TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

מזור רובוטיקה קיבלה 27 הזמנות במהלך הרבעון הרביעי של 2017; צפויה לדווח על הכנסות שיא הן לשנה והן לרבעון


מזור רובוטיקה
"תוצאות הרבעון הרביעי משקפות את המימוש המוצלח והחלק של העברת האחריות על פעילות השיווק והמכירות של מערכת ה Mazor X לאחריותה של מדטרוניק", אמר אורי הדומי, מנכ"ל מזור
חברת מזור רובוטיקה, העוסקת בפיתוח ומכירה של מכשור רפואי מתקדם לניווט כלים כירורגיים בדיוק גבוה ובפולשנות מזערית בניתוחי עמוד שדרה וניתוחי מוח, צפויה לדווח על הכנסות שיא של כ- 65 מיליון דולר לשנת 2017. בנוסף, החברה צפויה לדווח על הכנסות שיא של כ-19 מיליון דולר ברבעון הרביעי, שהינו הרבעון החזק ביותר בהיסטוריה של החברה במונחי מספר הזמנות והכנסות.

במהלך הרבעון הרביעי של 2017 קיבלה החברה 27 הזמנות לרכישת מערכות הנחייה רובוטית מתוצרתה. זהו הרבעון המלא הראשון מאז קיבלה מדטרוניק את זכויות ההפצה הגלובליות הבלעדיות של מערכת Mazor X™ לניתוחי עמוד שדרה, כחלק מיישום השלב השני בהסכם המסחרי בין שתי החברות.

27 ההזמנות שהתקבלו מתחלקות באופן הבא:

24 הזמנות למערכת Mazor X, מתוכן 23 התקבלו על ידי מדטרוניק.
3 הזמנות למערכות Renaissance שהתקבלו מלקוח אמריקאי ומשותפי הפצה בגרמניה ובתאילנד.

לחברה צבר הזמנות של 16 מערכות, נכון ליום 31 בדצמבר 2017 (14 מערכות Mazor X ושתי מערכות Renaissance).

"תוצאות הרבעון הרביעי משקפות את המימוש המוצלח והחלק של העברת האחריות על פעילות השיווק והמכירות של מערכת ה Mazor X לאחריותה של מדטרוניק", אמר אורי הדומי, מנכ"ל מזור. "בנוסף, אנו ממשיכים לקדם את הפיתוח המשותף של פתרונות רובוטיים חדשניים לניתוחי עמוד שדרה. במקביל לאלו, אנו פועלים למקסום ההזדמנויות לשיווק מערכת ה- Renaissance ובוחנים התוויות קליניות חדשות אפשריות לטכנולוגיות שלנו".

בשנת 2017 החברה קיבלה הזמנות לרכישת 73 מערכות, מתוכן 64 עבור מערכת ה Mazor X. החברה צופה כי קבלת האחריות על השיווק הגלובלי של מערכת ה- Mazor X על ידי מדטרוניק תעצים את תהליכי החדירה לשוק ותוביל להאצת ההתקנות של מערכת ה-Mazor X במהלך השנים הקרובות. כפי שדווח בעבר, בהיבט התוצאות הכספיות, ההכנסות הצפויות ממכירת מערכות Mazor X ומתכלים נלווים יושפעו ממחירי מודל ההפצה בהסכם עם מדטרוניק. על כן, החברה צופה כעת גידול מתון בהכנסות בשנת 2018, בהשוואה לתוצאות השיא ב-2017 הנאמדות ב-65 מיליון דולר. כפי שדווח בעבר, הסכם ההפצה עם מדטרוניק צפוי להקטין את הוצאות המכירה והשיווק בשנת 2018 ולהניב חסכונות משמעותיים. מעבר לשנת 2018, הגידול בהכנסות יואץ ויושפע בעיקר מהרחבת בסיס המערכות המותקנות והגידול בהכנסות החוזרות.

החל מהרבעון הראשון של 2018, בהמשך ליישומו של הסכם ההפצה הבלעדי עם מדטרוניק ולפי הפרקטיקה הנהוגה בתעשייה, החברה לא תספק עוד דיווח מקדמי לעניין הכנסותיה, ההזמנות שהתקבלו וצבר ההזמנות. מידע זה ידווח במלואו, כחלק מפרסום התוצאות הכספיות הרבעוניות והשנתיות.

בכוונת החברה לדווח על תוצאותיה הכספיות לרבעון הרביעי ולשנת 2017, באמצע חודש פברואר, ותפרסם על כך הודעה לעיתונות עם המועד המדויק, פרטי החיוג ופרטי השידור האינטרנטי. התוצאות הכספיות השנתיות צפויות לכלול עדכון להכנסות ברבעון השלישי שיגדלו מ- 17.2 מיליון דולר ל- 18.6 מיליון דולר כתוצאה ממשלוחי מערכות למדטרוניק, אשר נרשמו באופן שגוי כאילו סופקו לאחר סוף הרבעון השלישי. התוצאות הכספיות המתוקנות לרבעון השלישי ולתשעת החודשים שהסתיימו ב- 30 בספטמבר 2017, זמינות לצפייה באתר החברה:
https://www.mazorrobotics.com/index.php/investors-relations/financial-reports.

אודות מזור רובוטיקה
מזור רובוטיקה (TASE: MZOR; NASDAQGM: MZOR) מאמינה בריפוי בעזרת חדשנות על ידי פיתוח ושיווק טכנולוגיה מהפכנית ומוצרים ייעודיים המגדירים מחדש את הסטנדרט לשירותי רפואה. מערכות הניווט של החברה מאפשרות למנתחים לבצע ניתוחי גב ומוח באופן מדויק ובטוח.
למידע נוסף – אנא בקרו באתר החברה: ww.mazorrobotics.com


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il