TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

ההסתדרות אישרה סכסוכי עבודה חדשים


לוגו הסתדרות
הוועדה לתיאום וביצוע של ההסתדרות בראשותו של ג'יהאד עקל, התכנסה היום (ב') ואישרה מספר סכסוכי עבודה חדשים
1. ש.ל.ה (חברה-בת של שירותי בריאות כללית). בין העילות לסכסוך: מבוי סתום במו"מ להסדרת מנגנוני תגמול העובדים בחברה, תוך דרישה להסדיר השלכתן של מטלות חדשות כגון טלמרקטינג ושיווק, על העובדים.

2. ויצו. בין העילות לסכסוך: מבוי סתום במו"מ להסכם קיבוצי ליישום מסמך ההבנות בין הארגונים המפעילים מעונות יום לבין משרדי העבודה והרווחה - הכולל תשלום לכל עובדות המעונות, סירוב ההנהלה לספק נתונים ולקדם הסכמים קיבוציים על תנאי ההעסקה בארגון וקליטת עובדים בחוזים אישיים שלא בתיאום עם הוועד.

3. משרד התקשורת. העילה לסכסוך: כוונת המדינה להעביר את יחידות המטה של משרד התקשורת בתל-אביב ויחידות הנמצאות כבר עתה בירושלים, לבניין אחר בבירה – וזאת ללא כל הידברות עם נציגות העובדים ולמרות שלמהלך השלכות משמעותיות על תנאי ההעסקה והשכר של העובדים.

4. משרד החינוך. בדומה לסכסוך העבודה במשרד התקשורת, גם במשרד החינוך הוכרז הסכסוך על רקע כוונת המדינה להעביר את יחידות המטה של המשרד מתל-אביב לירושלים, מבלי להגיע להסכמה עם נציגות העובדים כמתחייב במערכת יחסי עבודה קיבוצית.

5. מפקחי העבודה במשרד העבודה והרווחה. בין העילות לסכסוך: עומסי עבודה גדולים ומחסור חמור בכוח אדם המקשים על המפקחים הקיימים לבצע את עבודתם. אלו באים לידי ביטוי בין היתר בגידול משמעותי בתאונות עבודה. לצד זאת מוחים העובדים על מערך תגמול לא אפקטיבי ולוקה בחסר אשר מקשה על יעילות עבודתם.

6. נמל חיפה (סקטור התפעול, העגינה והטרנספורט). העילה לסכסוך: דרישה להסדיר את נושא מיקור החוץ בסקטורים אלו, וזאת לאור הוצאה של מטלות שינוע מזוודות באולם הנוסעים לחברות חיצוניות וניתוב שלא באמצעות סירות מחלקת עגינה.

7. הבמ"י – המיקרוביולוגים, הביוכימאים ועובדי המעבדות. הסכסוך הוכרז בין היתר על רקע הפעלתם של אתרים חדשים ברחבי הארץ לביצוע בדיקות רפואיות שונות (כגון ספירת דם וכימיה), שלא במעבדות רפואיות מורשות ושלא על ידי עובדי מעבדה בעלי הכרת מעמד כחוק. מדובר בפגיעה במעבדות הרפואיות ובעובדיהן, בזילות מקצועיותם של עובדי המעבדות ובסכנת חיי המטופלים.

8. האוניברסיטאות והמכללות בהן יש בתי ספר וחוגים לעבודה סוציאלית. העילה לסכסוך: דרישה לנהל מו"מ להסדרת תנאי עבודתם של מדרכי הסטודנטים בהכשרה מעשית במסגרת לימודי העבודה הסוציאלית.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il