TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

ריט1 וקבוצת תדביק חתמו היום על עסקת רכישה והשכרה לטווח ארוך של מבני תעשיה ואחסנה ב72 מיליון ש"ח


ריט1
לפני כשבועיים רכשה ריט1 50% נוספים מבית רוגובין-ריט1 בהרצליה ב-108 מיליון ₪. סה"כ רכשה החודש ריט 1 נכסים בכ-180 מיליון ₪

ריט 1, קרן הנדל"ן המניב (ריט) הגדולה בישראל, דיווחה היום (ג') על עיסקה במסגרתה רכשה ריט 1 שני נכסים מקבוצת תדביק, הממוקמים באיזור התעשייה תרדיון, סמוך לכרמיאל, ובאיזור התעשייה בשדרות. הנכס באיזור התעשייה תרדיון משתרע על כ-13 אלף מ"ר, על קרקע של כ-27 דונם, והנכס בשדרות כולל 11.5 אלף מ"ר, על קרקע בת 21.5 דונם.


הנכסים בתרדיון ובשדרות, מאוכלסים כיום במלואם על-ידי חברות מקבוצת 'תדביק'. על פי העסקה, יושכרו הנכסים לחברות בקבוצת 'תדביק' ל-12 שנה, עם שתי אופציות להארכה של 5 שנים בכל פעם. בשש השנים הראשונות (תקופת השכירות הראשונה), ה-NOI של הנכס יניב תשואה של כ 7.5%. גובה השכירות יעלהב-5% נוספים החל בשנת השכירות השביעית להסכם, וכן בכל אחת מתקופות האופציה הנוספות להארכת ההסכם. שני הנכסים משמשים את תדביק בפעילות הייצור והאחסנה שלה. מדובר במבנים רב-שימושיים, המסוגלים לשמש שוכרים שונים. בכוונת ריט 1 להמשיך ולהפעיל את הנכסים כנכסים מניבים.


מדובר בעסקה השנייה של ריט 1 החודש, כאשר בעסקה הקודמת, (ב-17.12) דיווחה החברה על השלמת העיסקה לרכישת 50% מבית רוגובין-ריט 1 בהרצליה, בעלות של כ-108 מיליון שקל. בית רוגובין-ריט 1 בהרצליה הוא מבנה משרדים ומסחר בן 5 קומות, בשטח כולל של כ-17 אלף מ"ר בתוספת חניון תת קרקעי. הנכס מייצר כיום, ב-80% תפוסה, NOI בקצב שנתי של כ-9.1 מ' ₪. בתפוסה מלאה צפוי הנכס לייצר לריט 1 NOI שנתי של כ-11 מ' ₪ ותשואה של כ-9.1%.


שמואל סייד, מנכ"ל ריט 1: "מדובר בעסקה שנייה אותה אנו חותמים החודש. העסקה עם תדביק מרחיבה את מגוון הנכסים שלנו הן באופי וסוג הנכסים והן בפיזור הגיאוגרפי שלהם ברחבי ישראל."
גילי דרורי, מנכ"ל קבוצת תדביק: "בעלי השליטה בקבוצת תדביק מברכים על העסקה עם חברת ריט 1. העסקה ממשיכה תהליך שעוברת קבוצת תדביק בשנה האחרונה שבבסיסו התייעלות והתמקדות בעסקי הליבה תוך חיזוק ההון העצמי."


אודות ריט 1:
ריט 1 היא קרן ההשקעות במקרקעין הראשונה שפועלת בשוק ההון הישראלי המאפשרת למשקיעים להיחשף לנדל"ן מניב, תוך חלוקת מרבית התזרים כדיבידנד, ללא שכבת מס נוספת. השקעה בריט נהנית מיתרון של סחירות ונזילות ביחס לאחזקה ישירה בנדל"ן מניב. ממועד הקמתה, בצירוף העסקה הנוכחית, רכשה ריט 1 36 נכסים מניבים בשווי של למעלה מ-4 מיליארד שקל. ריט 1 מנוהלת על ידי שמואל סייד, מנכ"ל החברה ודרור גד יו"ר הדירקטוריון.

אודות תדביק:
תדביק עוסקת בתחומי האריזה הגמישה, עיטור אריזה, מוצרי חוויה, מוצרי RFID, חומרי גלם פלסטיים, יריעות בידוד ומכונות אריזה. תדביק מעסיקה למעלה מ-1000 עובדים, מתוכם כ-700 עובדי ייצור. אתרי הייצור של החברה נמצאים באזור תעשייה תרדיון, אזור תעשייה שדרות, קריית אריה בפתח תקווה, נגבה, וכן בניו ג'רזי ארה"ב, ובדרום אפריקה.




טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il