TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

Veeam השיקה עדכון שלישי לגירסה Availability Suite 9.5 של Veeam


Veeam
ההשקה הגדולה ביותר ב- 10 שנות פעילות של Veeam מספקת ניהול נתונים מרכזי לעומסי עבודה וירטואלים, פיזיים וריבוי עננים
Veeam Software המפתחת פתרונות חדשניים המספקים זמינות לארגוני ה- Always-On Enterprise™, השיקה את Veeam Availability Suite (VAS) 9.5 Update 3 (U3), המרחיבה את היקף ניהול הנתונים ומאפשרת זמינות מידע ואפליקציות בכל הזירות – וירטואלית, פיזיית ובענן. אלו מנוהלות במרכז הניהול של Veeam. השקה פורצת דרך זו מאפשרת כעת לארגונים להחליף מערכות גיבוי מסורתיות, אשר עכבו את הצמיחה העסקית. גירסה זו מבטיחה זמינות לרוחב הארגון באמצעות פלטפורמה אחת אחידה ומוכיחה מחדש את ההובלה של Veeam בשוק.

"Veeam זיהתה לפני כעשור כי נדרשת גישה חדשנית יותר לגיבוי וזמינות, וסיפקה את מה שהפך לפתרון הגיבוי הווירטואלי המוביל, עם אמינות וקלות שימוש חסרות תקדים", אמר פיטר מקיי, מנכ"ל משותף ונשיא Veeam. "מאז, הלקוחות מצפים לקבל מאיתנו פתרונות חדשניים בכל הזירות על מנת לעבור באופן מלא מפתרונות גיבוי מסורתיים לאלו שלנו. הגירסה המעודכנת נותנת מענה לצורך זה ולכן מהווה את ההשקה החשובה ביותר של Veeam בעשור האחרון. באמצעות פתרון אחד, לקוחות יכולים לנהל את כל הסביבה שלהם – וירטואלית, פיזית או בענן – ולהבטיח את הזמינות הטובה ביותר עבור כל אפליקציה, נתון, ובכל ענן".

עם יותר מ- 267,000 לקוחות ב- 10 שנים, וציון Promoter נקי (NPS) של 73 (יותר מפי 2 מהממוצע בתעשייה) פתרון Veeam זכה לאימוץ נרחב בתעשייה ולקוחות כבר חסרי סבלנות לגבי ההשקה הנוכחית.

"העסקים שלנו זינקו קדימה במהלך השנים האחרונות, וביצענו מעבר לסביבה מרובת- עננים, אשר עד לאחרונה דרשה מאמץ עצום לניהול. Veeam הפכה את החיים שלנו לפשוטים בהרבה, כשהיא מספקת one-stop-shop ומבטיחה זמינות תמידית. היא מאפשרת לנו להיפטר מפתרונות מסורתיים. אנחנו לא צריכים להפוך דברים ולבצע mix-and-match בין פתרונות שונים כדי להגן על עומסי עבודה באתרים שונים. עם Veeam יש לנו ביטחון מלא תחת פתרון אחד", אמר מייק קונג'ויס, מוביל טכנולוגיה ב- Bupa Dental UK, אחד מהספקים הגדולים בשוק רפואת השיניים בבריטניה.

בהשקה החדשה Veeam גם כוללת את ה- Universal Storage API, ממשק אחסון חדש שיאפשר ל- Veeam לתמוך מהר יותר באינטגרציה עם מערכות אחסון חדשות. דבר אשר יוביל לביצועי גיבוי עדיפים, סיכון נמוך יותר לאובדן נתונים ואחזור מהיר יותר. כתוצאה מכך, במסגרת העדכון החדש, החברה מוסיפה יכולת

אינטגרטיבית ל- IBM Spectrum Virtualize, ומרחיבה את האינטגרציה של אחסון Snapshot עם IBM Storwize ולכל מערך אחסון מבוסס SAN Volume Controller, וכן עם סדרת Lenovo Storage V Series. הרחבת השותפות עם IBM מגיעה בנוסף לשותפויות האסטרטגיות עם HPE, סיסקו ו- NetApp.

"בשוק מבוסס הנתונים של היום, זמינות היא גם דרישה עסקית וגם ציפיה של הלקוחות מארגונים בכל הגדלים", אמר קמראן אמיני, מנכ"ל שרתים ואחסון בלנובו. "האינטגרציה של Veeam עם Lenovo מביאה את פתרונות הזמינות המובילים בשוק אל ה- V-Series ההיברידי של לנובו ולכל מערכי אחסון הפלאש. עם אינטגרציה ל- Vseries ופתרונות DS Series, נספק יחדיו רמות חדשות של הגנת נתונים ואג'יליות אחזור - שהלקוחות שלנו דורשים כדי לאפשר עמידה בכל רמת זמינות שנדרשת."

יכולות חדשות בעדכון שלוש של Veeam Avialability Suite 9.5

ניהול מובנה עבור Veeam Agent for Microsoft Windows 2.1 ו- Veeam Agent for Linux v2:
המשתמשים נהנים מניהול מרכזי להפעלת המערכת וניהול אייג'נטים, המפחית את המורכבות ומשפר את יעילות השימוש. במבט אחד ניתן לצפות על כל עומסי העבודה הוירוטאליים, הפיזיים ומבוססי ענן. Veeam Agent for Microsoft Windows 2.1 כולל הגנה על מערכים של שרתים חיוניים של מיקרוסופט, בעוד Veeam Agent for Linux v2 מוסיף את היכולות לגיבוי מאגר של Veeam Cloud Connect, תמיכה במאגרי גיבוי scale-out כמטרות גיבוי, והצפנה בצד המקור.

תמיכה ב- VMware Cloud על AWS: מאפיין חדש נוסף לתמיכה ב- VMware Cloud על AWS. המאפיין מאפשר לארגונים להפעיל פתרונות Availability של Veeam לרוחב סביבות ענן מבוססות VMware, כולל ענן פרטי, ציבורי והיברידי.

אינטגרציה לאחסון IBM: VAS 9.5 Update 3 מציג גם הרחבה של השותפות האסטרטגית עם IBM, כדי לספק אינטגרציה עם IBM Spectrum Virtualize, ואינטגרציה של snapshot אל מערכי אחסון מבוססי IBM Storwize ו- SAN Volume Controller.

אינטגרציה לאחסון Lenovo: Veeam מעמיקה את השותפות החדשה עם לנובו כדי לספק אינטגרציה של snapshot אל Lenovo Storage V Serie - הספקת ביצועי גיבוי ואחזור עדיפים. בנוסף, סדרת Lenovo DS אושרה כ- Veeam Ready כמאגר עבור גיבויי Veeam – הדבר מספק ללקוחות Veeam ולנובו המשותפים פתרון שלם יותר.

אנליטיקה חדשה ויכולות ניטור ב- Veeam One: Veeam הוסיפה אל Veeam ONE, רכיב הניהול של VAS 9.5 Update 3, ניטור ודיווח אייג'נט וכן דיווח על משילות בנתונים. עם היכולת החדשה הזו, משתמשי קצה יקבלו גישה לקווים מנחים נוספים ולכלים שנועדו לסייע לעמוד בדרישות הרגולציה המחמירה ביותר להגנת נתונים.

ההשקה מגיעה בעקבות ההכרזה האחרונה על תמיכה ב- IBM AIX ו- Oracle Solaris, המאפשרת הגנה על עומסי עבודה פיזיים בסביבות Unix. ההיצע החדש תומך, לא רק בקידום של Veeam אל תוך סביבות אנטרפרייז, אלא גם מספק תחליף לספקים מסורתיים עם פתרון עבור כל העומסים – וירטואלי, פיזי ובענן. בעוד Veeam מרחיבה את המערך שלה כדי לענות על צרכי האנטרפרייז, היכולת לתמוך בעומסי עבודה פיזיים בסביבות יוניקס, ובנוסף בחלונות ולינוקס, מאפשרים לארגונים הפועלים בסביבות מבוזרות מאוד, את ההגנה הנדרשת על אפליקציות חיוניות, מערכות ונתונים.

אודות Veeam
Veeam ® מכירה באתגרים הגלובליים החדשים, המחייבים את הלקוחות לתפקד כ- Always-On Business™ לרבות תפעול שוטף של 24/7/365 . על מנת להתמודד עם דרישה זו Veeam פרצה דרך לשוק חדש שדורש זמינות עבור ארגוני האנטרפרייז (Always-On Enterprise™).
בשונה מפתרונות גיבוי Legacy המספקים זמני התאוששות מאסון RTO), ™RTPO) של שעות או ימים, Veeam מספקת ללקוחותיה זמני התאוששות (RTPO™) של למטה מ- 15 דקות לכל היישומים והמידע. יכולות אלה מתאפשרות בזכות פתרון הוליסטי המספק התאוששות במהירות הבזק, ללא אובדן מידע וכולל הגנה מובטחת, מינוף של המידע ושקיפות מלאה.
Veeam Availability Suite™ הכוללת את הפתרון Veeam Backup & Replication™ מציעה וירטואליזציה, שירותי אחסון וענן המאפשרים למרכז הנתונים המודרני לסייע לארגונים לחסוך זמן, לצמצם סיכונים ולהפחית בצורה דרמטית עלויות תפעוליות והוניות.

Veeam הוקמה ב-2006 וכיום יש לה למעלה מ- 51,000 שותפים מקצועיים ולמעלה מ- 267,500 לקוחות ברחבי העולם. מטה החברה העולמי של Veeam יושב בבאר שבשוויץ ולחברה סניפים נוספים ברחבי העולם.

הסניף הישראלי של Veeam, החולש גם על פעילות החברה ביון, קפריסין ומלטה, הוקם ב- 2012 והצליח לגייס, בפרק זמן קצר, למעלה מ- 2000 לקוחות, בינהם: משרדי ממשלה, בנקים, בתי חולים, אוניברסיטאות, חברות טלקום, חברות הייטק ועוד. למידע נוסף בקרו ב- www.veeam.com.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il