TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

איך צולחים את תקופת הפיטורין עם הראש מעל המים


EZsave
הערכות כלכלית מיידית לחיסכון בהוצאות והגדלת הכנסות עד למציאת פתרון כלכלי קבוע אפרים צוריאל מנכל EZsave אפקליציה לחיסכון בהוצאות החודשיות

גלי הפיטורין ההמוניים שעוברים על טבע, יותירו מאות ללא מקור הכנסה זמין. תקופת חיפוש העבודה יכולה להיות קצרה או ארוכה יותר, אבל בינתיים עליהם לבצע הערכות כלכלית מהירה למצב החדש.
אפרים צוריאל מנכל EZsave לחיסכון בהוצאות החשבוניות ומומחה בכלכלת המשפחה מפרט מהם הצעדים הראשונים אחרי מכתב הפיטורין:

בצד הפלוס- כמה כסף יש לי?
שמרו חסכון ליום סגריר - אם היה לכם זמן להערך לתקופת הפיטורין, נסו להשאיר בצד סכום שיכסה מספר חודשי משכורת בצד לכל צרה שלא תהיה.

השאירו את החיסכון בצד - יש לכם כבר סכומי חיסכון משמעותיים? - עדיף לא לגעת בהם מיידית, אם אפשר. אין לדעת כמה זמן תארך תקופת האבטלה

בצעו הערכת מצב- בדקו את חבילת הפיטורין המידית שתקבלו ממקום העבודה. מענק עזיבה, פיצויי פיטורין, פדיון ימי חופשה ועוד. מה מגיע לכם ועמדו על שלכם לקבל את כל הסכומים והזכויות אשר מגיעים לכם על פי חוק. לראות שיש את כל הזכויות שמגיעות לך.

האם לא שווה בכלל לפרוש? - מעל גיל 60 אפשר לקבל קצבה מביטוח לאומי או מהפנסיה במקרים מסויימים ולהיערך לפרישה במקום לחיפוש עבודה. בשנים אלה שוק העבודה מאוד לא סלחני וזמן חיפוש העבודה יכול להמשך גם חודשים ושנים. פרישה וקבלת תגמולי פרישה, יכולים להוות פתרון מתאים.

תשלומי אבטלה – דמי האבטלה עומדים על 40-80 אחוזים מהשכר, לפרק זמן קצוב, בהתאם לגיל ולסטטוס.

הגדילו הכנסות – כיום בעידן הטכנולוגי, כל מה שצריך הוא מחשב וטלפון נייד והעבודה הצדדית זמינה יותר מתמיד: עבודה מהבית, שיעורים פרטיים, וכל מיני אפשרויות להתפרנס כפרילנס בלי לצאת מהבית.

נטוורקינג - דברו עם אנשים שמכירים אתכם – הם אולי יוכלו לסייע לכם למצוא עבודה או לבצע את אותו השינוי בחיים שתכננתם מזמן ולא היה לכם אומץ לנסות.

בצד המינוס- איך, כמה וממה לחסוך?
אל תמשכו את הפיצויים - נסו להימנע מלמשוך את כספי הפיצויים כיוון שהם מצטברים לכשליש מכספי הפנסיה העתידיים.
כמה יש לחסוך? – בדקו איזה אחוז מהשכר תקבלו בדמי האבטלה לעומת השכר הרגיל. למשל, אם דמי האבטלה מהווים רק כ70 אחוזים מההכנסה לפני הפיטורין, יש לחסוך 30 אחוזים בחשבון ההוצאות השוטף על מנת לא להכנס ל"בור" תקציבי.


תעדוף הוצאות- עברו על כל ההוצאות המידיות והתחילו לקצץ במותרות, "בשמנת" – עכשיו זה לא הזמן לשבת במסעדות או לצאת לסרטים. אפשר למצוא בילויי חינם – טיולים, גלריות חינם, פארקים וכד'.
הקפיאו או בטלו מינויים מיותרים – בתקופה הזו אפשר לרוץ ברחוב במקום לשלם על המנוי היקר לחדר הכושר, או להסתפק בפתרונות הטלוויזיה המוזלים אשר הציפו את השוק בשנה האחרונה. הקפיאו את המינויים הללו עד יעבור זעם, ולאחר שהמצב יתייצב אפשר להחזירם שוב.


לא הכל צריך - בטלו שירותים נוספים שאינם חובה כרגע, כמו vod , שירותי ערך מוסף שניתן למצוא להם פתרונות חינמיים או להסתדר בלעדיהם.
האם אפשר לוותר על הרכב הנוסף? - זה לא הזמן לנסוע ב-2 רכבים אם לא מוכרחים. ההוצאות על הרכב הן גדולות מאוד. אם אחד מבני הזוג יוכל להתנהל באמצעות תחבורה ציבורית, והאחר ברכב, כדאי לשקול ויתור על רכב אחד. צמצום ההוצאות יהיה מיידי.

בצעו קניות נבונות – ערכו רשימת קניות מסודרת ורכזו אותה במקומות זולים כמו סופר ולא המכולת השכונתית.

ארגנו מחדש את כל התחום הפיננסי: למרות הלחץ הגדול למצוא מקום עבודה חדש, נצלו את הזמן לעשות סדר במצבכם הכלכלי. עברו על הביטוחים, ודאו שאין לכם כפל ושהביטוחים אכן נחוצים לכם ומשקפים את מצבכם הנוכחי.בדקו את המשכנתא והלוואות אחרות, זה הזמן לעשות סדר, לאחד הלוואות ולחשוב על פריסה מחדש של המשכנתא או מיחזור על מנת שלא תעיב על החשבון החודשי.

אפליקצית EZsave
החברה, הפועלת משנת 2016 מספקת שירות לחיסכון בהוצאות למשקי בית ועסקים קטנים. באמצעות טכנולוגיה חכמה וניסיון, החברה יודעת להתאים בין צרכי הצרכן לתכניות בשוק, בלי להתפשר על איכות וכמות השירותים הנצרכים.
החברה פועלת בעיקר בתחומי התקשורת והמינויים וכן מוזילה עמלות סליקת אשראי לעסקים קטנים.
החברה ממוקמת בירושלים ומעסיקה 15 עובדים בתחום הפיתוח, השירות והמכירה.
http://ezsave.me




טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il