TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

חברת טריפלסייבר אבטחת מידע מרחיבה את פעילותה הבינלאומית


בטריפלסייבר
חתמה על הסכם שיתוף פעולה אסטרטגי בצרפת בתחום הגנת סייבר
טריפלסייבר היא חברת בת של אמן מקבוצת אמנת. טריפלסייבר תקים מרכז להגנת סייבר בצרפת, שיצטרף למרכז דומה שנחנך לפני כחצי שנה בדרום אפריקה. השותף הצרפתי צפוי לקדם הקמת מרכזי הגנת סייבר גם בפורטוגל, בלגיה,שוויץ וברזיל

חברת טריפלסייבר אבטחת מידע (Triplecyber InfoSec) מקבוצת אמן/אמנת ממשיכה להרחיב את פעילותה הבינלאומית: טריפלסייבר מדווחת על חתימת הסכם שיתוף פעולה אסטרטגי עם חברת GECI INTERNATIONAL הצרפתית : במסגרת ההסכם יוקם מרכז סייבר (SOC) בצרפת להתמודדות עם אירועי סייבר בזמן אמת: כמו כן טריפלסייבר תספק שרותי סייבר מנוהלים נוספים באמצעות פלטפורמת ענן שירותי הסייבר שפיתחה ומנהלת.

שיתוף פעולה חדש זה מצטרף למרכז הסייבר שהוקם לפני כחצי שנה בדרום אפריקה בשותפות עם גולד אנד לינקס וכן לשיתוף הפעולה שמקיימת החברה בישראל עם חברת הסלולר סלקום. על פי התכנון, צפוי השותף הצרפתי לקדם הקמת מרכז הגנת סייבר דומים גם בפורטוגל, בלגיה ולוקסמבורג שיתבססו על הטכנולוגיות ושיטות ההפעלה הייחודיות של טריפלסייבר.

חברת GECI INTERNATIONAL הצרפתית הינה חברה המתמחה בתשתיות מיחשוב בצרפת כולל מגוון רחב של פעילויות בתחומי ה- Help Desk, אספקת שרותי מיחשוב ותמיכה טכנית בציוד מיחשוב. GECI INTERNATIONAL מספקת שירותים לעשרות ארגונים עסקיים בצרפת ובמדינות נוספות באירופה, מתמודדת עם הצורך באספקת שירותי אבטחת מידע בתחומי הגנת הסייבר, על רקע גידול בתקיפות הסייבר. צורך זה גובר לאור דרישות הרגולציה והגדלת המודעות בקרב לקוחותיהם להכרח שבהגנה על פרטיות.

המרכז בצרפת יספק לארגונים יכולות איתור והיערכות למתקפת סייבר, תוך קיצור משמעותי של זמן הגילוי והתגובה לאירועים, לעתים עוד טרם התרחשותן, ובכך יצמצם למינימום את הפגיעה כתוצאה מתקיפה שהצליחה. המרכז יהיה פעיל במשך כל שעות היממה ובכל ימות השנה וייתמך ע"י מרכז הגנת הסייבר הגלובלי שממוקם בישראל.

טריפלסייבר, אשר הוקמה על ידי יוצאי מערכת הביטחון ומערך הסייבר של צה"ל, עוסקת בהקטנה ומניעת תקיפות סייבר של אירגונים תוך שימוש במגוון טכנולוגיות. לטריפלסייבר הסכם עם חברת מקאפי (MCAfee) העולמית לאספקת פתרונות סייבר כשירותים מנוהלים; שירותים אשר זוכים לעניין רב אצל לקוחות בארץ ובעולם המעוניינים בשירות חיצוני מקצועי להתמודדות עם תחום הגנת הסייבר; טריפלסייבר מספקת פתרון הוליסטי הכולל סינון התראות סייבר וניתוחם בזמן אמת, תוך מתן תגובה מהירה לעצירת התקפות סייבר לפני שהצליחו לגרום לנזקים.

בישראל מספקת החברה שירותי הגנת סייבר ותמונת מצב בזמן אמת, כחלק משרותי הגנת הסייבר שמספקת סלקום ללקוחותיה.

יעקב הרן, מנכ"ל משותף בטריפלסייבר, ציין כי "אנו מרוצים מאוד מהסכם שיתוף הפעולה שנחתם בצרפת המשקף את המודל העסקי לפעילותנו בחו"ל ואת יכולתנו לייצר באמצעותו צמיחה מהירה. אנו מזהים צורך הולך וגובר בקרב חברות וארגונים בעולם לשרותי סייבר חדשניים ויצירתיים והעברת האחריות לטיפול בהם לגוף מקצועי החיצוני לחברה. בדעתנו להמשיך ולמנף את היכולות הגבוהות שפיתחנו בטריפלסייבר לטובת המשך הגדלת מספר השירותים שאנו מספקים וביסוס מעמדנו העסקי בשוקי יעד מרכזיים. התעניינות גורמים בארצות שונות מעידה על פוטנציאל גדל לשרותינו ".

אברהם אסף, יו"ר הדירקטוריון של קבוצת אמנת, מסר כי "אמן קיבלה לפני כשנתיים החלטה להיכנס לעולמות הסייבר כמתן שירות לחברות, ומתוך ראייה של הסינרגיה שבפעילות זו לעסקי הליבה של הקבוצה. המהלך מוכיח את עצמו ולטריפלסייבר לקוחות במגוון תחומים ומקבלת פניות מרחבי העולם".


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il