TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

בעקבות קבלת אישור רשות החדשנות לתקציב בהיקף של כ-8.1 מיליוני ש"ח לחברת אלקטרואד


דן
חברת התחבורה דן הודיעה על מימוש אופציה ג' ותשקיע 5 מיליון ₪ בביומדיקס לטובת קידום הפתרון הטכנולוגי של חברת אלקטרואד

ההשקעה תתבצע באמצעות מימוש כתבי אופציה מסדרה ג' שניתנו לדן, לפי שווי חברה של 90 מיליון ₪ (לאחר השלמת העסקה) במסגרת הסכם ההשקעה הקיים


החברה הבורסאית ביומדיקס מודיעה היום כי בהמשך להסכם המיזוג עם חברת אלקטרואד ולחתימה על הסכם השקעה עם חברת דן חברה לתחבורה ציבורית בע"מ, להשקעה של עד 8.1 מיליון ₪ בחברה לאחר השלמת המיזוג עם חברת אלקטרואד, הוסכם בין החברות כי דן תמשש את כתבי האופציה מסדרה ג' (שהוענקו לה במסגרת ההסכם), באופן מיידי לאחר השלמת עסקת המיזוג. בנוסף, יוענקו לחברת דן אופציות נוספות (מסדרה ד'), להשקעה נוספת בחברה הממוזגת, בהיקף של עד 5 מיליון ₪, לפי שווי חברה של 150 מיליון ₪. ההסכם הפיננסי- אסטרטגי הנ"ל, נועד לסייע לקידום הפתרון הטכנולוגי הייחודי של חברת אלקטרואד בתחום הכביש החשמלי החכם.


ההסכם הנוכחי נחתם בעקבות קבלת אישור רשות החדשנות במשרד הכלכלה לתקציב בהיקף של 8.1 מיליוני ש"ח לאלקטרואד. המענק ניתן בשיעור השתתפות ממוצע של 50% בגין השקעתה הצפויה של דן בחברה, (כמשקיע אסטרטגי המוביל בתחום תחליפי הדלקים בתחבורה) קרי, מענק בסכום של עד 4.05 מיליוני ₪.


לאחרונה, פירסמה רשות החדשנות כתבה ביוזמתה אודות החברה, למידע נוסף: http://innovationisrael.mag.calltext.co.il/?article=5


המענק אושר במסגרת התוכנית הלאומית לתחבורה חכמה של משרד ראש הממשלה, שמטרתה הפחתת התלות העולמית בנפט על ידי הפיכת ישראל למוקד של תעשייה וידע בתחום תחליפי הנפט והתחבורה החכמה.
סה"כ, צפויים להיכנס לקופת החברה, לאחר השלמת המיזוג, כ- 12.15 מיליון ש"ח- 3.1 מיליון ₪ מהסכם ההשקעה הראשון שנחתם בין החברות, השקעה נוספת בהיקף 5 מיליון ₪, מההסכם הנוכחי וכ-4.05 מיליון ₪ ממענק רשות החדשנות.


אלקטרואד וביומדיקס רואות בחברת דן, המובילה בתחום התחבורה הציבורית וחלוצה בתחום האוטובוסים החשמליים, כשותפה אסטרטגית טבעית לקידום והטמעה של הטכנולוגיות המפותחות על ידי החברה.
אלקטרואד ודן הביעו את כוונתן לפעול בשיתוף פעולה, בכל הנוגע לפעילות הקשורה לתחבורה ציבורית בישראל.


אלקטרואד מתעתדת "לסלול" את הדרך עבור הטמעת תחבורה חשמלית ירוקה בעזרת טכנולוגיה חדשנית להעברת אנרגיה אלחוטית תוך כדי נסיעה עבור תחבורה ציבורית עירונית.


פעילותה של אלקטרואד הינה פיתוח טכנולוגיית "כביש חכם", אמורה לאפשר תנועה של כלי רכב לאורך הכביש הנ"ל באמצעות העברת אנרגיה אלחוטית. הטכנולוגיה המפותחת על ידי אלקטרואד מבוססת על תשתית סלילים המוטמנת מתחת לפני השטח של נתיב הנסיעה, וככל שיסתיים פיתוחה בהצלחה תאפשר העברת אנרגיה באופן אלחוטי לכלי הרכב הנעים על הנתיב. העברת האנרגיה האמורה, תשמש להנעת כלי הרכב תוך כדי נסיעה בנתיב הכביש החכם ללא צורך בסוללה או במקור אנרגיה חיצוני אחר.


הטכנולוגיה ניתנת להתקנה על כל רכב חשמלי קיים. אלקטרואד מתכננת לפנות תחילה לשוק התחבורה הציבורית העירונית מאחר ושוק זה משרת מיליוני אזרחים, דורש פתרון ירוק ושקט ונע במסלולים קבועים. לאחר פריסת התשתית עבור תחבורה ציבורית, אלקטרואד בוחנת את פתיחת השרות לכל סוגי הרכבים וביחוד עבור הרכבים האוטונומיים.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il