TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

חברת הנדל"ןGFI ממשיכה במגמת הצמיחה


אלן גרוס - מנכל
בעל השליטה יעביר לחברה את מלוא הזכויות בנכס Gateway שבקנזס, ארה"ב, בשווי נקי של 31 מיליון דולר
כמו כן, החברה דיווחה השבוע, כי השלימה את השגת השליטה המלאה בפרויקט ה-Beekman, וכי היא תרשום רווח חד פעמי משערוך הנכס

בנוסף, השלימה השבוע החברה את מכירת הנכס Willow Trail תמורת כ-19.3 מיליון דולר

אלן גרוס, יו"ר ומנכ"ל GFI: "דיווחנו השבוע על 3 אירועים משמעותיים עבור החברה, המשקפים את המשך מגמת הצמיחה והרחבת פעילותה. הראשון הינו השלמת מכירת הנכס Willow Trail באטלנטה, שמיצה את פוטנציאל ההשבחה שלו ונמכר תמורת כ-19.3 מיליון דולר. כמו-כן, דיווחנו כי השגנו שליטה מלאה בפרויקט ה-Beekman, וכבר בדוחות הכספיים הקרובים נוכל לאחדו, לצד זאת נרשום רווח חד פעמי משערוך הנכס. בנוסף, הודעתי כי אעביר את מלוא זכויותיי בנכס Gateway בקנזס סיטי, שמיועד לפיתוח ועתיד לכלול שטחי מסחר, דירות מגורים להשכרה, משרדים ומלון. מטרת המהלך, שגם יגדיל את הונה העצמי של החברה, הינה להרחיב את היקף פעילות החברה כחלק מיישום האסטרטגיה העסקית".

חברת הנדל"ן האמריקנית GFI, בשליטת אלן גרוס, מדווחת השבוע על שורה של עסקאות, שמציגות את המשך מגמת הצמיחה של החברה בשנה האחרונה.

היום הודיע בעל השליטה, אלן גרוס, כי יעביר אל החברה את מלוא זכויותיו בנכס לפיתוח Gateway - - הממוקם ב-Mission שבקנזס, ארה"ב. הנכס ממוקם על קרקע בשטח של כ-17 דונם במרכז העיר קנזס סיטי. הנכס, שיועבר ללא כל חוב, מוערך בכ-31 מיליון דולר. מאז רכישתו, שופר הנכס משמעותית ע"י בעל השליטה באמצעות פינוי, הריסת מבנים קיימים, יישור השטח וחפירות לצורך הכנתו לפיתוח. היות והנכס הוא ללא חוב כלשהו כנגדו, צירופו לחברה יביא להגדלת ההון העצמי שלה בסכום דומה לשוויו.

הפיתוח המתוכנן הוא בשטח של 590,000 ר"ר ועתיד לכלול עם השלמתו: 168 דירות מגורים להשכרה (מולטי פמילי), 170,000 ר"ר שטחי מסחר קמעונאי, 75,000 ר"ר שטחי משרדים, מלון בעל 200 חדרים, וכן מגרשי חניה. החברה מציינת, כי הגישה כבר את מסמכי הבנייה לצורך היתרי הבנייה בגין החלק בפרויקט המהווה את הדירות להשכרה. כמו-כן, החלה החברה בהשכרת שטחי המסחר ושיווקם. התקציב הצפוי לפרויקט כולו עומד על סך של כ-204 מיליון דולר, שיתפרש על פני כארבע שנים, וימומן באמצעות הון עצמי, הלוואת בניה בסך של 101.8 מיליון דולר, מכספי אג"ח מוניציפליות בסכום של כ-32.7 מיליון דולר, והשקעה בהון ע"י החברה ו/או שותף עתידי בסך של כ-69.1 מיליון דולר, מתוכם 38 מיליון דולר כבר הושקעו ע"י אלן גרוס, בעל השליטה בחברה.

עוד עדכנה החברה אתמול, כי השיגה שליטה מלאה בפרויקט ה-Beekman בניו יורק, הכולל בית מלון ודירות למכירה, זאת עקב תשלום נוסף בגין חלקו של השותף בהון של חברת הנכס בסכום של כ-14 מיליון דולר במהלך הרבעון האחרון של 2017. בעקבות השלמת העיסקה, תאחד החברה את תוצאות הפעילות של ה-Beekman בדוחות הכספיים המאוחדים. החברה צפויה לרשום בעקבות השגת השליטה בנכס רווח חד פעמי בגין שערוך אחזקותיה הקיימות בנכס, והיא מציינת כי אין ביכולתה להעריך את גובה הרווח בשלב זה. בעקבות האיחוד, צפויה החברה גם לפרסם דוחות פרופורמה יחד עם דוחותיה הכספיים השנתיים.

כמו-כן, הודיעה החברה בתחילת השבוע על השלמת מכירת הנכס Willow Trail שבאטלנטה, ג'ורג'יה בתמורה של כ-19.3 מיליון דולר. מדובר במתחם מגורים בן 224 יחידות, שעבר חידוש חיצוני ותהליך שיפוץ, ונמכר לאחר שמוצה פוטנציאל ההשבחה שלו.

בנובמבר האחרון פירסמה החברה את תוצאותיה לסיכום תשעת החודשים הראשונים של 2017. החברה סיימה את התקופה עם גידול של כ-73.4% בהכנסות לכ-64.3 מיליון דולר, ועם עלייה ב-NOI שטיפס במהלך התקופה לכ-10 מיליון דולר.

חברת GFI, בשליטת מר אלן גרוס, הינה חברת נדל"ן הפועל בארה"ב ומשקיעה בעיקר במקבצי מגורים Multi-Family וכן, במסחר, משרדים ובתי מלון. בין נכסיה המרכזיים של החברה ניתן לציין את מתחמי המגורים השונים בניו-יורק, מישיגן, קנזס סיטי, אטלנטה, טקסס ובערים נוספות, את מלון ACE, The James וקראון פלאזה בניו-יורק, וכן את מלון היוקרה 5 Beekman המוקם בניו-יורק, הכולל כ-287 חדרים ו-67 דירות.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il