס לדוחות הללו והאם הם עונים על הגדרת דו"ח בהתאם לחוק.

כך למשל, אם לא צורף לדו"ח הכספי של החברה חוות דעת של רואה חשבון המבקר, או שרואה החשבון המבקר נמנע מלחוות דעתו על הדו"ח הרי שהדו"ח לא ייחשב כדו"ח שנתי שהוגש.

עוד נקבע כי אם חוות הדעת של רו"ח המבקר כוללת "הסתייגות" ספציפית לנושא מסוים או שניתנה חוו"ד שלילית ביחס לדוח הכספי, הרי שהדוח השנתי ייקלט אך תיערך בדיקה נקודתית לנושא הסטייה מהנוסח האחיד כדי לבחון את השלכות המס ביחס לאותה סטייה.

הוראת הביצוע השנייה (3/2018), מטפלת בבקשת נישום לתיקון דוח שנתי שהוגש על ידו לפקיד השומה, וזאת לאחר שהנישום ערך את "שומתו העצמית" בדוח שהגיש וזאת על רקע הצורך בסופיות גיבוש השומה העצמית וצמצום נקיטת הפוזיציות במסגרת תיקוני הדוחות השנתיים.

בהתאם להוראת הביצוע, באותם המקרים בהם הנישום מעוניין לבצע תיקון טכני בדוח שהוגש על ידו כדוגמת המצאת קבלות בגין זיכויי תרומות, או הוספה וצירוף של אישורי הפקדות לקופות גמל וכיו"ב, יחשב הדבר כתיקון טכני, ובכפוף לכללים שנקבעו, תתוקן השומה העצמית לבקשתו.

עם זאת, במקרים אחרים שבהם מדובר בתיקונים מהותיים שבמסגרתם ננקטת עמדה חדשה מול רשות המיסים, הדבר לא יתאפשר במסגרת הגשת דו"ח מתקן, למעט אם מדובר בתיקון שנובע מטעות אנוש ואינו מהווה שינוי בעמדה מקורית או נקיטת עמדה חדשה.

מנהל רשות המסים משה אשר: "הוראות הביצוע הללו מבהירות ומשקפות את מדיניות רשות המסים ביחס לחוות דעת של רו"ח מבקר הסוטה מהנוסח האחיד ולתיקוני דוחות שנתיים. הוראות ביצוע אלו יגבירו את הטיפול האחיד והשיוויוני בתיקים המטופלים ברשות".





טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il